خرید حفاظ نخل مرداب اردبیل

 

خرید حفاظ نخل مرداب اردبیل  : حفاظ دیواری مدل نخل مرداب یکی از بهترین مدل های طراحی و اجرا شده توسط سایت  دوسازه می باشد. این نوع حفاظ دیواری مدل نخل مرداب در عین طراحی زیبا و بسیار شیک خود از عرض مناسبی هم برخوردار است.با این قسمت از دوسازه در بخش سازه های آهنی همراه باشید.

 

 

با اینکه مدل های زیادی از حفاظ های روی دیوار، الهام گرفته از طبیعت می باشند ولی حفاظ دیواری مدل نخل مرداب طبیعی ترین و نزدیک ترین شکل ممکن به طبیعت است.

 

تیم دوسازه در ایران با قابلیت محصولات اعم از حفاظ شاخ گوزنی دست دوم  همینطور حفاظ لیلیوم, نیزار, حفاظ بوته ای,... این امکان را در اختیار مشتیران خود قرار داده است .از خوصوصیات بارز دوسازه که مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفته شده است نوع حفاظ دست دوم است که هم مقرون به صرفه تر خواهد بود و هم مانند همان نو در اختیار شما قرار خواهد گرفت .جهت خریداری از این نوع از حفاظ ها با ما تماس بگیرید در ادامه به این نوع از حفاظ ( حفاظ نخل مرداب ) بیشتر آشنا خواهیم شد و همینطور از قیمت آنها در ارتفاع و ابعاد مختلف..

 

 

 

 

 

قیمت حفاظ نخل مرداب در اردبیل:

 

با توجه به نوسان قیمت ارز و ثابت نبودن  قیمت آهن آلات جهت خریدحفاظ نخل مرداب اردبیل  با ما تماس حاصل فرمایید.جدولی که در ادامه در زیر مشاهده میکنید قیمت ها را در ابعاد و اندازه معین قرار دادیم.

 

 

ارتفاع

 

قیمت به تومان
60

487

 

80

534

 

100

582

 

 

با خرید حفاظ دیواری مدل نخل مرداب که در نگاه اول بسیار زیبا و شیک می باشد می توانید یک تصویر بسیار زیبا در ذهن فرد مهمان به یادگار بگذارید. این مدل از حفاظ دیوار ساختمان از نسل های جدید تولید شده در کشور می باشد که از طرفداران خاص برای خود که اهل مد و زیبایی در ویو ساختمان هستند برخوردار می باشد.

 

 

این نوع حفاظ روی دیوار مناسب برای ساختمان های مسکونی و ویلایی می باشد و همچنین بهترین گزینه برای خرید حفاظ برای کارخانجات و شرکت ها و منازل ویلایی حیاط دار می تواند باشد. حفاظ دیواری مدل نخل مرداب بی شک یک روش مطمئن برای حفاظت از محیط کار و حفاظ دیوار محوطه حیاط می باشد.

 

 

 

 

بررسی رنگ و ظاهر حفاظ دیواری مدل نخل مرداب:

 

با خرید حفاظ دیوار ساختمان به شکل نخل مرداب می توانید با توجه به ویو و نمای بیرونی ساختمان در هر رنگی می توانید سفارش دهید ولی اغلب پر مصرف ترین رنگ ها برای خرید حفاظ به رنگ های مشکی, سفید, قهوه ای سوخته می باشد.

 

سایت دوسازه  با بیش از دو دهه فعالیت در تولید انواع درب ضد سرقت آکاردئونی, حفاظ روی دیوار, نرده راه پله و بالکن و … هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ حفاظ دیواری مدل نخل مرداب برای خریدار ندارد.

از ویژگی های حفاظ دیواری مدل نخل مرداب این است که شما می توانید با خرید و نصب حفاظ علاوه بر اینکه به ایجاد امنیت محیط زندگی و یا محل کار خود اقدام می نمایید می توانید به ظاهر و نمای خارجی دیوارهای ساختمان خود جلوه ی ویژه ای داده و از جذابیت خاص بر خوردار نمایید.

 

 

 

 

از لحاظ امنیت هم این مدل حفاظ ها در نسل جدید از ایمن ترین مدل های حفاظ دیوار ساختمان به شمار می روند و با ارتفاع ۸۰ تا ۱۲۰ متری خود در ردیف های یک متری تولید می گردد که به دلیل وجود شاخه های انبوه و زیادی که در بالای خود دارد کاملا مانع به دسترسی می گردد با اینکه عرض این مدل حفاظ روی دیوار از مدل های بوته ای و شاخ گوزنی کمتر می باشد ولی از امنیت بالاتری برخوردار است.

 

 

قیمت مقرون به صرفه حفاظ دیواری مدل نخل مرداب از دیگر ویژگی های این مدل می باشد با خرید و نصب حفاظ می توان امنیت محیط خود را تضمین نمود و امکان سرقت از محیط منزل و یا محل کار به حداقل ممکن رساند. با خرید حفاظ به قیمت خیلی مناسبی که دارد با هیچ روش مشابهی شما نمی توانید تا این حد و اندازه امنیت بالایی را برای خود فراهم نمایید.

 

 

قیمت حفاظ نخل مرداب

 

 

شکل ظاهری این نوع حفاظ به این صورت است که در انتهای شاخه های قوس دار گلی شبیه به گل مرداب وصل شده است. در این مدل حفاظ دیوار ساختمان شاخه های گل مرداب به صورت قرینه از پایین به هم و شاسی وصل می باشند که شاسی حفاظ به طول تقریبی یک متر می باشد, روش نصب حفاظ برای حفظ ظاهر زیبای آن به این شکل است که شاسی ها در هنگام نصب باید در کنار هم چیده شود تا تقارن آن به هم نریزد.