حفاظ شاخ گوزنی رشت و انزلی

حفاظ شاخ گوزنی رشت و انزلی: حفاظ شاخ گوزنی دارای شاخه های در هم تنیده ای همانند خار یا شاخ گوزن می باشد. این حفاظ ها از جدید ترین مدل های حفاظ و همچنین البته از بهترین نوع آن به عنوان حفاظ دیوار ساختمان است. در بعضی موارد با توجه به محل قرار گیری حفاظ می توان از آن برای حفاظ پنجره هم استفاده کرد.حفاظ شاخ گوزنی هم به عنوان نرده کاربرد دارد و هم امنیت ساختمان را حفظ می کند.

این حفاظ های زیباو کاربردی، علاوه بر حفظ جذابیت و زیبایی خود، بسیار ایمن می باشند. چرا که عرض بلندی دارند که بیشترین میزان عرض دیوار را تحت پوشش خود دارند. پس جایی برای قرار دادن دست و پا ندارند. از این رو احتمال سرقت بسیار پایین است.امنیت بالایی نسبت به سایر مدل های
وجود خارها و شاخه های در هم گره خورده که بسیار تیز می باشند، امکان هر گونه دزدی و سرقت را از بین می برد. زیرا در صورتی که فردی از این حفاظ بالا رود، خارها و شاخه های تیز موجب بریده شدن بدن و آسیب رساندن به وی می شود.با دوسازه همراه باشید.

 

حفاظ شاخ گوزنی رشت و انزلی

 

 مزایای حفاظ شاخ گوزنی رشت و انزلی :

تیم حرفه ای دوسازه سالها در خدمت گذاری انواع حفاظ ها اعم از حفاظ شاخ گوزنی حفاظ لیلیوم.حفاظ نخل مرداب حفاظ سرنیزه ای حفاظ آبشاری و... حفاظ بوته ای که گونه ای از حفاظ شاخ گوزنی محسوب میشود با این تفاوت که تراکم نسبتا کمتری دارد ما درباره این نوع حفاظ به صورت مفصل بحث کردیم بنابراین لازم به ذکر است که دوسازه این امکان رابرای مشتریان خود در سراسر ایران در نظر گرفته است که در صورت خریداری با ما تماس حاصل فرمایید .

کیفیت همیشه در اولویت  ما قرار دارد با این تفاوت یک آبشن در نظر گرفته ایم آن هم این است که خربد تمامی حفاظ های ما چه به صورت دست دوم و چه در نوع جدید و تازه موجود است .با در نظر گرفتن قیمت های بالای این نوع از حفاظ ها ما سعی کردیم بنا به خواسته ی شما در تولیدی دوسازه حفاظ شاخ گوزنی بصورت دست دوم موجود دارد.

حفاظ شاخ گوزنی در رشت و انزلی سایت دوسازه در تراکم های مختلف از تراکم 8 تا 15 موجود دارد با توجه به نوع کاربرد آن قیمت آن هم متغیر خواهد بود.

حفاظ شاخ گوزنی رشت و انزلی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی رشت و انزلی  :
همانطور که می دانید حفاظ شاخ گوزنی سازه هایی از میلگرد می باشد که با جوشکاری ، رنگ کاری و طی پروسه ای طولانی و پیچیده به شکل انواع حفاظ ها تبدیل می شود..عوامل مهمی که در تعیین قیمت و کیفیت حفاظ نقش دارند نوع و جنس میلگرد ،نحوه رنگ کاری و جوشکاری می باشد.درمیان فاکتورهای بالا مهمترین فاکتور میلگرد است .

بیشتر بخوانید: قیمت حفاظ شاخ گوزنی انزلی

حفاظ شاخ گوزنی رشت و انزلی

علاوه بر تراکم های مختلف میلگرد ها که تاثیر مستقیم بر قیمت محصول را دارد و هرچه تراکم میلگرد بالاتر شود قیمت بالاتری را دارد ،جنس و کیفیت تولید میلگرد نیز تاثیر مستقیم بر قیمت میلگرد را دارد.همکاران تولید کننده باید دقت داشته باشند خرید میلگرد را حتما از تولید کنندگان معتبر خریداری بکنند.کیفیت رنگ کاری و جوشکاری هم در مقالات قبلی به صورت مفصل توضیح داده شد.اما مسئله دیگری که می تواند تاثیر بسیار در قیمت تمام شده حفاظ داشته باشد.نصب حفاظ است.

هزینه نصب حفاظ می تواند متغییر باشد برای مثال نصب حفاظ در بالای دیوار ها و سازه های بلند کار سخت تری می باشد و به طبع هزینه نصب بالاتری را دارد . شهر و منطقه نصب حفاظ نیز پارامتر دیگری می باشد که می تواند در قیمت حفاظ موثر باشد. نصب حفاظ در مناطق دورتر به دلیل بعد مسافت ، هزینه انتقال حفاظ و رفت و آمد جهت نصب ، در قیمت تمام شده حفاظ موثر می باشد.در زیر ما قسمتی از قیمت ها با توجه به تراکم ذکر شده بیان کردیم .

بیشتر بخوانید: خرید حفاظ آکاردئونی شاخ گوزنی

اندازه مشخص حفاظ شاخ گوزنی ؟
این نرده فلزی طبق سفارش و نیاز مشتری در ابعاد مختلفی قابل تولید می باشد. بطور معمول و رایج در اندازه و تراکمی که در زیر به آنها اشاره شده تولید میگردد.

طول : به طور معمول و رایج ۲ متر ساخته می گردد.
ارتفاع : اندازه های ۷۰ سانتیمتر تا ۱۰۰ سانتیمتر می باشد.
عرض : متناسب با ارتفاع از ۵۰ سانت تا ۷۰ سانت هستند.
تراکم : معمولا تراکم آن از ۷ شاخه اصلی در ۲متر تا ۱۳ ردیف اصلی در دو متر می باشد.

ارتفاع حفاظ دیوار وزن پنل 2 متر قیمت باتوجه به ارتفاع
50 17k 190 هزارتومان
60 18k 205 هزارتومان
70 19k 220 هزارتومان
80 20k 235 هزارتومان
90 21k 247 هزارتومان

 

منظور از تراکم در حفاظ شاخ گوزنی:

تعداد شاخه اصلی در یک طول دو متری را تراکم می نامیم و هرچه این تعداد بیشتر شود یعنی فاصله میله ها کمتر است و کیفین بهتری را دارد.شاخک های اصلی بلند تر از بقیه شاخه ها می باشند و ارتفاع حفاظ با آنها سنجیده می گردد. مثلا در یک نرده با تراکم سیزده تعداد شاخه های اصلی در دو متر سیزده عدد می باشد. فاصله تقریبی میلگردها هم از تقسیم نمودن طول نرده که دو متر می باشد بر تراکم که سیزده است بدت می آید .

اندازه مشخص حفاظ شاخ گوزنی ؟

در مثال فوق فاصله بین شاخه های اصلی حدود ۱۵ سانتیمتر می باشد.شاخ های اصلی بطور مستقیم به شاسی کار جوشکاری می گردند. ارتفاع شاخه های اصلی برابر ارتفاع نرده می باشد و شاخکهای فرعی به آنها جوشکاری می گردند. بعضی از تولیدکنندکان شاخه های فرعی را هم جزو تراکم اعلام میکنند. معمولا تارکم هایی که بیشتر از ۱۳ ردیف اعلام می شوند به احتساب شاخه های فرعی است.

بیشتر بخوانید: حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

این تراکم ها گاهی تا ۲۰۰ و بالاتر هم اعلام می گردد که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و در واقع شمارش تمام قطعات ریز و درشت است.خلاصه اینکه بصورت رایج تراکم موجود برای حفاظ شاخ گوزنی ۷ تا ۱۳ ردیف صحیح است.مثلا تراکم ۱۴ احتمالا همان تراکم رایج ۷ می باشد که با احتساب شاخه های کوچک میان آن ۱۴ ردیف اعلام می گردد. شاخه های اصلی که در شمارش جزء تراکم محسوب می گردند باید دارای دو خصوصیت باشد.

شاخه های اصلی

به صورت مستقیم به شاسی جوش شده اند و شاخه های فرعی به آنها جوشکاری و متصل می گردند.
ارتفاع آنها برابر با ارتفاع نرده می باشد.

محاسن و معایب حفاظ شاخ گوزنی ؟
نرده شاخ گوزنی به دو دلیل بیشتر از مدل های سنتی و کلاسیک تقاضا دارد.

بیشتر بخوانید: حفاظ شاخ گوزنی در گیلان رودسر

 زیبایی نرده حفاظ شاخ گوزنی از مدل های سنتی:

از نظر حفاظتی و امنیتی بسیار بیشتر از نرده سنتی و کلاسیک توانایی حفاطت و حراست را دارند.

مدلهای سنتی بیشتر شبیه میله های زندان می باشند و تنوع خاصی ندارند.ولی نرده شاخگوزنی زیبا میباشد. اگر در ارتفاع و تراکم مناسبی انتخاب گردد ارزش دکوراتیو نیز خواهد داشت. شباهتش به شاخ گوزن زیبایی خاصی به آن داده می باشد.در صورتی که گیاهان رونده ای مثل یاس در پای دیوار کاشته شوند و روی نرده شاخ گوزنی کشیده شوند زیبایی فوق العاده و محصور کننده ای به محیط میدهند.

شاخ گوزنی

تجربه نشان داده که اگر بر روی دیوار ساختمان نرده شاخ گوزنی با تراکم , عرض و ارتفاع مناسب نصب گردد. سارقان بامشاهده آن به هیچ وجه فکر عبور کردن از روی آن را نخواهند کرد. و مسلما عقل سلیم حکم میکند دنبال دیواری که محافظ ندارد بروند.

یا حداقل دیواری را انتخاب بکنند که نرده آن به آنها آسیب نزند .شاید این مثال بهتر باشد .سارقان سراغ ماشینی را که دزدگیر و قفل فرمان دارد نمیروند و بیشتر دنبال ماشینهای بدون دزدگیر و قفل فرمان می باشند میروند. دیوار بدون نرده شاخ گوزنی و یا حتی بدون هر نوع حفاظی مثل ماشین بدون دزدگیر و قفل فرمان است.

دوسازه  با ارائه بهترین کیفیت ، قیمت و خدمات در تولید حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای و … یکی از پیشگامان در این صنعت می باشد با ما در تماس باشید.