دوسازه - سازه های آهنی - حفاظ شاخ گوزنی قیمت خرید حفاظ شاخ گوزنی حفاظ و نرده دزدگیر از تولید کننده

۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال

 

 خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال

 

 

 خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال : نرده حفاظ بوته ای، حفاظ نیزه ای، حفاظ دیواری، شاخ گوزنی، حفاظ ساختمانی، حفاظ آهنی، حفاظ نیزار، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ آبشاری، حفاظ بوته خاری و محافظ شاخ گوزنی از نام های دیگر این نوع حفاظ می باشد. جنس حفاظ شاخ گوزنی از فلز بسیار مستحکم بوده که پس از نصب بر روی دیوار ساختمان (نرده دیوار)، امنیت بالایی را در مقابل هزینه بسیار کم پرداختی، ارائه می دهد.

 

حفاظ شاخ گوزنی توانسته است تا حد بسیار بالایی ایمنی ساختمان ها را برطرف کند. انواع مختلفی از حفاظ شاخ گوزنی تولید شده است . بهترین حفاظ شاخ گوزنی ، نرده حفاظ شاخ گوزنی است که با جوش co2 و رنگ الکترو استاتیک تولید شود. در هر متر حفاظ شاخ گوزنی حدود 150 نقطه باید جوشکاری شوند . جوش الکترود برای این کار به هیچ وجه مناسب نیست ،لذا نوعی از نرده حفاظ شاخ گوزنی که با نام درجه 2 و جوش الکترود با رنگ مایع تولید میشود به هیچ وجه برای این کار مناسب نیست .

 

در این مقاله سعی شده است تا در رابطه با حفاظ های شاخ گوزنی اطلاعاتی ارائه شود و راهکار هایی را برای افزایش امنیت و حفاظت ساختمان عنوان کنیم. پیشنهاد می کنیم که از مطالعه  این مقاله غافل نشوید.

 

 خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال

خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال

ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی در گیلان لاهیجان

 

حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی در گیلان لاهیجان

 

حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی در گیلان لاهیجان :  محصولی با کیفیت و با حداکثر ایمنی! برخی مشتریان و صاحبان باغ ها معتقدند که حفاظ های نسل جدید مانند حفاظ های شاخ گوزنی، بوته ای، نیزار و غیره با این که تقریبا غیر قابل نفوذ محسوب می شوند، از آن جا که ارتفاع کمی دارند.

 

نمی توانند جواب گوی تمامی نیاز های حفاظتی باشند.  سایت دوسازه  راه حلی بسیار مناسب برای این دسته از مشتریان فراهم آورده و آن هم حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی است. حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی، چند برابر حفاظ شاخ گوزنی عادی ارتفاع دارد و در نتیجه پاسخ مناسبی برای نیاز های متفاوت مشتریان به شمار می رود.

 

 

حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی در گیلان لاهیجان

حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی در گیلان لاهیجان

ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

نصب حفاظ شاخ گوزنی در گیلان رشت انزلی

 

 نصب حفاظ شاخ گوزنی در گیلان رشت انزلی

 

نصب حفاظ شاخ گوزنی در گیلان رشت انزلی  : اگر شما هم از الان به فکر انتخاب مقصد سفر نوروزی خود هستید،کار مفید آن است که  سریع‌تر برای برنامه‌ریزی آن اقدام کنید. پیشنهاد ما برای شما این است  در این برنامه‌ریزی، یک مورد دیگر را هم ببینید که ممکن است اصلا مستقیما ربطی به سفر نداشته باشد، و آن هم حفاظ دیوار است.

 

امکان دارد  در لحظه اول گمراه  شوید، اما اگر لحظه‌ای به آمارهای سفرهای نوروزی و خانه‌های خالی و سارقینِ در کمین فکر کنید، متوجه ارتباط حفاظ دیوار با سفر نوروزی تان خواهید شد. در این مطلب به معرفی حفاظ شاخ گوزنی و مدل‌های آن، مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی و البته نحوه نصب  نصب حفاظ شاخ گوزنی در گیلان رشت انزلی  پرداخته‌ایم. با دوسازه همراه باشید.

 

اما از آنجایی که هم برای ساخت آن نیاز به دستگاه تولید حفاظ شاخ گوزنی بوده و نصب آن هم کاری کاملا تخصصی است، در صورت تمایل به تهیه آن حتما در مورد نوع و قیمت حفاظ شاخ گوزنی مناسب برای ساختمانتان با شرکت‌ها و استادکاران متخصص در زمینه نصب حفاظ دیوار مشورت کنید.

 

 

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

 

نصب حفاظ شاخ گوزنی در گیلان رشت انزلی , یکی از مدل‌های حفاظ مخصوص دیوار است  که زیر شاخه انواع حفاظ ها محسوب میشود برای جلوگیری از عبور سارقین و افراد غریبه به حریم شخصی خانه‌ها و ساختمان‌ها روی تمامی‌ دیوارها اعم از آجری، سنگی، سیمانی و… نصب می‌شود.

حفاظ شاخ گوزنی در واقع همان نقش سیم خاردار قدیمی‌ را ایفا می‌کند، بدون اینکه چهره ساختمان را زشت و بدفرم کند. البته در نسل جدید حفاظ شاخ گوزنی بیسیار زیبا هستند به طوری که دیگر نگران زشت بودن آنها نمیشود بلکه جلب توجه هم  میکند.

 

این نوع حفاظ همان طور که از نامش پیداست، نصب حفاظ شاخ گوزنی در گیلان رشت انزلی داشته و سرنیزه‌های تیز و متراکم آن مانعی سخت برای عبور افراد است. هر قدر تعداد، تراکم و در هم پیچیدگی شاخه‌های این نوع حفاظ بیشتر باشد، امکان عبور از آن نیز سخت‌تر خواهد بود.

 

آموزش نصب حفاظ شاخ گوزنی

این نوع حفاظ همان طور که از نامش پیداست، ظاهری شبیه شاخ گوزن داشته و سرنیزه‌های تیز و متراکم آن مانعی سخت برای عبور افراد است

 

ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید حفاظ لیلیوم در انزلی

 

 خرید حفاظ لیلیوم در انزلی

 

 خرید حفاظ لیلیوم در انزلی : در طول سالیان گذشته انواع مختلفی از نرده حفاظ روی دیوار وارد بازار شده است ، که حفاظ طرح لیلیوم یکی از زیبا ترین و ایمن ترین انواع نرده دیوار  ویلا  است . شما برای ایجاد امنیت برای محل زندگی خود نیاز به نصب نرده حفاظ آماده دارید با ما همراه باشید تا  نسل جدیدی از حفاظ روی دیوار را در سایت دوسازه معرفی کنیم.

 

حفاظ لیلیوم با توجه به ظاهر و شکل زیبائی که دارد برای منازل و باغ ویلا ها بسیار مناسب است . چنانچه شما هم از آن دسته افرادی هستید که امنیت به همراه زیبائی برای تان اهمیت دارد ، حفاظ طرح لیلیوم از دسته حفاظ شاخ گوزنی میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

درباره امنیت و زیبائی حفاظ دیوار لیلیوم تنها کافی است که این محصول را با سایر نرده حفاظ دور دیوار مقایسه کنید . در این نوشته شما را با سازه های آهنی  بیشتر آشنا خواهیم کرد. 

 

 خرید حفاظ لیلیوم در انزلی

 

ادامه مطلب...
۲۴ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید حفاظ مدل شاخ گوزنی نسل جدید در رشت

 

 خرید حفاظ مدل شاخ گوزنی نسل جدید در رشت 

 

 

خرید حفاظ مدل شاخ گوزنی نسل جدید در رشت : نسل جدید حفاظ روی دیوار که در عین حال ایمن ترین نوع آن نیز میباشد حفاظ شاخ گوزنی است که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود در سالیان اخیر مورد توجه و اقبال عمومی قرار گرفته است: امنیت بالا , قیمت پایین , زیبایی , قابلیت ساخت در ابعاد و تراکم های مختلف و تنوع در رنگ باعث شده حفاظ های شاخ گوزنی انتخاب اکثر خریداران برای حفاظ روی دیوار خود باشد.

 

 

پشتیبانی فنی و مشاوره در تمام مراحل

خرید حفاظ مدل شاخ گوزنی نسل جدید در رشت

 

ادامه مطلب...
۲۴ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید حفاظ نخل مرداب در رشت

 

خرید حفاظ نخل مرداب در رشت

 

خرید حفاظ نخل مرداب در رشت : بدون تردید یکی از بهترین و ایمن ترین انواع نرده حفاظ روی دیوار حفظ نخل مرداب است . ظاهر بسیار زیبا  و خاص به همراه رعایت حداکثری اصول ایمنی از دلایل محبوبیت این نوع نرده حفاظ دیوار است .

سایت دوسازه به عنوان یکی از بزرگترین سایت های سازه های آهنی نرده حفاظ روی دیوار ، با طراحی انواع مختلف نرده حفاظ دور دیوار همواره در تلاش بوده تا بیشترین امنیت را برای خریداران فراهم نماید.

 

 

خرید حفاظ نخل مرداب در رشت

 

ادامه مطلب...
۲۰ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

خرید حفاظ نیزار و قیمت آن

 

خرید حفاظ نیزار و قیمت آن

 

 

خرید حفاظ نیزار و قیمت آن  : حفاظ نیزار، یکی از انواع نرده حفاظ روی دیوار است که بعد از نرده حفاظ بوته ای طراحی شد . این نرده حفاظ روی دیوار به دلیل تقاضا و درخواست خریدارن طراحی و در سال 1399 روانه بازار گردید. حفاظ نیزار جزء نرده حفاظ های کلاسیک محسوب میشود. انتخاب نام نیزار هم به دلیل ، تشابه این نوع نرده حفاظ با نیزار های طبیعی است .

 

حتما شنیده اید که حفاظ شاخ گوزنی یا نرده حفاظ بوته ای در ارتفاع بالا تر از 90 سانت سبب میشود تا محیط داخل ساختمان به خصوص منازل دلگیر شود . بیشترین دلیل طراحی ساده این نوع حفاظ در عین ساده بودن برای ارتفاع های بالاتر از 100 سانت طراحی شده است . سایت دوسازه طراح اولین تولید کننده این نوع نرده حفاظ است . نسخه اصلی این حفاظ در ارتفاع 100 سانت با میلگرد 10 ساده و در ارتفاع های 120 و 140 سانت با میل گرد 12 ساده است .

 

خرید حفاظ نیزار و قیمت آن  خرید حفاظ نیزار و قیمت آن

ادامه مطلب...
۲۰ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

نکات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه

 

نکات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه 

 

 

نکات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه : از گذشته‌های دور استفاده از نرده حفاظ آهنی پنجره خیلی رایج بوده ‌است، به صورتی که ما شاهد بودیم بناهای زیبای قاجاری که آن‌ها را نگاه  می‌کنیم، همه با استفاده از حفاظ پنجره ضد سرقت زیبا و پنجره‌های دلبازی که در آن‌ها به کار میرفته‌اند، دلنشین و رؤیایی می‌شدند! در کل  یکی از بخش‌های مهم ساختمان که باید در مورد آن، تحقیق شود و به آن پرداخته شود، پنجره و حفاظ های ساده آهنی و فرفورژه مقابل آن است!

 

امروزه معمولا اغلب درب و پنجره های ساختمانی آهنی می باشند، زیرا انواع حفاظ پنجره آهنی را می توان با استفاده از حفاظ های مختلف به خوبی در برابر سارقان ایمن نمود؛ در حالی که معمولا درب و پنجره هایی که از جنس آلومینیوم و یا چوب تهیه می شوند، استحکام و مقاومت نمونه های آهنی را ندارند. حفاظ های بسیار زیادی را می توان بر روی پنجره های آهنی نصب نموده، که معمولا بیشترین میزان استفاده مربوط به حفاظ پنجره ساده و حفاظ فرفورژه می باشد.

 

زیرا برخی از افراد تمایل به استفاده از طرح های ساده در پنجره ها دارند، زیرا باور دارند که طرح های ساده هرگز قدیمی نخواهند شد. برخی دیگر از افراد بر این باور می باشند که انواع حفاظ پنجره آهنی علاوه بر استحکام، باید بسیار شیک و زیبا نیز باشد. از این رو معمولا حفاظ پنجره فرفورژه را انتخاب می نمایند.

 

نکات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه  ن

کات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه

ادامه مطلب...
۲۰ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

مشخصات کلی و قیمت حفاظ بوته ای

 

 مشخصات کلی و قیمت حفاظ بوته ای

 

 مشخصات کلی و قیمت حفاظ بوته ای : حفاظ شاخ گوزنی مدل بوته ای یکی از انواع نرده حفاظ روی دیوار است . این نوع از حفاظ روی دیوار را میتوان حفاظ شاخ گوزنی باز طراحی شده نامید . تغییراتی که در طراحی حفاظ بوته ای در نظر گرفته شده است بیشتر در راستای نظرات خریداران حفاظ های نسل جدید به خصوص حفاظ شاخ گوزنی بوده است . در این نوشته از  2sazeh.ir ما شما را بیشتر با این نرده حفاظ دور دیوار آشنا خواهیم کرد .

 

حفاظ بوته ای و ساختار

 

همان طور که اشاره شد حفاظ بوته ای شکل به روز تر نسل جدید نرده حفاظ روی دیوار است . ساختار اصلی حفاظ بوته ای همانند سایر نرده حفاظ ها از میل گرد ساده است . در این محصول بر خلاف حفاظ شاخگوزنی دیگر خبری از تراکم نیست و به صورت کلی در یک تیپ ساخته میشود. حفاظ بوته ای در قواره های 2 متری ساخته میشود .دو ردیف موازی کنار هم با ارتفاع همسان سبب شده است تا عرضی مناسب حدود 15 سانت در راس نرده حفاظ بوته ای داشته باشیم . این عرض در بالاترین قسمت حفاظ سبب شده است تا امنیت حفاظ بوته ای به صورت قابل ملاحظه ای افزایش داشته باشد .

در تولید این محصول از 7 ردیف استفاده شده است . افزایش یک ردیف میلگرد ، عرض این نرده را تا 70 سانت افزایش داده است که این عرض مناسب ، ایستادن سارقان بر روی لبه دیوار .را عملا به صفر رسانده است .

 

 مشخصات کلی حفاظ بوته ای

 

ادامه مطلب...
۱۲ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی و درب آکاردئونی

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی و درب آکاردئونی

 

 

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی و درب آکاردئونی  : ساخت و نصب محصولات حفاظتی آهنی یکی از موارد جلوگیری از سرقت این روزها در کشور محسوب میگردد که شامل انواع نرده حفاظ آهنی برای پنجره و روی دیوار و درب ضدسرقت آکاردئونی میباشد .
به گزارش سایت 2sazeh.ir  ساخت و نصب محصولات حفاظتی آهنی یکی از موارد جلوگیری از سرقت این روزها در کشور محسوب میگردد .

 

شامل انواع نرده حفاظ آهنی برای پنجره و روی دیوار و درب ضدسرقت آکاردئونی میباشد . حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار ، حفاظ نخل مرداب ، حفاظ با میلگرد خاردار ، سر نیزه حفاظ از جمله حفاظ های روی دیوار میباشند و همچنین نرده حفاظ ساده و فرفورژه و متحرک برای پنجره و حفاظ درب آکاردئونی کشویی و ...

 

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی و درب آکاردئونی

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی و درب آکاردئونی

ادامه مطلب...
۱۱ شهریور ۹۹ ، ۱۳:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی