دوسازه - سازه های آهنی - حفاظ شاخ گوزنی قیمت خرید حفاظ شاخ گوزنی حفاظ و نرده دزدگیر از تولید کننده

۱۵ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

خرید حفاظ بوته ای در شمال

خرید حفاظ بوته ای در شمال

خرید حفاظ بوته ای در شمال : نزدیک ترین مدل حفاظ به حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای است. این مدل از حفاظ با نام های مختلفی در بازار شناخته شده است که از جمله آن ها می توان به حفاظ بوته خاری و حفاظ خاری اشاره نمود. می توان اشاره نمود که این حفاظ با الهام از بوته های خاردار بیابان تولید شده است و به همین جهت عبور از آن غیر ممکن می باشد.با دوسازه همراه باشید.

 

خرید حفاظ بوته ای در شمال از جمله حفاظ های دیواری و همچنین روی پنجره ها و فنس ها می باشد و از قابلیت نصب در مکان های مختلفی نیز برخوردار می باشد. حفاظ دیوار بوته ای از مدل حفاظ های است که بهره گیری از آن و نصب بر روی تمام مدل دیوارها موجب شیک تر شدن نمای ساختمان ها خواهد گردید.بوته های خار از نظر شکل ظاهری به صورت نامنظم با سرهای تیز بوده و از نظر روانی احساس خطر را در مخاطب بر می انگیزد.

خرید حفاظ بوته ای در شمال

بیشتر بخوانید: مشخصات نرده حفاظ شاخ گوزنی در مازندران

نرده آهنی دیوار چیست؟

1. حفاظ بوته ای یا حفاظ شاخ گوزنی 
نوعی نرده آهنی دیوار حفاظ دزدگیر روی دیوار می باشد که ازکنارهم قرارگرفتن میلگردهایی باسایز 10 میلی متر تشکیل شده است وایده ساخت آن برگرفته از بوته های خار دار می باشد که بصورت نامنظم بطور ذاتی محافظت راانجام می دهند. درحفاظ بوته خاری یا خرید حفاظ بوته ای در شمال نیز باقرارگیری میلگردهایی باابعاد مختلف، نقش محافظی دربرابر ورود سارقین وحیوانات به داخل منزل رادارند ودرصورت تلاش فردبرای عبور،سبب رسیدن آسیب به آن فرد می شود.

ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۹ ، ۱۷:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید حفاظ شاخ گوزنی رشت

خرید حفاظ شاخ گوزنی رشت

خرید حفاظ شاخ گوزنی رشت یکی از بهترین شیوه ها برای افزایش امنیت ساختمان و حفاظ کشی روی دیوار می باشد. علت اصلی این نام گذاری، ظاهر این نوع از نرده حفاظ روی دیوار می باشد که شباهت زیادی به شاخ گوزن دارد.
این نرده حفاظ آهنی امنیت بسیار بالایی نسبت به سایر انواع حفاظ روی دیوار دارد،و شما میتوانید با نصب هر متر حفاظ شاخ گوزنی امنیت ساختمان ، منزل، محل کار، ویلا و یا هر مکان اعم از اداری ، مسکونی ، تفریحی خود را بالا ببرید.با دوسازه همراه باشید.

 

 

خرید حفاظ شاخ گوزنی رشت

با استفاده از این محافظ ، افزایش قابل توجهی از نظر امنیت به مکان مورد نظر میدهد. در این مطلب شما با این نوع نرده حفاظ روی دیوار بیشتر آشنا و از مزایای آن آگاه خواهید شد.

چنانچه جهت دیوار ساختمان منزل ‘ محل کار ‘ ویلا یا باغ خود به دنبال حفاظی هستید که امنیت عمارت یا ساختمان شما را تامین کند و آرامش روانی ساکنین ان را ۱۰۰% تضمین کرده و در کنار آن هم زیبایی محل مورد نظر را نه تنها حفظ بلکه بهتر هم نماید.

ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۹ ، ۱۷:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید حفاظ مدل نخل مرداب رشت

خرید حفاظ مدل نخل مرداب رشت

خرید حفاظ مدل نخل مرداب رشت  : حفاظ مدل نخل مرداب یکی دیگر از حفاظ های نسل جدید است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است ، به همین دلیل تیم دوسازه در نظر دارد نسخه باز طراحی شده حفاظ نخل مرداب را به امید خدا در فروردین 1400 روانه بازار کند . ما همواره سعی کرده ایم تا قفیمت و اطلاعات به روز را در اختیار شما قرار دهیم .

 

خرید حفاظ مدل نخل مرداب رشت

همواره بهترین راه حل ها برای مشکلات بشر در طبیعت نهفته بوده. طرح این حفاظ نیز از گل های مرداب الهام گرفته شده است. این نوع حفاظ، مناسب برای انواع ساختمان های کم طبقه و ویلایی می باشد.

همان طور که در ادامه به بررسی خواهیم پرداخت، حفاظ مدل نخل مرداب یکی از بهترین گزینه ها برای محافظت از محیط خانه ها، اداره جات، شرکت ها و کارخانه ها می باشد. اگر به دنبال روشی مطمئن هستید تا از محیط خانه یا محل کار خود محافظت کنید، بدون شک حفاظ مدل نخل مرداب یکی از بهترین گزینه هاست.

ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۹ ، ۱۶:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید حفاظ بوته ای در اردبیل

خرید حفاظ بوته ای در اردبیل

خرید حفاظ بوته ای در اردبیل :حفاظ بوته ای نوعی از حفاظ روی دیوار خاردار است که بر روی دیوار ها جهت حفظ امنیت استفاده می شود.از مزایای حفاظ بوته ای می توان به این اشاره نمود که عبور از نرده دور منزل بوته ای به دلیل شاخه های پر پیچ و بسیار تیز مانند چاقوی حفاظ بوته ای، به سختی و شاید بتوان گفت اصلا امکان پذیر نیست.

حفاظ روی دیوار بوته ای:
خرید حفاظ بوته ای در اردبیل , نرده ویلا و محبوبیت آن به دلیل طراحی اصولی و صحیح منطبق بر نیاز در امنیت ساختمان و طراحی زیبا در کنار امنیت تولید شده است . اصولا این نوع نرده دیوار با شکل و نوع شاخگوزنی موافق نبوده و ان را غیر اصولی میدانستند طراحی شده به طوری که این محافظ دیوار در قسمت پایین و بالا بر خلاف حفاظ دیوار قبل درای عرض مناسب بوده و این فرضیه که با انداختن پتو و یا زیر پایی ماشین میتوان از حفاظ شاخ گوزنی عبور کرد را کامل از بین برده است .

با توجه به اینکه در مقاله قبل حفاظ شاخ گونی نیز اورده ام ‘ بسیاری از خریداران با توجه به اینکه به یکباره حفاظ شاخ گونی رشد پیدا کرد و در این سرعت توسعه مهمترین عامل یعنی طراحی در حفاظ شاخ گوزنی جا مانده ای بیش نبود حفاظ شاخ گوزنی با طراحی نوع دیگر از حفاظ روی دیوار اقدام به تولید حفاظ بوته ای نمودند.

خرید حفاظ بوته ای در اردبیل 

ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۹ ، ۱۶:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

نرده حفاظ شاخ گوزنی لنگرود

نرده حفاظ شاخ گوزنی لنگرود

نرده حفاظ شاخ گوزنی لنگرود : حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ نرده های قدیمی در وبسایت دوسازه  با شکل و جنس بسیار عالی از متریال فلزی در اشکال مختلف ساخته می شود پروفروش ترین حفاظ نرده روی دیوار می باشد.با دوسازه همراه باشید.

با توجه به این موضوع که نرده حفاظ های قبلی از نظر مهندسی به درستی طراحی نشده بودند و نقاط ضعف زیادی داشتند و گذشت زمان ثابت کرده بود که عملا این گونه از نرده دیوار ها کارایی لازم را ندارند،به همین دلیل سبب شد تا تعداد زیادی از طراحان و مهندسان ساختمانی از حفاظ نرده های نسل دوم و سوم به شکل شاخ گوزنی  و انواع آن استفاده کنند .

 

نرده حفاظ شاخ گوزنی لنگرود

عناوین برخی از این فنس گارد های آهنی طراحی شده نسل دوم و سوم عبارتند از : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم و حفاظ نیزار .

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ نرده های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از متریال فلزی که در اشکال مختلف خم کاری و ساخته شده است. سر این حفاظ ها شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده می شوند.

 

ادامه مطلب...
۱۸ آذر ۹۹ ، ۱۲:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

مشخصات نرده حفاظ شاخ گوزنی در مازندران

مشخصات نرده حفاظ شاخ گوزنی در مازندران

 

مشخصات نرده حفاظ شاخ گوزنی در مازندران :جدید ترین نوع حفاظ روی دیوار است که در عین حال پرفروش ترین حفاظ ساختمان در سالهای 95 تا 99 بوده است.دلیل اینکه یک محصول در مدت کوتاهی توانسته بازار را به سمت خود جذب کند و عنوان پرفروش ترین حفاظ سال را به دست بیاورد تنها یک چیز است: توجه به نیاز بازار.با دوسازه در این مقاله همراه باشید.

 

چرا نرده شاخ گوزنی؟
نرده شاخ گوزنی در تمامی زمینه ها نسبت به سایر حفاظ های قدیمی برتری دارد. بازار نرده روی دیوار تا سالیان درازی در اختیار نرده های فلزی میله ای یا حفاظ نیزه ای بود. حفاظ های ساده ای که نوک آنها به شکل سرنیزه تیز میشد یا سزنیزه ها بصورت جداگانه به بالاترین نقطه حفاظ جوش داده می شد. این حفاظ های قدیمی ایرادهای زیادی داشت.

امنیت نرده شاخ گوزنی:
نرده های نیزه ای قدیمی روی سطح دیوار را پوشش نمیدادند و افراد مهاجم به راحتی میتوانستد روی دیوار آمده و در کنار این نرده ها بایستند در حالیکه انواع نرده شاخ گوزن به دلیلی وجود تعداد زیادی نوک فلزی که تا 3 سانت با دستگاه تیز شده اند عملا امکان هیچگونه تماسی را به مهاجمین نمیدهند و به دلیل اینکه حجم مناسبی دارند (40 تا 65 سانت) عملا سطح خارجی دیوار را به راحتی پوشش می دهند.

 

مشخصات نرده حفاظ شاخ گوزنی در مازندران

در بسیاری از موارد سارقین از همین میله ها در نرده های قدیمی برای بالا رفتن از دیوار استفاده میکنند! تراکم بالایی از فلزهای نوک تیز از پایین حفاظ تا بالای آن باعث بازدارندگی است: بدین صورت که حتی فکر عبور را هم برای ناظری که از پایین دیوار به حفاظ مینگرد غیر ممکن مینماید؛ به دلیل آسیبهای جبران ناپذیر… امنیت نرده شاخ گوزنی در بالاترین سطح در طراحی این نوع نرده دیواری در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب...
۱۷ آذر ۹۹ ، ۰۰:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید حفــاظ لیلیــوم انزلی

خرید حفــاظ لیلیــوم انزلی

خرید حفــاظ لیلیــوم انزلی " حفاظ لیلیوم یکی از زیباترین حفاظ ها نسبت به سایر حفاظ ها است. در طراحی حفاظ لیلیوم از گل زیبای لیلیوم ایده گرفته شده است.علت این نامگذاری این است که در باغ های گل لیلیوم به هیچ عنوان وارد شدن راحت نمی باشد. طراحی این نوع حفاظ به گونه ای است مانند گل لیلیوم پیاز شکل در پایین حفاظ می باشد یعنی اینکه میتوان ارتفاع آن را به صورت دلخواه طراحی می شود. زاویه شاخک های این حفاظ طوری طراحی شده اند که به هیچ وجه جایی برای قرار دادن دست و پا برای بالا رفتن از دیوار را نمی دهد نرده روی دیوار را میتوان در رنگ های مختلف بسته به سلیقه مشتریان طراحی کرد.

 

نرده محافظ روی دیوار لیلیوم از سری نسل جدید حفاظ روی دیوار می باشد که در این مطلب از دوسازه بطور کامل در مورد این نوع نرده و محاسن و معایب آن، چگونگی ساخت، قیمت و هرآنچه که در مورد نرده حفاظتی لیلیوم باید بدانید را آورده ایم. بطوری که بعد از مطالعه این مطلب اطلاعات کاملا حرفع ای در مورد آن خواهید داشت و در انتها انوع دیگر نسل جدید حفاظ روی دیوار معرفی میگردد.

 

 خرید حفــاظ لیلیــوم انزلی

 

ادامه مطلب...
۱۷ آذر ۹۹ ، ۰۰:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

حفاظ شاخ گوزنی رشت و انزلی

حفاظ شاخ گوزنی رشت و انزلی

حفاظ شاخ گوزنی رشت و انزلی: حفاظ شاخ گوزنی دارای شاخه های در هم تنیده ای همانند خار یا شاخ گوزن می باشد. این حفاظ ها از جدید ترین مدل های حفاظ و همچنین البته از بهترین نوع آن به عنوان حفاظ دیوار ساختمان است. در بعضی موارد با توجه به محل قرار گیری حفاظ می توان از آن برای حفاظ پنجره هم استفاده کرد.حفاظ شاخ گوزنی هم به عنوان نرده کاربرد دارد و هم امنیت ساختمان را حفظ می کند.

این حفاظ های زیباو کاربردی، علاوه بر حفظ جذابیت و زیبایی خود، بسیار ایمن می باشند. چرا که عرض بلندی دارند که بیشترین میزان عرض دیوار را تحت پوشش خود دارند. پس جایی برای قرار دادن دست و پا ندارند. از این رو احتمال سرقت بسیار پایین است.امنیت بالایی نسبت به سایر مدل های
وجود خارها و شاخه های در هم گره خورده که بسیار تیز می باشند، امکان هر گونه دزدی و سرقت را از بین می برد. زیرا در صورتی که فردی از این حفاظ بالا رود، خارها و شاخه های تیز موجب بریده شدن بدن و آسیب رساندن به وی می شود.با دوسازه همراه باشید.

 

حفاظ شاخ گوزنی رشت و انزلی

 

 مزایای حفاظ شاخ گوزنی رشت و انزلی :

تیم حرفه ای دوسازه سالها در خدمت گذاری انواع حفاظ ها اعم از حفاظ شاخ گوزنی حفاظ لیلیوم.حفاظ نخل مرداب حفاظ سرنیزه ای حفاظ آبشاری و... حفاظ بوته ای که گونه ای از حفاظ شاخ گوزنی محسوب میشود با این تفاوت که تراکم نسبتا کمتری دارد ما درباره این نوع حفاظ به صورت مفصل بحث کردیم بنابراین لازم به ذکر است که دوسازه این امکان رابرای مشتریان خود در سراسر ایران در نظر گرفته است که در صورت خریداری با ما تماس حاصل فرمایید .

ادامه مطلب...
۱۲ آذر ۹۹ ، ۰۱:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ دیوار

تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ دیوار

تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ دیوار : محافظت از خانه و محل کار یکی از موارد مهمی است که قطعا برای ما نیز اهمیت ویژه ای خواهد داشت و عموما برای آن هزینه های زیادی نیز پرداخت می کنیم، البته روش های گوناگون و متفاوتی برای افزایش و ارتقا امنیت ملک وجود دارد که احتمالا کم تر در مورد آن ها شنیده اید و یا این که تنها به چند مورد مشخص شناخت و آشنایی نزدیکی دارید.

در واقع یکی از این موارد مربوبط به حفاظ های دور ساختمان و حتی دیوار حصار است که البته برخی از صرفا حصار استفاده می کنند که در نهایت برای سارقین قابل نفوذ خواهد بود، در بخش بعدی می توانیم به انواع حفاظ های فلزی اشاره کنیم که در بازار موجود هستند و هر کدام ویژگی ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند و در حال حاضر می توانید سفارش ساخت آن ها را به آهنگری ها بسپارید.

 

تیم دوسازه در راستای تولید و پخش حفاظ شاخ گوزنی در مطالب های قبل از انواع و نوع جنس آنها نوع تراکم آنها در سایز ها و پنل های مختلف بحث به میان آورده .دوسازه در تولید انواع حفاظ ها این امکان را برای مشتریان به ارمغان آورده است تا با سبک منزل محل سکونت شما این اطمنیان را میدهد با توجه به کاربرد هر کدام از آنها در صورت خریداری با ما تماس حاصل کنید .اگر به بخش های قبلی نگاهی انداخته باشید خواهید دید ما با توجه به تراکم آنها در سایز های مختلف مشخص کردیم چه  حفاظ دست دوم که مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفته است قرار دادیم .

 

اما مسئله مهم این است که حفاظ شاخ گوزنی و سرنیزه ای همیشه جز بهترین انتخاب ها و خرید ها برای کسانی هستند که ترجیح می دهند امنیت ملک خود را چند برابر کنند.تیم دوسازه در راستای تولید و پخش انواع حفاظ ها اعم از حفاظ شاخ گوزنی .حفاظ سرنیزه ای . حفاظ لیلیوم.حفاظ بوته ای و.. این امکان را به شما عزیزان قرار میدهد که در صورت خریداری با ما تماس بگیرید.

 

حفاظ شاخ گوزنی

بیشتر بخوانید: قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع 

تولید حفاظ سرنیزه و مراحل نصب: 

تولید حفاظ های سرنیزه بر اساس جوشکاری و همین طور تراش دادن فلزات انجام می شود، در مدل های سرنیزه همان طور که از نامشان مشخص است، روی بخش فلزی، لایه ای دیگر از همان فلز و البته گاه نازک تر قرار می گیرد، پس از آن رنگ آمیزی می شود تا نسبت به کل حفاظ متمایز باشد، البته اگر بخواهید می توانید ضخامت فلز ها را به صورت چند برابر محکم تر سفارش دهید تا کیفیت کار نیز افزایش یابد.البته با توجه به قیمت فلز باید به فکر هزینه تمام شده نیز باشید.

ادامه مطلب...
۱۲ آذر ۹۹ ، ۰۱:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی انزلی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی انزلی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی انزلی : حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از قطعات فلزی که در اشکال مختلف خمکاری شده است و توسط دستگاه های تیزرو بریده شده است و سر این حفاظ ها شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده خواهند شد که به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود .

حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر در ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن لبه های حفاظ و همین ساختار باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد .از طرفی نیز شما برای کیفیت مناسب و ماندگار این حفاظ ها می توانید از گارانتی سایت دوسازه بهره مند شوید.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی انزلی

بیشتر بخوانید: خرید حفاظ آکاردئونی شاخ گوزنی

سفارش حفاظ شاخ گوزنی

برای ساخت حفاظ روی دیوار مهم ترین مولفه جنس متریال ساخت است. استفاده از ضایعات آهن و ... برای ساخت حفاظ امنیتی اصلا پیشنهاد نمی شود. حفاظ دیوار حیاط شاخ گوزنی از بهترین آهن کار نکرده طراحی و تولید می شود. ترکم حفاظ بالاست و امکان عبور از بین نرده ها به هیچوجه وجود ندارد. هر چه تراکم حفاظ بیشتر باشد، امکان نفوذ کمتری وجود دارد.

ادامه مطلب...
۱۲ آذر ۹۹ ، ۰۱:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی