نرده حفاظ شاخ گوزنی لنگرود

نرده حفاظ شاخ گوزنی لنگرود : حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ نرده های قدیمی در وبسایت دوسازه  با شکل و جنس بسیار عالی از متریال فلزی در اشکال مختلف ساخته می شود پروفروش ترین حفاظ نرده روی دیوار می باشد.با دوسازه همراه باشید.

با توجه به این موضوع که نرده حفاظ های قبلی از نظر مهندسی به درستی طراحی نشده بودند و نقاط ضعف زیادی داشتند و گذشت زمان ثابت کرده بود که عملا این گونه از نرده دیوار ها کارایی لازم را ندارند،به همین دلیل سبب شد تا تعداد زیادی از طراحان و مهندسان ساختمانی از حفاظ نرده های نسل دوم و سوم به شکل شاخ گوزنی  و انواع آن استفاده کنند .

 

نرده حفاظ شاخ گوزنی لنگرود

عناوین برخی از این فنس گارد های آهنی طراحی شده نسل دوم و سوم عبارتند از : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم و حفاظ نیزار .

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ نرده های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از متریال فلزی که در اشکال مختلف خم کاری و ساخته شده است. سر این حفاظ ها شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده می شوند.

 

نرده حفاظ شاخ گوزنی لنگرود امروزه کاربرد های فراوانی دارد. در ایران پرجمعیت امروز، اغلب خانه ها به صورت آپارتمانی ساخته می شوند. با این حال همچنان خانه های ویلایی بسیاری وجود دارند که برای حفاظت خود نیازمند تمهیدات پیشرفته و به روز هستند. البته خانه های آپارتمانی هم به نوبه ی خود نیازمند مراقبت و نصب انواع ابزار آلات محافظتی می باشند.

متاسفانه امروزه به دلایل گوناگون میزان سرقت از منازل خصوصا منازل ویلایی بالا رفته و بیش از گذشته باید به فکر حفظ امنیت بود. البته سارقان تنها دلیل نیاز به مراقبت از خانه ها نیستند. بلکه ورود حیواناتی همچون گربه به داخل منزل می تواند موجب ورود انواع میکروب ها به محیط خانه شود. اینجاست که اهمیت استفاده از حفاظ های شاخ گوزنی پدیدار می شود.

 

نرده حفاظ شاخ گوزنی لنگرود

این حفاظ همان طور که از نامشان پیداست ، شکلی شبیه به شاخ گوزن دارند. (البته این نوع حفاظ ها را، حفاظ بوته خاری یا خارپشتی نیز می نامند.) همین امر باعث می شود که نه انسان ها و نه حیوانات بتوانند روی آن ها بایستند و در صورتی که این نوع نرده حفاظ ساختمان از نوع نرده حفاظ روی دیوار ها نصب گردد، عملا عبور از بالای دیوار ناممکن می شود.

طراحی این نوع حفاظ به گونه است که حتی ایستادن بر کنار آن ممکن نیست. در نتیجه سطح امنیتی بسیار بالایی را دارا می باشد.این نوع از نرده حفاظ ها بهترین محافظ برای نرده حفاظ ساختمان شما هستند.

نرده حفاظ شاخ گوزنی لنگرود به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود.حفاظ شاخ گوزنی در حقیقت مجموعه ای میله ی فلزی نوک تیز است که در تراکم، ارتفاع و ضخامت های متنوع تولید می شود.

نرده حفاظ شاخ گوزنی لنگرود

قیمت حفاظ شاخ گوزنی تراکم 15:

با توجه به تغییر قیمت ها در صورت سفارش و خرید با ما تماس حاصل فرمایید و از تازه ترین قیمت ها مطلع شوید.

ارتفاع حفاظ دیوار وزن پنل 2 متر قیمت هر متر با توجه به ارتفاع
50 17k 186.000 هزارتومان
60 18k 210.000 هزارتومان
70 19k 230.000 هزارتومان
80 20k 260.000 هزارتومان

 

طبیعتا حفاظ هایی که دارای تراکم و ارتفاع بیشتردوسازه هستند، امنیت بالاتری را فراهم می آورند. با نرده روی دیوار یا نرده ویلا دیواراین حال هر تراکم و ارتفاع مشخص، مناسب موقعیت های خاصی برای نصب است که این مورد را کارشناسان نصب حفاظ برتر به طور کامل به خریدار توضیح خواهند داد. این نوع حفاظ یکی از جدید ترین ها به شمار می رود و در نتیجه قدمت زیادی ندارد.

حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر حفاظ های نسل خودش  و ابزار آلات امنیتی مزیت هایی دارد که از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

موارد مثبت نرده حفاظ شاخ گوزنی لنگرود:

  • استحکام زیاد و ماندگاری قابل قبول حفاظ شاخ گوزنی
  • نصب آسان و سریع
  • ظاهر زیبا و منحصر به فرد
  • دارا بودن تاییدیه ی پلیس امنیت
  • قیمت مقرون به صرفه

حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر دیوار ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن نوک حفاظ و همچنین ساختار آن باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد.