دوسازه - سازه های آهنی - حفاظ شاخ گوزنی قیمت خرید حفاظ شاخ گوزنی حفاظ و نرده دزدگیر از تولید کننده

۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

حفاظ شاخ گوزنی گلستان گنبد کاووس

 

حفاظ شاخ گوزنی گلستان گنبد کاووس

 

 

حفاظ شاخ گوزنی گلستان گنبد کاووس : برای ایجاد امنیت منزل و جلوگیری از ورود غافلگیرانه افراد ، سارقان و حیوانات وحشی و…. ساخته میشود .حفاظ آهنی معمولا روی دیوار نصب می شود و امنیت خانه را تامین می کند اما گاهی در بالکن ها و حتی روی پنجره نیز نصب می شود.

در سالیان دور حفاظهای به کار رفته بصورت نیزه یا سیم خاردار بوده است که دارای معایب بسیاری بودند ، ولی هم اکنون شاهد نسل جدیدی از حفاظها هستیم .برای اطلاع حفاظ شاخ گوزنی گرگان با کارشناسان دوسازه  تماس بگیرید.

 

 

ادامه مطلب...
۲۸ آبان ۹۹ ، ۲۳:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید حفاظ آکاردئونی گیلان فومن

خرید حفاظ آکاردئونی گیلان فومن

 

خرید حفاظ آکاردئونی گیلان فومن  :حفاظ آکاردئونی امروزه با توجه به آمار بالای سرقت در منازل مسکونی، وجود حفاظ درب یکی از بهترین گزینه های پیش روی هر صاحب خانه ای است.
انواع حفاظ آکاردئونیبه گزارش توسط دوسازه . حفاظ آکاردئونی امروزه با توجه به آمار بالای سرقت در منازل مسکونی، وجود حفاظ درب یکی از بهترین گزینه های پیش روی هر صاحب خانه ای است.با دوسازه در نقش  اهمیت حفاظ درب همراه باشید.

 

تا به این منظور با خرید یک درب آکاردئون بتواند سلامت و امنیت جانی و مالی خود و خانواده خود را از شر هر گونه مزاحم حفظ نماید.معمولا در ساختمان های چندین طبقه مورد استفاده واقع می شود.که واحدهای ساختمانی بسیار زیادی در این ساختمان ها زندگی می کنند.

 

از آنجایی که ورود هر فرد غریبه و ناآشنا به درون ساختمان ها به راحتی صورت می پذیرد.و هر فردی می تواند با استفاده از روش های مختلف به راحتی به درون ساختمان ها وارد شود،در صورتی که تنها یک درب چوبی ساده مانع وی به حضور در هر واحد مسکونی باشد.

 

خرید حفاظ آکاردئونی گیلان فومن

 

ادامه مطلب...
۲۰ آبان ۹۹ ، ۱۵:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید حفاظ بوته‌ای گیلان رشت

 خرید حفاظ بوته‌ای گیلان رشت

 

خرید حفاظ بوته‌ای گیلان رشت :حفاظ بوته ای نوعی از حفاظ های خاردار می باشد بر روی سر در آپارتمان ها و دیوار ها جهت حفظ امنیت و همچنین زیبایی استفاده می شود از مزایای این حفاظ ها می توان به این اشاره کرد تا عبور از این نوع حفاظ ها به سختی و شاید بتوان گفت اصلا امکان ناپذیر باشد به دلیل شاخه های پر پیچ و بسیار تیز مانند شبیه چاقو . نصب و اجرای حفاظ بوته ای بسیار راحت و آسان بوده و در مدت زمان کوتاهی اجرا می گردد.با دوسازه در این بخش از حفاظ و نرده همراه باشید.

 

 خرید حفاظ بوته‌ای گیلان رشت 

 

ادامه مطلب...
۲۰ آبان ۹۹ ، ۱۵:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید نرده حفاظ لیلیوم در بندر انزلی

 خرید نرده حفاظ لیلیوم در بندر انزلی

 

خرید نرده حفاظ لیلیوم در بندر انزلی  : حفاظ لیلیوم شاید در دنیای امروزه که تمامی بخش های مختلف هوشمند سازی شده اند،استفاده از حفاظ هایی که به صورت قدیمی در ساختمان مورد استفاده قرار می گرفتندحفاظ لیلیوم اندکی به دور از مدرنیته باشد.آنچه شما باید بدانید که در واقع همین حفاظ های نرده ای هستند با میلگرد ۱۰ که امنیت را برای ساختمان شما ایجاد خواهند کرد.

 

از جمله این حفاظ ها میتوان به خرید نرده حفاظ لیلیوم در بندر انزلی  اشاره کرد که علاوه بر اینکه زیباست و نمای جذابی به ساختمان شما می دهد، یکی از بهترین انواع حفاظ برای افزایش امنیت ساختمان شما به حساب می آید.

 

اگر بگوییم که حفاظ آهنی در واقع یک گل لیلیوم فلزی است دور از واقعیت نیست.این نوع حفاظ ها در واقع با شکل این نوع گل ها ساخته شده اند.این نوع حفاظ ها در عین اینکه به ساختمان شما زیبایی خاصی خواهند داد، به شما اجازه می دهند.تا به صورت کاملا حساب شده و امنیتی، حفاظت خود را تضمین کنید.حافظ آهنی در واقع برای حفظ حریم خصوصی و همچنین امنیت معرفی شده است.

 

حفاظ لیلیوم در بندر انزلی

ادامه مطلب...
۲۰ آبان ۹۹ ، ۱۴:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آستارا

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آستارا

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آستارا :حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی از قطعات فلزی میلگرد برنده و تیز است که با جوش به هم متصل شده اند. طراحی این حفاظ برای رسیدن به بیشترین ایمنی و استحکام بوده است. در عین حال فاکتور زیبایی در تمام مدلها رعایت شده است.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آستارا جزو حفاظ ‌های نسل جدید به شمار می‌رود و دقیقاً به این شکل، قدمت چندانی ندارد. بیشتر برای منازل و ساختمان‌هایی که دارای فضاهای باز مانند حیاط ، بالکن یا حیاط خلوت ویلایی می‌باشند به کار می‌رود.

 

به علت زیبایی، استحکام، قابلیت ساخت برای انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم، و مقدار افزایش امنیت، با اقبال عمومی رو به رو شده است.

 

درواقع میلگردهای نوک تیز جوش خورده با تراکمی که دارند به کسی که بخواهد از آن‌ها عبور کند آسیب می‌رسانند و مانع عبور می‌شوند و اینچنین ساختمان شما را امن نگه می‌دارند. با دوسازه در این بخش از حفاظ شاخ گوزنی همراه باشید.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آستارا

بیشتر بخوانید:خرید حفاظ نیزار رشت

ادامه مطلب...
۱۹ آبان ۹۹ ، ۲۲:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خریدحفاظ نخل مرداب در کرج

 

خریدحفاظ نخل مرداب در کرج

 

خریدحفاظ نخل مرداب در کرج :از جمله بهترین انواع نرده حفاظ اهنی روی دیوار که در سایت دوسازه طراحی شده است نرده حفاظ نخل مرداب یا حفاظ نخلی است . این نوع از نرده حفاظ دیوار در عین این که عرض مناسبی دارد در عین حال بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده است .

 

بسیاری دیگر از نرده حفاظ ها بودند که با الگو الهام گرفتن از طبیعت ساخته شده بودند ولی نرده حفاظ مدل نخل مرداب شبیه ترین نوع نرده حفاظ روی دیوار به مدل طبیعی است .

این نوع نرده حفاظ که نام تجاری حفاظ نخل مرداب رادارد در نگاه اول بسیار جذاب و زیبا است.با دوسازه در این بخش از حفاظ و نرده همراه باشید.

 

خریدحفاظ نخل مرداب در کرج

ادامه مطلب...
۱۹ آبان ۹۹ ، ۲۱:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید حفاظ نیزار رشت

 خرید حفاظ نیزار رشت

 

خرید حفاظ نیزار رشت  : حفاظ نیزار امروزه جزو الزامات هر آپارتمان و ساختمانی به شمار می رود. به طوری که معماران هنگام طراحی و ساخت هر ساختمان، از پیش جای نصب نرده ها را بر روی دیوار در نظر می گیرند. این نوع حفاظ مستقیما از طبیعت الهام گرفته است و طرحی شبیه به یک ردیف نیزار انبوه دارد.

 

اگر ترس از سرقت و گربه های ولگرد که ممکن است هر نوع بیماری ای به همراه داشته باشند شما را به ستوه آورده است، وقت آن است که تدبیری کارامد برای این مشکل بیاندیشید. حفاظ می تواند بهترین و ایمن ترین گزینه باشد. حفاظ حتی اجازه نمی دهد موجودات مزاحم وارد محیط حیاط محل زندگی یا کار شما شوند؛ چه برسد به اینکه بخواهند وارد محیط ساختمان شوند. در این میان حفاظ نیزار گزینه ای مناسب برای هر گونه محیطی از اداری گرفته تا مسکونی به شمار می رود.با دوسازه در این بخش از حفاظ و نرده همراه باشید.

 

حفاظ نیزار

 

ادامه مطلب...
۱۱ آبان ۹۹ ، ۱۴:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان  : حفاظ  شاخ گوزنی  و محبوبیت آن به دلیل طراحی اصولی و صحیح منطبق بر نیاز در امنیت ساختمان و طراحی زیبا در کنار امنیت تولید شده است .

اصولا این نوع نرده دیوار با شکل و نوع شاخ گوزنی موافق نبوده و آن را غیر اصولی میدانستند طراحی شده به طوری که این محافظ دیوار در قسمت پایین و بالا بر خلاف حفاظ دیوار قبل دارای عرض مناسب بوده و این فرضیه که با انداختن پتو و یا زیر پایی ماشین میتوان از حفاظ شاخ گوزنی عبور کرد را کامل از بین برده است.با دوسازه در این بخش از حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیحان همراه باشید.

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

ادامه مطلب...
۱۱ آبان ۹۹ ، ۱۴:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

ساخت و نصب انواع حفاظ بوته ای رامسر

ساخت و نصب انواع حفاظ بوته ای رامسر

 

ساخت و نصب انواع حفاظ بوته ای رامسر : به دلیل آمار بالای سرقت ضرورت استفاده از درب ضد سرقت ، درب آکاردئونی و همچنین حفاظ روی دیوار به طوری که نصب حفاظ شامل کل دیوار محوطه حیاط باشد برای داشتن آرامش و امنیت نکته حائز اهمیتی می باشد.

 

و اکثر خانوارها و ساکنین منازل مسکونی حیاط دار با خرید حفاظ و نصب حفاظ دیوار ساختمان می توانند شب را با امنیت خاطر و آرامش بخوابند به طوری که هیچ گونه خطری آن ها را تهدید نکند. حفاظ دیواری مدل بوته ای یکی از این انواع است.

 

در جهت پیشبرد امنیت و آرامش در منازل ویلایی و حیاط دار و همچنین آپارتمان های اداری و مسکونی سایت دوسازه  آهن سازه” اقدام به طراحی و تولید انواع حفاظ ها و درب ضد سرقت و انواع پنجره و نرده بالکن نموده است که حفاظ دیواری مدل بوته ای یکی از آن ها می باشد.

 

حفاظ دیواری مدل بوته ای به دلیل خاردار بودنش و تیز بودن نوک این حفاظ ها مانع از ورود و خروج سارقین و افراد مزاحم و شرور که قصد ورود به ساختمان را داشته می شود.

 

ساخت و نصب انواع حفاظ بوته ای رامسر

ادامه مطلب...
۰۷ آبان ۹۹ ، ۱۶:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

حفاظ آهنی لیلیوم مازندران

 

حفاظ آهنی لیلیوم مازندران

 

حفاظ آهنی لیلیوم مازندران: لیلیوم شاید نامی عجیب برای یک حفاظ آهنی دیوار باشد، اما این حفاظ یکی از مستحکم ترین و بهترین های انواع نرده آهنی دیوار محسوب می شود. حفاظ لیلیوم چه ویژگی ها و مزیت هایی دارد که تبدیل به یکی از بهترین انواع حفاظ دیوار شده است؟ خصوصیات و مشخصات اصلی این حفاظ کدام ها هستند و قیمت تمام شده آن بر چه اصولی محاسبه می شود؟ برخلاف بسیاری از انواع حفاظ دیوار، حفاظ لیلیوم کمی ناشناخته تر از بقیه باقی مانده که علت اصلی این قضیه نو بودن طراحی این حفاظ دیوار است.

 

حفاظ لیلیوم

ادامه مطلب...
۰۷ آبان ۹۹ ، ۱۶:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی