حفاظ شاخ گوزنی دست دوم چالوس

 

 

حفاظ شاخ گوزنی دست دوم چالوس : یکی از نرده هایی که جلوه بسیار بالایی در طراحی ساختمان شما تداعی می کند حفاظ شاخ گوزنی است. اکثر شما شاخ گوزن را از نزدیک دیده اید و یا حتی اگر آن را از نزدیک ندیده باشید اما در باغ وحش ها و در مستند های فراوانی آن ها را مشاهده کرده اید . این نرده دقیقا به همان شکل ساخته شده است و هیچ تفاوتی با شاخ ندارد.

 

این که شما در طراحی ساختمان خود از طبیعت بهره بگیرید باعث ایجاد یک سازه خیره کننده خواهد شد .

 

البته شایان ذکر است که تا به امروز نرده حفاظ شاخ گوزنی علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده اند زیرا هم رخ زیبایی دارد و هم امنیت بالایی به شما ارائه می دهد . تیم دوسازه سعی دارد حفاظ شاخ گوزنی دست دوم را در غالب فروش برای مشتریان عزیز قرار دهد که در جهت خریداری هم اطمینان میدهد محصول با کیفیتی همانند حفاظ شاخ گوزنی در مدل نو و با در نظر گرفتن ارتفاع و دیگر امکانات و مشخصات ارائه دهد این به این معنی است که قصد فروش و یا خرید دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید.

 

 

 حفاظ شاخ گوزنی دست دوم چالوس 

 

 

ساخت طراحی و نما :

 

یکی از پیشنهاداتی که دوسازه برای  شما در نظر گرفته است حفاظ شاخ گوزنی دست دوم چالوس ادغام کرده  این نرده به همراه یک طراحی سنگی و بتنی از اشکال و اهرام مختلف یونان و روم باستان می باشد زیرا این نرده خاص چنین طراحی روی دیوار است و یک نمای فوق زیبا را به شما هدیه می دهد به طوری که از دیدن این نما دست بر نخواهید داشت .

 

 

خیلی ها با خود فکر می کنند که این نوع حفاظ ها فقط برای کاخ ها و خانه های بسیار بزرگ است اما این طور نیست این نوع حفاظ ها تا به امروز حتی در آپارتمان های کوچک نیز ساخته شده است و ساکنین این منازل را از ترس و استرس به کل دور کرده است .

 

 

مزایای حفاظ شاخ گوزنی :

 

اگر کمی به این حفاظ شاخ گوزنی دست دوم چالوس  دقت کنید خواهید دید که هیچ گونه راه ارتباطی در میان آن وجود ندارد به طوری که حتی راه نفوذ و عبور و مرور یک پشه نیز در میان این شاخک ها بسته شده است حتی اگر با احتیاط فراوان هم از میان آن ها قصد عبور داشته باشید بی شک زنده از میان آن ها بیرون نخواهید آمد .این به تنهایی یکی از نکات خوب و مثبت حفاظ شاخ گوزنی است

 

هم چنین یکی دیگر از مزیت های این حفاظ یعنی حفاظ شاخ گوزنی داشتن وزن کم و مقاومت بسیار بالا می باشد یعنی سبک است و در عین حال غیر قابل انعطاف و به راحتی از بین نمی رود .

 

 حفاظ شاخ گوزنی دست دوم چالوس 

 

 

چگونگی اشکال شاخ ها:

 

در این سازه یک حرفه عجیب و منحصر به فرد گنجانده شده است آن هم تمایل و خمیدگی شاخک ها به سمت جلو و عقب است به طوری که بیشتر شاخک ها به سمت جلو قرار دارند و از سارقین امکان توقف در کنار این نرده ها را می گیرد ایستادن در کنار این نرده ها دقیقا مشابه با ایستادن کنار دهان شیر است که در آن به احتمال خیلی قوی مرگ حتمی خواهد بود .

 

سازندگان این نوع نرده هنر نمایی زیبایی در ساخت آن به وجود آورده اند به گونه ای که برای زیبایی بیشتر این نوع حفاظ تعداد شاخه های زیادی را به کار برده اند و در واقع این نرده را متراکم ساخته اند اما تراکم برای زیبایی فقط یک جنبه از این هنر است و جنبه دیگر آن غیر قابل نفوذ ساختن هر گونه جسم خارجی است پس امنیت این نوع حفاظ صد در صد صحیح است.

 

 

طراحی صحیح در ساخت این نوع نرده ها می گوید که فاصله مناسب نرده ها از یک دیگر در هر یک متر است اما گاهی اوقات تا دو متر هم پیش خواهد رفت و این مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

 

 حفاظ شاخ گوزنی دست دوم چالوس 

 

 

تراکم‌ :

 

همانطور که می دانید زمانی که تراکم این سازه بالا رود روی قیمت آن نیز تاثیر دارد به صورتی که هر چه متراکم تر باشد قیمت بالاتری دارد زیرا مقدار مصرفی آهن و همین طور زحمت کار بالا تر می رود و به پتانسیل بیشتری برای ادامه این کار نیاز است .

 

 

اندازه و ارتفاع :

 

ارتفاع و اندازه و تراکم در حفاظ شاخ گوزنی بسته به سلیقه و در خواست مشتریان است و در هر ارتفاعی قابلیت ساخت و انجام شدن دارد .  در ادامه ما به شما به شما میگوییم که بر اساس ارتفاع و نوع ارتفاع چطور محاسبه میشود .این نرده ها را افراد ماهر که تجربه کاری بالایی دارند می توانند وصل کنند زیرا زنجیر کردن آن ها در کنار هم آن هم بدون فضای خالی و روی دیوار کار هر کسی نیست و هر کسی از پس آن بر نخواهد آمد.

 

 

 

انواع رنگ موجودی در حفاظ ها :

 

البته رنگ های متفاوتی دارد و از فلز ساخته میشود که بنا به سلیقه مشتری این گزینه ها قابل ساخت می باشند . معمولا رنگی که در این نوع حفاظ نظر مشتریان را جلب می کند نقره ای است و رنگ های سفید و مشکی کمتر به سلیقه مشتری ها می باشد.

 

 

 

مواد مورد استفاده در ساخت حفاظ شاخ گوزنی :

 

در این حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد های فلزی استفاده می شود که قابلیت خم شدن دارند اما نه به راحتی و نه با دست بلکه با ابزار کاری مشخص و مخصوص به خود برای همین است که با اطمینان از امنیت آن سخن می گوییم . میل گرد مورد استفاده در این حفاظ شماره 10 می باشد که از نظر مقاومت هم بسیار مناسب است .

 

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی دست دوم چالوس:

 

و در اخر قیمت حفاظ شاخ دست دوم چالوس را در اینجا قرار میدهیم که ارتفاع  آن در هر کدام به چه صورتی است بدلیل نواسان قیمت ارز این نوع حفاظ چه نو و چه دست دوم در حال تغییر است دوسازه این امکان را برای شما  عزیزان فراهم کرده که مورد استقبال شما قرار گرفته شده است . با توجه به قیمت بالا این نوع حفاظ ها , تیم دوسازه حفاظ شاخ گوزنی دست دوم را در انبار خود موجود دارد.

 

 

ارتفاع حصار شاخ گوزنی (cm) قیمت به تومان
70 200.000
80 230.000
90 260.000
100 295.000