خرید حفاظ بوته‌ای گیلان رشت

 

خرید حفاظ بوته‌ای گیلان رشت :حفاظ بوته ای نوعی از حفاظ های خاردار می باشد بر روی سر در آپارتمان ها و دیوار ها جهت حفظ امنیت و همچنین زیبایی استفاده می شود از مزایای این حفاظ ها می توان به این اشاره کرد تا عبور از این نوع حفاظ ها به سختی و شاید بتوان گفت اصلا امکان ناپذیر باشد به دلیل شاخه های پر پیچ و بسیار تیز مانند شبیه چاقو . نصب و اجرای حفاظ بوته ای بسیار راحت و آسان بوده و در مدت زمان کوتاهی اجرا می گردد.با دوسازه در این بخش از حفاظ و نرده همراه باشید.

 

 خرید حفاظ بوته‌ای گیلان رشت 

 

بیشتر بخوانید: خرید حفاظ نیزار رشت

 

مدل ساختار حفاظ بوته‌ای:

نزدیک ترین مدل حفاظ به حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته‌ای خار‌دار است. این مدل از حفاظ با نام های مختلفی در بازار شناخته شده است که از جمله آن ها می توان به حفاظ بوته خاری و حفاظ خاری اشاره نمود. می توان اشاره نمود که این حفاظ با الهام از بوته های خاردار بیابان تولید شده است و به همین جهت عبور از آن غیر ممکن می باشد.

:

حفاظ بوته ای از جمله حفاظ های دیواری و همچنین روی پنجره ها و فنس ها می باشد و از قابلیت نصب در مکان های مختلفی نیز برخوردار می باشد. حفاظ دیوار بوته ای از مدل حفاظ های است که بهره گیری از آن و نصب بر روی تمام مدل دیوارها موجب شیک تر شدن نمای ساختمان ها خواهد گردید.

 

مدل ساختار حفاظ بوته‌ای

 

 

 

ظاهر حفاظ بوته‌ای:

 

حفاظ بوته ای به سبب برخورداری از شکل ظاهری و ویژگی های که داراست، در مکان های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از حفاظ دیواری قبل نصب در پایگاه های نظامی، بخش های مختلف فرودگاه ها، مدارس، منازل شخصی، شرکت ها، مجتمع های مسکونی، هتل ها و همچنین مناسب برای استفاده در زندان ها می باشد. کاربرد بالای این محصول سبب شده تا سهم عمده و قابل توجهی از فروش در بازار به آن اختصاص یابد.

 

 

ویژگیهای حفاظ بوته ای :

 

دارای کیفیت بالا و بازدارنده موثر در مقابل نفوذ

مقرون به صرفه در مقیاسه با سایر حفاظ های قدیمی

نصب سریع و آسان

قابل عرضه در ارتفاع های مختلف بنا به درخواست مشتری

ازجنس فولاد ضد زنگ ، گالوانیزه گرم و الکترو گالوانیزه یا PVC و ….

حفاظ بوته ای ایده آل برای حفاظت از سقف های کوتاه ، دیوار (دیوار منازل مسکونی ، شرکتها و ادارات ، کارخانجات ، مدارس ، مراکز پزشکی و نظامی ، باغ و ….)

ظاهر زیبا

بسیار با دوام و مقاوم در برابر پوسیدگی ، ضربه و زنگ زدگی

 

بیشتر بخوانید: ساخت و نصب انواع حفاظ بوته ای رامسر

 

 

قیمت حفاظ بوته‌ای گیلان رشت :

 

حفاظ بوته ای ارتفاع تراکم وزن هر پانل ۲ متری قیمت هر متر (تومان)
/// ۵۰ ۱۶ ۲۷ ۱۰۸،۰۰۰
حفاظ بوته ای ۶۰ ۱۶ ۲۹ ۱۲۵،۰۰۰
/// ۷۰ ۱۶ ۳۱ ۱۳۲،۰۰۰
حفاظ بوته ای ۸۰ ۱۶ ۳۳ ۱۴۴،۰۰۰

 

 

 

بیشتر بخوانید: قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

ایمنی حفاظ بوته‌ای

 

همیشه این امکان وجود دارد که دیوارها را بسیار بلند ساخت یا با استفاده از نرده آنها را ایمن کرد . اما هیچ تضمینی وجود ندارد که ارتفاع دیوار یا نرده از ورود سارقان جلوگیری نماید . به خصوص اگر سارق حرفه ای باشد . حتی ممکن است از سیم خاردار برای حفاظت از اماکن مسکونی ، اداری یا حتی باغ خود استفاده کنید . ولی توجه داشته باشید سیم خاردار علاوه بر ظاهر خشن و زشت ، بسیار راحت بوسیله ابزار ساده قیچی میشوند .

 

علاوه بر استفاده از دیوار بلند ، نرده وسیم خاردار ، بعضی ها هم از شیشه شکسته بر روی دیوار استفاده میکنند که علاوه بر خطرناک بودن ، امکان ایجاد جراحت های شدید برای حیوانات ( گربه و پرندگان ) و سارق میشوند و به راحتی هم بوسیله یک چکش میشود آن را خرد کرد. این روزها انواع مختلف حفاظ ها برای ایجاد امنیت موثر در بازار وجود دارد . یکی از این نوع حفاظ ها ، حفاظ بوته ای است.

 

 خرید حفاظ بوته‌ای گیلان رشت 

 

 

حفاظ بوته ای مانند حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یک سپر امنیتی و ضد صعود بر روی دیوار قرار می گیرد، و مانع بزرگی برای هر نوع ورود بی اجازه محسوب می شود. حفاظ بوته ای در عین زیبایی ، یک راه حل ساده و موثر برای افزایش امنیت دیوارمنزل ، شرکت ، کارخانه ، باغ و غیره است که از جنس ضد زنگ ، ضد ضربه و فولاد گالوانیزه ساخته میشود.

و دارای ساختار قوی و محکمی است که اتصالات آن براحتی ازهم و یا از دیوار جدا نمیشوند . نصب آنها هم به علت این که از قبل ساخته شده اند بسیار آسان است .