دوسازه - سازه های آهنی - حفاظ شاخ گوزنی قیمت خرید حفاظ شاخ گوزنی حفاظ و نرده دزدگیر از تولید کننده

۱۴ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

خرید حفاظ نخل مرداب اردبیل

 خرید حفاظ نخل مرداب اردبیل

 

خرید حفاظ نخل مرداب اردبیل  : حفاظ دیواری مدل نخل مرداب یکی از بهترین مدل های طراحی و اجرا شده توسط سایت  دوسازه می باشد. این نوع حفاظ دیواری مدل نخل مرداب در عین طراحی زیبا و بسیار شیک خود از عرض مناسبی هم برخوردار است.با این قسمت از دوسازه در بخش سازه های آهنی همراه باشید.

 

 

با اینکه مدل های زیادی از حفاظ های روی دیوار، الهام گرفته از طبیعت می باشند ولی حفاظ دیواری مدل نخل مرداب طبیعی ترین و نزدیک ترین شکل ممکن به طبیعت است.

 

تیم دوسازه در ایران با قابلیت محصولات اعم از حفاظ شاخ گوزنی دست دوم  همینطور حفاظ لیلیوم, نیزار, حفاظ بوته ای,... این امکان را در اختیار مشتیران خود قرار داده است .از خوصوصیات بارز دوسازه که مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفته شده است نوع حفاظ دست دوم است که هم مقرون به صرفه تر خواهد بود و هم مانند همان نو در اختیار شما قرار خواهد گرفت .جهت خریداری از این نوع از حفاظ ها با ما تماس بگیرید در ادامه به این نوع از حفاظ ( حفاظ نخل مرداب ) بیشتر آشنا خواهیم شد و همینطور از قیمت آنها در ارتفاع و ابعاد مختلف..

 

 

 

 

ادامه مطلب...
۲۷ مهر ۹۹ ، ۱۶:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید حفاظ سرنیزه ای رشت

 

خرید حفاظ سرنیزه ای رشت 

 

 

خرید حفاظ سرنیزه ای رشت : حفاظ سرنیزه ای، نوعی حفاظ کلاسیک است که از نمونه های قدیمی حفاظ ها به شمار می رود. حفاظ سرنیزه ای به خوبی راه را بر سارقان و افراد خطرناک می بندد. مزیت حفاظ سرنیزه ای این است که ارتفاع دیوارهای کوتاه را افزایش می دهد و امنیت ساختمان را بیشتر می کند. شاید فکر کنید که حفاظ سرنیزه ای دیگر قدیمی شده است و کاربرد زیادی ندارد؛ اما باید بدانید که این حفاظ ها هنوز هم برای حفاظ کشی دیوارهای ساختمانهای مختلف به کار می رود.با دوسازه در این بخش از حفاظ و نرده همراه باشید.

 

 

بسیاری از مراکز تولید حفاظ و نرده، حفاظ سرنیزه ای را در طرح های مدرن تولید و به بازار عرضه می کنند. حفاظ سرنیزه ای به صورت یک طرفه، دو طرفه یا سه طرفه ساخته می شود. طول هر شاخه این حفاظ ها، حداقل 2 متر است. نوع سرنیزه این مدل حفاظ ها، پرسی است. نسبت به دیگر حفاظ ها، حفاظ سرنیزه ای امنیت پایین تری دارد.

 

خرید حفاظ سرنیزه ای رشت 

 

ادامه مطلب...
۲۷ مهر ۹۹ ، ۱۶:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی

 

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی

 

 

 

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی  :با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی امروزه ،بیشتر از خرید حضوری از درب مغازه است، هرچند که در صورت امکان بازدید از کارخانه و مشاهده انواع مختلف نرده حفاظ در صورت امکان توصیه اول ما به خریدارن گرامی است .

 

در برخی از مواقع امکان حضور در کارخانه به دلایل مختلف مانند نبود وقت کافی ، بعد مسافت و …. وجود ندارد خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی انجام میشود . برای انتخاب نرده حفاظ فلزی شاخ گوزنی به نکات مختلفی باید توجه کرد.

 

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی

 

ادامه مطلب...
۲۷ مهر ۹۹ ، ۱۶:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

مشخصات کلی حفاظ دیوار تهران

مشخصات کلی حفاظ دیوار تهران

 

 

مشخصات کلی حفاظ دیوار تهران : آیا شما هم میدانید که یکی از راه هگرایی که میتواند توسط آن دیوارها و همچنین منازل خود را از اورود غیرمجاز حفظ کنید، حفاظ دیوار است. نرده های حفاظ در واقع باعث می شوند که شما بتوانید امنیت خانه خود را حفظ کنید.

 

 

شاید تصور کنید که این کار راحت است اما در واقع نصب حفاظ دیوار یکی از کارهایی است که باید با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشید که موقع انتخاب حفاظ دیوار و همچنین نصب آن باید به چه نکاتی دقت کنید.

 

 

با دوسازه در این بخش از حفاظ و نرده همراه باشید تا باهم به بررسی دقیق تر از انواع حفاظ ها اعم از حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ دیواز ساده بپردازیم همچنین قیمت این نوع حفاظ را برای شما لیست کردیم تا در صورت تمایل با ما جهت خریداری تماس بگیرید.

 

مشخصات کلی حفاظ دیوار تهران

ادامه مطلب...
۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۴:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید حفاظ سرنیزه ای فریدونکنار

خرید حفاظ سرنیزه ای فریدونکنار

 

 

خرید حفاظ سرنیزه ای فریدونکنار: حفاظ دیواری سر نیزه ای یکی از انواع حفاظ دیوار ساختمان است که از قدیم الایام تا به امروز همچنان جایگاه خود را برای حفظ ایمنی ساختمان ها و محل های کار حفظ نموده است.

 

حفاظ دیواری مدل سر نیزه ای یکی از کاربردی ترین مدل های نرده حفاظ روی دیوار محوطه حیاط و حفاظ دیوار ساختمان می باشد که در سه مدل به صورت حفاظ تک نیزه ای و حفاظ دو نیزه ای و حفاظ سه نیزه ای توسط سایت دوسازه تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد و افراد با توجه به شرایط و نیاز خود می توانند این محصول را تهیه کنند.

 

با ما در این قسمت از سازه های آهنی با سایت دوسازه همراه باشید. جهت خریداری با ما تماس بگیرید.

 

خرید حفاظ سرنیزه ای فریدونکنار

خرید حفاظ سرنیزه ای فریدونکنار

ادامه مطلب...
۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۴:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید درب آکاردئونی فلزی در رشت

 

خرید درب آکاردئونی فلزی در رشت

 

 

 خرید درب آکاردئونی فلزی در رشت : معمولا حفاظ  درب آکاردئونی فلزی  در ساختمان های چندین طبقه مورد استفاده واقع می شود.که واحدهای ساختمانی بسیار زیادی در این ساختمان ها زندگی می کنند.از آنجایی که ورود هر فرد غریبه و ناآشنا به درون ساختمان ها به راحتی صورت می پذیرد.

 

و هر فردی می تواند با استفاده از روش های مختلف به راحتی به درون ساختمان ها وارد شود،در صورتی که تنها یک درب چوبی ساده مانع وی به حضور در هر واحد مسکونی باشد،می تواند به راحتی این مانع را با ترفندهای گوناگون از بین بردارد. با دوسازه در این بخش از حفاظ درب همراه باشید.

 

 

حفاظ درب آکاردئونی فلزی دست دوم: 

 

تیم دوسازه این امکان را برای مشتریان عزیر خود که مورد استقبال شما قرار گرفته است قرار داده است دوسازه سعی دارد در عین تولید انواع  حفاظ شاخ گوزنی ,نیزه ای,  حفاظ نخل مرداب ,بوته ای و... جهت تولید حفاظ دست دوم بپردازد که مورد توجه شما قرار گرفته است چنانچه در این اوضاع نابسمان قیمت ارز قیمت آهن روز به روز در حال افزایش است خرید حفاظ ها گاهی دشوار است .

 

 

از آنجایی که حفاظ دست دوم به کیفیت دسته اول بعضا فکر میکنن نیست تیم دوسازه این را بر عهده میگیرید که آن را به کیفیت روز اول خود تبدیل کند. اگر مایل به خرید حفاظ دست دوم هستید و جهت اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

 

در ادامه با این بخش از خرید درب آکاردئونی فلزی در رشت همراه باشید تا به قیمت این نوع از حفاظ درب می پردازیم با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.

 

 

 

ادامه مطلب...
۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۳:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید حفاظ نخل مرداب در چالوس

 

 خرید حفاظ نخل مرداب در چالوس

 

 

خرید حفاظ نخل مرداب در چالوس : حفاظ نخل مرداب یا گل مرداب شامل شاخه های قوس دار و خم دار است که بر قسمت انتهای آن گلی شبیه به گل های مرداب وصل شده است . در این حفاظ شاخه ها از پایین به یکدیگر و به شاسی به صورت قرینه متصل هستند. گل های نخل مرداب متشکل از میلگرد هایی کوتاه اند که در مرکز به یکدیگر وصل شده اند. تفاوت حفاظ مدل نخل مرداب با لیلیوم در مدل گل هاست.

 

 

در مدل لیلیوم گلبرگ ها جمع هستند ولی در مدل نخل مرداب گل تقریبا به حالت تخت در آمده است . شاسی حفاظ مدل نخل مرداب به تقریب یک متر طول دارد. برای حفظ ظاهر مناسب لازم است که شاسی ها در هنگام نصب کاملا در کنار هم چیده شوند تا تقارن به هم نریزد. با دوسازه در این بخش از حفاظ و نرده همراه باشید.

 

 

 خرید حفاظ نخل مرداب در چالوس

 

خرید حفاظ نخل مرداب در چالوس هم مانند حفاظ شاخ گوزنی از محبوبیت خاصی برخوردار است دفت داشته باشید که تبم دوسازه  تمامی مدل های حفاظ ها اعم از حفاظ شاخ گوزنی, حفاظ نیزه ای , حفاظ بوته ای, حفاظ لیلیوم, در انبار خود موجود دارد جهت اطلاع از اخرین قیمت ها با ما تماس بگیرید.

 

ادامه مطلب...
۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۲:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید حفاظ‌ لیلیوم روی دیوار اصفهان

 

 خرید حفاظ‌ لیلیوم روی دیوار اصفهان 

 

 

خرید حفاظ‌ لیلیوم روی دیوار اصفهان  : حفاظ ها به عنوان یکی از وسایل تامین امنیت، جزیی از معماری خانه ها به خصوص خانه های ویلایی و باغ ها با دیوارهای طولانی و وسیع به شمار می روند. گرچه برای اکثر افراد زیبایی ظاهری حفاظ نیز در کنار کاربرد حفاظتی آن اهمیت دارد.

 

 

در سال‌های نه چندان  نبود نرده‌هایی که هم امن باشند و هم از ظاهر مناسبی برخوردار باشند، به شدت حس می‌شد. به همین منظور تولید‌کنندگان و طراحان از جمله  تیم دوسازه به فکر ساخت نسل جدیدی از حفاظ‌ها افتادند که در کنار امنیت بالا از ظاهر زیبا و مناسبی نیز برخوردار باشند. در بین این نسل جدید، حفاظ‌ لیلیوم روی دیوار بدلیل مزایای منحصر به فرد خود به سرعت دیده شدند.با این بخش از حفاظ و نرده در سایت دوسازه همراه باشید.

 

 

 خرید حفاظ‌ لیلیوم روی دیوار اصفهان 

 

ادامه مطلب...
۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۱:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید حفاظ بوته ای جواهرده

 خرید حفاظ بوته ای جواهرده 

 

 خرید حفاظ بوته ای جواهرده : حفاظ شاخ گوزنی مدل بوته ای یکی از انواع نرده دیوار ویلا  است . این نوع از حفاظ روی دیوار را میتوان حفاظ شاخ گوزنی باز طراحی شده نامید . تغییراتی که در طراحی حفاظ بوته ای در نظر گرفته شده است بیشتر در راستای نظرات خریداران حفاظ های نسل جدید به خصوص حفاظ شاخ گوزنی بوده است . در این نوشته ما شما را بیشتر با این نرده حفاظ دور دیوار آشنا خواهیم کرد.در این بخش از دوسازه با حفاظ و نرده همراه باشید.

 

 خرید حفاظ بوته ای در جواهرده  خرید حفاظ بوته ای در جواهرده

 

ادامه مطلب...
۱۰ مهر ۹۹ ، ۱۶:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

حفاظ شاخ گوزنی دست دوم چالوس

 

 حفاظ شاخ گوزنی دست دوم چالوس

 

 

حفاظ شاخ گوزنی دست دوم چالوس : یکی از نرده هایی که جلوه بسیار بالایی در طراحی ساختمان شما تداعی می کند حفاظ شاخ گوزنی است. اکثر شما شاخ گوزن را از نزدیک دیده اید و یا حتی اگر آن را از نزدیک ندیده باشید اما در باغ وحش ها و در مستند های فراوانی آن ها را مشاهده کرده اید . این نرده دقیقا به همان شکل ساخته شده است و هیچ تفاوتی با شاخ ندارد.

 

این که شما در طراحی ساختمان خود از طبیعت بهره بگیرید باعث ایجاد یک سازه خیره کننده خواهد شد .

 

البته شایان ذکر است که تا به امروز نرده حفاظ شاخ گوزنی علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده اند زیرا هم رخ زیبایی دارد و هم امنیت بالایی به شما ارائه می دهد . تیم دوسازه سعی دارد حفاظ شاخ گوزنی دست دوم را در غالب فروش برای مشتریان عزیز قرار دهد که در جهت خریداری هم اطمینان میدهد محصول با کیفیتی همانند حفاظ شاخ گوزنی در مدل نو و با در نظر گرفتن ارتفاع و دیگر امکانات و مشخصات ارائه دهد این به این معنی است که قصد فروش و یا خرید دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید.

 

 

 حفاظ شاخ گوزنی دست دوم چالوس 

ادامه مطلب...
۱۰ مهر ۹۹ ، ۱۵:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی