خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی کرج

 

خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی کرج " در سالیان دور حفاظهای به کار رفته بصورت نیزه یا سیم خاردار بوده است که دارای معایب بسیاری بودند ، ولی هم اکنون شاهد نسل جدیدی از حفاظها هستیم .با دوسازه در مطالب حفاظ شاخ گوزنی همراه باشید.

 

 نصب و ساخت حفاظ شاخ گوزنی کرج :

بدیهی است که برای همه‌ی انسان‌ها موضوع تأمین امنیت ساختمانی که در آن کار یا زندگی می‌کنند یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها است.

موضوع دیگری که این دغدغه را بزرگ‌تر می‌کند روش‌هایی جدیدی است.که سارقان از آن‌ها برای دستبرد زدن به یک ساختمان استفاده می‌کنند.

ضمن آن‌که اگر درگذشته ورود غیرمجاز به خانه‌ها یا محل‌های کار فقط در شب‌ها یا ساعات غیر کاری انجام می‌شد، امروزه در هر ساعتی از شبانه‌روز شاهد اعلام گزارش‌های ورود سارقان و دستبرد به ساختمان‌ها هستیم.

 

 نصب و ساخت حفاظ شاخ گوزنی کرج :

 

به همین سبب باید تمامی ابزارهایی که می‌توانند امنیت ساختمان‌های کاری یا مسکونی را تأمین کنند.به‌خوبی بشناسیم تا بتوانیم از ویژگی هرکدام از آن‌ها بهترین استفاده را ببریم.

بدون شک حفاظ شاخ گوزنی کرج یکی از در دسترس ترین و بهترین ابزارهایی است که می‌توان با آن موضوع امنیت را برای یک ساختمان با هر تعداد طبقه، تأمین کرد.

ابزاری که علاوه بر سادگی در نصب، نیازی به نگهداری از آن وجود ندارد و می‌توان آن را با هر رنگ و میزان تراکمی که مد نظر باشد تهیه و نصب کرد.برای دریافت قیمت حفاظ آهنی با ما تماس بگیرید .

 

قیمت نرده حفاظ روی دیوار:

امنیت خانه موضوع مهمی است که باید موردتوجه قرار گیرد خصوصاً زمانی که ساکنین آن قصد سفر دارند.سرقت از خانه ازجمله نگرانی‌های قبل از سفر است که ممکن است در اثر غفلت صاحب‌خانه اتفاق بیافتد زیرا که اغلب سرقت‌ها در زمان نبود ساکنین منزل اتفاق می‌افتد.

 

ارتفاع دیوار وزن پانل 2 متر قیمت هر متر با توجه به ارتفاع دیوار
50 14 کیلوگرم 143.000 هزار تومان
60 15کیلوگرم 158.000 هزار تومان
70 16کیلوگرم 170.000 هزار تومان
80 17کیلوگرم 183.000 هزار تومان
90 18کیلوگرم 198.000 هزار تومان

 

[caption id="attachment_2200" align="aligncenter" width="600"] خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی کرج خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی کرج[/caption]

 

بنابراین ایمنی خانه از اولین اولویت‌هایی است که قبل از ترک منزل باید به آن توجه کنید.
برای جلوگیری از اتفاقات و حوادث ناگوار ساکنین خانه باید با روش‌های حفاظت از خانه آشنا شده تا از بروز جرم پیشگیری کرده و یا در صورت وقوع آن بتوانند با آن برخورد کنند.

در ادامه به‌طور گسترده در خصوص روش‌های جلوگیری از سرقت منزل صحبت می‌شود.با کنترل دسترسی‌ها و حفاظت از اموال خود می‌توانید

خانه خود را در برابر ورود افراد غیرمجاز ایمن‌سازید و با خیال آسوده به سفر بروید.استفاده از انواع روش‌های حفاظتی مثل بهره گیری از دوربین‌های مداربسته، بستن حفاظ‌هایی مثل حفاظ شاخ گوزنی بروی دیوار حیاط از جمله کارهایی است که می‌تواند مانع ورود سارقین به داخل خانه شود.

 

متأسفانه سرقت تنها مورد خطرناک نیست.

آتش‌سوزی و حوادث ناگوار دیگری نیز وجود دارند که به دلیل بی‌توجهی و عدم مسئولیت‌پذیری ساکنین منزل مسکونی ممکن است رخ دهد.محوطه حیاط و بیرون خانه از اولین نقاطی است که مورد دید سارقین قرار میگیرد بنابراین در نظر گرفتن نکات امنیتی برای محافظت از آنها ضروری می‌باشد.

استفاده از ابزارها و حفاظ‌های محافظتی دیوار مثل حفاظ شاخ گوزنی کرج امنیت خانه را افزایش می‌دهد و از ورود سارقین جلوگیری می‌کند.

چند نمونه از ابزارهای محافظتی که برای بیرون خانه استفاده میشوند عبارت‌اند از:

 

انواع حفاظ درب و دیوار حیاط ساختمان:

برای حفاظت بیشتر خانه می‌توانید درودیوار حیاط را با انواع حفاظ همچون حفاظ شاخ گوزنی گیلان مجهز کنید.حفاظ شاخ گوزنی  با ساختار شاخه‌ای و نوک تیزی که دارد امکان ورود را برای سارقین غیرممکن می‌کند.این حفاظ‌ها در ارتفاع ۷۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر تولید می‌شوند.که با توجه به نیاز خود می‌توانید هراندازه‌ای که موردنیازتان است را انتخاب کنید.

حفاظ شاخ گوزنی  از فولاد ساخته شده که به‌راحتی قابل شکستن و یا خم شدن نمی‌باشد، بنابراین با خیال راحت خانه را ترک کنید زیرا که نرده روی دیوار می‌تواند همانند یک نگهبان از خانه شما مراقبت کند.

انواع حفاظ درب و دیوار حیاط ساختمان خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی کرج[/caption]

بیشتر بخوانید:قبل از خرید حفاظ شاخ گوزنی این مطالب را بخوانید

 

سگ خانگی را محافظ خانه‌کنید:

سگ‌ها زمانی که از ورود افراد ناشناس به خانه آگاهی یابند از ورود آن‌ها جلوگیری کرده و با پارس کردن و حمله کردن، سارقین را از خانه شما دور می‌کنند.سگ‌ها همانند ساکنین منزل، خانه را حریم خصوصی خود می‌دانند و به این دلیل نسبت به ورود افراد ناشناس به خانه واکنش نشان می‌دهند.

کار گذاشتن سیستم امنیتی و زنگ خطر در حیاط خانه:

دوربین‌های مداربسته این اجازه را برای ساکنین خانه فراهم می‌کنند تا از راه دور نیز خانه خود را کنترل کنند و از حضور افراد ناشناس به داخل خانه خود، آگاهی یابند و در اسرع وقت نسبت به ورود آن‌ها واکنش نشان دهند.

علاوه بر نصب دوربین‌های مداربسته در جاهای مختلف و اطاف ساختمان،فعال نمودن سنسورهای حرکتی (دزد گیر)در اطراف حیاط خانه افراد و ساکنان ساختمان را از ورود افراد ناشناس آگاه مینماید.

این ابزار در اغلب موترد به زنگ هشدار قوی مجهز هستند که به‌ محض وجود حرکت‌ های مشکوک در محل به صدا درمی آیند و به‌این وسیله باعث فرار سارقین می‌شوند.

 

 خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی کرج خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی کرج[/caption]

 

استفاده از دربها یا قفل‌های ضد سرقت:

برای سارقان باز نمودن درب های قفلی معمولی با سنجاق و وسایبل نوک تیز بسیار راحت و ساده است.حفاظ شاخ گوزنی  :سایت دوسازه پروژه های زیادی از انواع حفاظ روی دیوار را اجرا نموده .

در ادامه مطلب شرح پروژه های انجام شده از حفاظ شاخ گوزنی  را با عکس و آدرس آورده ایم .شما میتوانید از پروژه هایی حفاظ شاخ گوزنی و سایر انواع حفاظ روی دیوار

مثل حفاظ لیلیوم, حفاظ نیزار, حفاظ بوته ای که اجرا شده نزدیکترین مورد را انتخاب نموده و از نمونه اجرا شده بازدید نمایید .در صورتی که نمونه مورد نظر شمادر لیست نبود میتوانید از سایت دوسازه  بازدید نموده و انواع حفاظ روی دیوار و سایر محصولات را یکجا بازدید نمایید .

 

بیشتر بخوانید: خرید حفاظ مدل شاخ گوزنی نسل جدید در رشت 

نهایتا اینکه جهت رفاه حال مشتیریان امکان بازدید و مشاوره رایگان همراه با ارسال نمونه نیز فراهم میباشد..شما میتوانید با ما تماس بگیرید و هماهنگی لازم را انجام دهید.

مشاوران خبره ما در سریعترین بصورت رایگان در خدمت شما هستند.مشاوره های ما شامل موضوعاتی مانند بهترین طریقه نصب نرده فلزی با توجه به نوع دیوار های شما, قیمت حفاظ شاخ گوزنی و مناسبترین حفاظ از نظر نوع و تراکم و ارتفاع میباشد.

در این مطالب بسیار کاربردی سعی کردیم برای افرادی که قصد خریداری محافظ شاخگوزنی برای روی دیوار را دارند تمامی اطلاعات لازمه را قرار دهیم.به نحوی که بعد ازخواندن این نوشته و مطالب دیگر سایت به راحتی و با اطمینان میتوانیدبا مناسبترین قیمت بهترین نرده حفاظ ساختمان را خریداری کنید .

در آخر هم مدل های دیگری از نسل جدید محافظ روی دیوار حضورتان معرفی شده است.

 

 خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی کرج

بیشتر بخوانید: خریدحفاظ نخل مرداب در کرج

 

حفاظ شاخ گوزنی کرج چیست ؟

شاخگوزنی نام نوعی نرده جدید برای روی دیوار است. این نرده ها از سری جدید محافظها برای روی دیوار ساختمان هستند که بوسیله تولیدکنندگان نرده تولید میشود.

این نوع نرده با الهام از شاخ های زیبا و محکم گوزن طراحی و ساخته شده است.دارای شاخه های اصلی و شاخکهای فرعی بسیار زیاد تیز و برنده از میلگرد های آهنی است .

در کمال زیبایی و شباهتی که به شاخ گوزن دارد از لحاظ امنیتی یکی از نرده های بسیار امن برای محافظت از اموال و جان انسان است .شاخه های زیاد , درهم پیچیده و منظم آن تآثیر زیادی در زیبایی و نمای ساختمان و دیوارها دارد.

 

مراحل ساخت حفاظ آهنی:

ابتدا میلگردهای لازم برای ساخت که معمولا با قطر ۸ تا ۱۰ میلیمتر میباشند از کارخانه خریداری میشوند.سپس برای تولید به محل کارخانه حمل و نقل میشوند.این میلگرد ها در ابعاد و اندازه های مناسب برش کاری میگردند .

 

برش شاخه ها و شاخک های کوتاه باید بشکل زاویه دار و با گیوتین مخصوص انجام بگیرد .نوک قطعات برش خورده باید به اندازه کافی برنده و تیز باشد تا حدی که با کمی فشار باعث آسب دیدگی شود .پس از آن, این قطعه ها بوسیله دستگاه پرسکاری در قالبهای متفاوت و به اشکال مورد نیاز خمکاری میگردند.

 

در مرحله بعد این قطعات به جوشکارها داده میشود.بر اساس سفارش و الگوهای هر مدل با چیدمانی منظم و خاص تولیدمیشود .بعد از جوش دادن و آماده شدن در بخش رنگ کاری بوسیله دستگاههای مخصوص ,پودر رنگ پاشیده میشود .

حفاظها داخل کوره به مدت معینی قرار داده شده و پخت میگردد.پس از رنگ به محل انبار حمل و آماده ارسال و نصب میگردد.

 

حفاظ شاخ گوزنی در چه اندازه هایی تولید میشود ؟

این نرده فلزی طبق سفارش و نیاز مشتری در ابعاد مختلفی قابل تولید استبطور معمول و رایج در اندازه و تراکمی که در ذیل به آنها اشاره شده تولید میشود.

 

بیشتر بخوانید: لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی

 

طول : به طور معمول و رایج ۲ متر ساخته میشود.

ارتفاع : اندازه های ۷۰ سانتیمتر تا ۱۰۰ سانتیمتر.

عرض : متناسب با ارتفاع از ۵۰ سانت تا ۷۰ سانت میباشند.

تراکم : معمولا تراکم آن از ۷ شاخه اصلی در ۲متر تا ۱۳
ردیف اصلی در دو متر است.

 

 خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی کرج

 

منظور از تراکم در حفاظ آهنی چیست ؟

تعداد شاخه اصلی در یک طول دو متری را تراکم میگویند و هرچه این تعداد بیشتر باشد یعنی فاصله میله ها کمتر بوده و کیفین بهتری دارد.شاخک های اصلی بلند تر از بقیه شاخه ها هستند و ارتفاع حفاظ با آنها سنجیده میشود.

مثلا در یک نرده با تراکم سیزده تعداد شاخه های اصلی در دو متر سیزده عدد است.فاصله تقریبی میلگردها هم از تقسیم نمودن طول نرده که دو متر است بر تراکم که سیزده است بدت میآید .

در مثال فوق فاصله بین شاخه های اصلی حدود ۱۵ سانتیمتر است.شاخ های اصلی بطور مستقیم به شاسی کار جوشکاری میشوند.

ارتفاع شاخه های اصلی برابر ارتفاع نرده است و شاخکهای فرعی به آنها جوشکاری میشوند.بعضی از تولیدکنندکان شاخه های فرعی را هم جزو تراکم اعلام میکنند.معمولا تارکم هایی که بیشترا از ۱۳ ردیف اعلام میشند ب احتساب شاخه های فرعی میباشد .

 

این تراکم ها گاها تا ۲۰۰ و بالاتر هم اعلام میشود که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و در واقع شمارش تمام قطعات ریز و درشت میباشد .خلاصه اینکه بصورت رایج تراکم موجود برای حفاظ شاخ گوزنی  ۷ تا ۱۳ ردیف صحیح میباشد

 

مثلا تراکم ۱۴ احتمالا همان تراکم رایج ۷ است که با احتساب شاخه های کوچک میان آن ۱۴ ردیف اعلام میشود .شاخه های اصلی که در شمارش جزء تراکم محسوب میشوند باید دارای دو خصوصیت باشند .

به صورت مستقیم به شاسی جوش شده اند و شاخه های فرعی به آنها جوشکاری و متصل میشوند.ارتفاع آنها برابر با ارتفاع نرده میباشد . ارتفاع آنها برابر با ارتفاع نرده میباشد .

 

محاسن و معایب نرده مدرن دیواری نست به نرده های سنتی چیست ؟

نرده شاخ گوزنی به دو دلیل بیشتر از مدل های سنتی و کلاسیک تقاضا دارد.
۱٫ نرده شاخ گوزنی از مدل سنتی و کلاسیک زیبا تر هستند.
۲٫ از نظر حفاظتی و امنیتی بسیار بیشتر از نرده سنتی و کلاسیک توانایی حفاطت و حراست دارند.

مدلهای سنتی بیشتر شبیه میله های زندان هستند و تنوع خاصی ندارند.ولی نرده شاخگوزنی زیبا میباشد. اگر در ارتفاع و تراکم مناسبی انتخاب شود ارزش دکوراتیو نیز خواهد داشت شباهتش به شاخ گوزن زیبایی خاصی به آن داده است.

 

در صورتی که گیاهان رونده ای مثل یاس در پای دیوار کاشته شوند و روی نرده شاخ گوزنی کشیده شوند زیبایی فوق العاده و محصور کننده ای به محیط میدهند.

مدل های قدیمی نه تنها به سارقان صدمه نمیزنند بلکه بعنوان بهترین دستگره برای بالا رفتن از دیوار هستند.عرض پروفیل نرده های سنتی یا کلاسیک تنها ۴ سانتیمتر میباشد و عرض (ضخامت ) دیوار ها بیشتر از ۳۰ سانتیمتر است. بنابراین نمیتواند عرض (ضخامت) دیوار را پوشش دهد و از هر طرف روی دیوار بیشتر از ۱۵ سانتیمتر فضا باقی میماند.

 

بیشتر بخوانید: مشخصات کلی حفاظ دیوار تهران

دیوار ها بیشتر از ۳۰ سانتیمتر

 

این فضای خالی در دو طرف دیوار بهترین محل را برای ایستادن و عبور از دیوار برای سارقان را فراهم میاورد.اما عرض نرده شاخ گوزنی بیشتر از ۵۰ سانتیمتر میباشد که تا ۸۰ سانتیمترو بیشتر هم قابل افزایش است.این عرض کافیست تا نه تنها روی دیوار کاملا پوشش داده شود بلکه مقداری نیز از دیوار ها بیرون بزند.

 

نرده کلاسیک و سنتی از پروفیل ساخنه میشود و عملا هیچ آسیبی به سارقان وارد نمیکند.ولی محافظ شاخگوزنی با توجه به نوک های بسیار تیز و برنده ای که دارد اگر کسی قصد عبور از آن را بنماید بطور حتم با آسیب جدی مواجه میشود .

 

بنابراین اگر کسی بخواهد از آن عبور کند با صدمات جدی مواجه خواهد شد.که این صدمه ها باعث ناتوان شدن سارق در عبور از دیوار میشود.سارقان با مشاهده این نوع نرده بر روی دیوار به هیچ عنوان حتی فکر عبور از آن هم به ذهنشان خطور نمیکند.

تجربه نشان داده است اگر بر روی دیوار ساختمان نرده شاخ گوزنی با تراکم , عرض و ارتفاع مناسب نصب شود .سارقان بامشاهده آن به هیچ وجه فکر عبور کردن از روی آن را نخواهند نمود.

 

و مسلما عقل سلیم حکم میکند دنبال دیواری که محافظ ندارد بروند.یا حداقل دیواری را انتخاب کنند که نرده آن به آنها آسیب نزند .

شاید این مثال ملموس تر باشد .سارقان سراغ ماشینی را که دزدگیر و قفل فرمان دارد نمیروند و بیشتر دنبال ماشینهای بدون دزدگیر و قفل فرمان هستند میروند.

دیوار بدون نرده شاخ گوزی مثل ماشین بدون دزدگیر و قفل فرمان میباشد.

نرده شاخ گوزی

 

بیشتر بخوانید: حفاظ شاخ گوزنی گلستان گنبد کاووس

نصب حفاظ شاخ گوزنی :

در زمان دیوار کشی لازم است محل نصب نرده بر روی دیوار از قبل پیش بینی شود. معماران و سازندگان با تجربه هنگام ساخت دیوار ,محل نصب نرده را با قرار دادن صفحات فلزی که پایه های میلگرد زیر آن جوش شده آماده فراهم میکنند.پلیت ها در چند ردیف آخر دیوار و همراه با اجر درون دیوار کار گذاشته میشود.فاصله مناسب این پلیت ها حدود یک متر از یکدیگر میباشد.

نرده ها بعدا روی این صفحات فلزی نصب و جوش میشوند.در بیشتر دیوارها محل نصب نرده پیش بینی نشده است .لذا برای نصب روی دیوار سورخ هایی با دریل هیلتی و مته با قطر ده یا دوازده میلیمتر به عمق حدود ۱۰ تا بیست سانتیمتر ایجاد میشود.

 

داخل این سوراخ ها که بصورت مورب ایجاد شده میلگرد هایی با قطر ۱۰ یا ۱۲ میل محکم میشود .سر میلگردها باید حدود ۵ تا ده سانتیمتر از دیوار بیرون بماند .این میلگردها بعنوان پایه در دیوار کار گذاشته میشوند .

 

شاسی به این میلگردها جوش کاری و محکم میشود .بجز شاسی که به پین ها جوش میشود از بالا نیز شاخه ها بیکدیگر نیز با جوش کاری متصل میشوند.در انتها محل جوشکاری ها با رنگ لکه گیری میشوند
\

 

هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی به چه نکاتی باید توجه کنبم ؟

در ابتدا خلاصه ای از این موارد و در ادامه شرح کامل هر کدام را میگوییم.
• نوع میلگرد, کیفیت و ضخامت میلگردی که در ساخت نرده بکار رفته است
• شیوه جوشکاری , نوع دستگاه جوش و کیفیت سیم و الکترود جوشکاری و معایب جوش با الکترود روکشدار معمولی
• کیفیت رنگ و شیوه رنگ کاری معمولی مایع یا کوره ای الکترو استاتیک
• دقت و مهارت جوشکار و تولیدکننده در تولید نرده شاخگوزنی منظم و زیبا
• تعهد سازنده نسبت به تحویل و ارسال و نصب به موقع

حفاظ شاخ گوزنی  بطور معمول از میلگرد هایی با قطرهای هشت تا ده میلیمتر تولید میشود .بهتر است قطر میلگرده ۱۰ میلیمتر باشد زیرا هرچه قطرمیلگردها کمتر باشد به همان اندازه از استحکام نرده کاسته میشود.

هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی به چه نکاتی باید توجه کنبم ؟

 

حفاظ های ارزان قیمت که با میلگرد سایز ۸ تولید میشود چند ایراد دارد :

در ادامه لیستی از قیمت حفاظ ها در اختیار شما قرار خواهیم داد

بعلت داشتن سطح مقطع کم فضای کمی برای جوشکاری تامین میشود و اتصال ضعیف و شکننده و ضعیف میباشد.
• میلگرد سایز ۸ بعلت نازکی زیاد از استحکام کافی برخوردار نیست.
• نازک بودن میلگرد مخصوصا در تراکم کم موجب خلوت دیده شدن و در نهایت عدم زیبایی در نرده میشود.