قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آستارا

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آستارا :حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی از قطعات فلزی میلگرد برنده و تیز است که با جوش به هم متصل شده اند. طراحی این حفاظ برای رسیدن به بیشترین ایمنی و استحکام بوده است. در عین حال فاکتور زیبایی در تمام مدلها رعایت شده است.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آستارا جزو حفاظ ‌های نسل جدید به شمار می‌رود و دقیقاً به این شکل، قدمت چندانی ندارد. بیشتر برای منازل و ساختمان‌هایی که دارای فضاهای باز مانند حیاط ، بالکن یا حیاط خلوت ویلایی می‌باشند به کار می‌رود.

 

به علت زیبایی، استحکام، قابلیت ساخت برای انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم، و مقدار افزایش امنیت، با اقبال عمومی رو به رو شده است.

 

درواقع میلگردهای نوک تیز جوش خورده با تراکمی که دارند به کسی که بخواهد از آن‌ها عبور کند آسیب می‌رسانند و مانع عبور می‌شوند و اینچنین ساختمان شما را امن نگه می‌دارند. با دوسازه در این بخش از حفاظ شاخ گوزنی همراه باشید.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آستارا

بیشتر بخوانید:خرید حفاظ نیزار رشت

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آستارا  به منظور ایجاد امنیت ساختمان و برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد ، سارقان و حیوانات و.... ساخته میشود . حفاظ شاخ گوزنی عموماٌ برای نصب بر روی دیوار در نظر گرفته میشود اما گاهی بر روی پنجره نیز نصب میشود .

 

در گذشته حفاظها بصورت نیزه ای یا سیم خاردار موجود بود که دارای نقاط ضعف بسیاری بودند ، ولی این روزها با نسل جدید بهترین حفاظ های روی دیوار مثل حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای و نیزار مواجه هستیم که از نظر ظاهری ،امنیتی و استحکام بسیار کاربردی تر است و مورد تایید پلیس هم میباشد .

 

حفاظ شاخ گوزنی

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی:

 

ارتفاع حفاظ روی دیوار وزن پنل دو متر قیمت هر متر ( توجه به ارتفاع)
50سانتی متر 17 190
60 سانتی متر 18 205
70 سانتی متر 19 220
80 سانتی متر 20 235
90 سانتی متر 21 247
100 سانتی متر 22 263

 

در ساخت و تولید قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آستارا از میله گرد سایز 10 میلیمتر به عنوان شاکله اصلی استفاده میشود . در مرحله اول میله های 10میل را برش داده و بعداز برش و تیز کردن سطح حفاظ شاخ گوزنی و فرم دهی توسط پرس های مخصوص تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی وارد مرحله تولید حفاظ شاخ گوزنی در قسمت جوشکاری میشویم .

 

این مراحل تا این مقطع برای حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای و حفاظ نیزار هم شکل است .در این مرحله میله های خم شده برای تولید شاخ گوزنی را درون قالب های مخصوص تولید نرده دیوار و محافظ دیوار که منظور حفاظ شاخ گوزنی است چیده شده و جوشکاری میکنند .

 

بیشتربخوانید: قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

نرده دیوار

 

این قسمت که مهمترین قسمت تولید حفاظ شاخ گوزنی است بیشترین دقت انجام می‌گیرد .چرا که تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی هر کدام بنا به تفکرات تولیدی حفاظ دیوار و حفاظ ساختمان به جهت تولید بهترین نوع از حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ بوته ای استراتژی خاصی دارند.

 

روزهای زندگی در قلعه و استخدام نگهبان برای حفاظت از محل زندگی ، سالهاست که به سر رسیده و اینروزها انواع و اقسام محصولات امنیتی و محافظتی مانند دوربین مدار بسته ، سیستم دزدگیر ، درب ضدسرقت و سایر تجهیزات با توجه به شرایط و بودجه در خدمت همه است .

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آستارا

بیشتر بخوانید:حفاظ آهنی لیلیوم مازندران

حفاظت از حریم شخصی همیشه دغدغه ما بوده و هست و خواهد بود ولی اکثر مردم بیشتر به امنیت داخل خانه اهمیت میدهند و به معضل حفاظت از بیرون یا ورودی خانه و دیوارها فکر نمیکنند .

 

در این مقاله از بین طیف وسیع محصولات و راه حل های حفاظتی برای ایجاد امنیت منازل ، کارخانجات ، مدارس و غیره ما به تشریح حفاظ شاخ گوزنی میپردازیم.

 

 

بهترین حفاظ روی دیوار

 

مزیت استفاده از حفاظ شاخ گوزنی نسبت به دیگر حفاظ ها چیست؟

 

غیر قابل نفوذ بودن به دلیل وجود انبوه شاخک با نوکهای تیز و درهم پیچیده ارزش دکوراسیونی بالا برای ایجاد نمای زیبای ساختمان قابلیت نصب بر روی انواع متریال اعم از فلز، بتن و سنگ استحکام و مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی هزینه تعمیر و نگهداری اندک قابلیت تغییر اندازه و تعداد شاخکها نصب خیلی سریع و آسان

 

شاخه های فرعی به شاخه های اصلی

 

منظور از تراکم حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

 

منظور از تراکم حفاظ شاخ گوزنی تعداد ردیف های اصلی میلگرد در هر پنل 2 متری از حفاظ شاخ گوزنی می باشد، شاخه های اصلی معمولا از سایر شاخه ها بلندتر هستند و به صورت عرضی در ردیف وسط حفاظ قرار گرفته اند.

 

تراکم استاندارد حفاظ های شاخ گوزنی تولید شده توسط دوسازه  12 ردیف اصلی در هر شاخه 2 متری می باشد. امکان ساخت حفاظ به صورت سفارشی در تراکم های 8 ردیف، 10 ردیف، 12 ردیف، 15 ردیف وجود دارد.

 

به طور مثال منظور از تراکم 12 این است که در هر 2 متر 12 ردیف اصلی میلگرد وجود دارد، شاخه های اصلی مستقیما به شاسی متصل میشوند و شاخه های فرعی به شاخه های اصلی جوش داده میشوند .

 

شاخه های فرعی به شاخه های اصلی

بیشتر بخوانید: حفاظ شاخ گوزنی در گیلان رودسر

 

روش استاندارد و ثابتی برای محاسبه تراکم حفاظ شاخ گوزنی وجود ندارد و تراکم حفاظ قطعا نمی تواند ملاک مناسبی برای مقایسه قیمت دو حفاظ متفاوت باشد.

 

در حال حاضر برخی از تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی شاخه های فرعی را نیز جزو تراکم محاسبه میکنند و عددی که برای تراکم حفاظ اعلام میکنند 24 و 150 و 250 و... است.

 

همچنین برخی شرکت ها به جای عدد از عبارت تراکم بالا و تراکم متوسط استفاده میکنند. به طور کل اگر قصد مقایسه محصولات چند شرکت مختلف را دارید مقایسه عدد اعلام شده برای تراکم حفاظ روش مناسبی برای مقایسه حفاظ شاخ گوزنی نیست.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آستارا

 

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

 

در ایران به‌جز شهرهای بزرگ که بیشتر ساختمان ها در آن به صورت آپارتمان است، خانه‌های اغلب شهرها ویلایی و یک طبقه هستند.

سال‌هاست در مناطق مختلف ایران پهناور، از جنوب تا شمال و شرق تا غرب، در خانه‌های ویلایی و باغ‌ها و کلاً املاکی که دارای فضای باز هستند نرده‌های فلزی به شکل شاخ گوزن، روی دیوارها و درب‌ها نصب می‌شوند.

 

امروزه در ایران، حفاظ شاخ گوزنی تقریباً مانند آجر و سیمان، جزء مصالح ساختمانی برای معماری و ساختمان‌سازی به شمار می‌روند. نام‌گذاری نرده شاخ گوزنی براساس شکل آن‌ها صورت گرفته است. البته حفاظ شاخ گوزنی را با نام‌های دیگری مانند حفاظ خارپشتی و حفاظ بوته خاری نیز می‌شناسند.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آستارا

 

نرده شاخ گوزنی

 

بزرگترین فاکتور برتری حفاظ مدل شاخ گوزنی ؛ عامل بازدارندگی آن است. با وجود این نرده حفاظ بر روی دیوار شما , میزان آسیب احتمالی برای عبور آنقدر بالا می رود که حتی فکر عبور از این حفاظ هم برای هر فرد غیر ممکن جلوه میکند.

درست مانند تمامی قسمت‌های دیگر نمای ساختمان، رنگ‌آمیزی حفاظ شاخ گوزنی نیز بسیار حائز اهمیت است. رنگ‌آمیزی حفاظ شاخ گوزنی، جدای از زیباسازی نمای ساختمان، از زنگ زدن و خوردگی نرده شاخگوزنی جلوگیری کرده و باعث افزایش دوام و طول عمر آن می‌شود.

 

این محصول در رنگ‌های مختلف و با توجه به نمای ساختمان، نصب و استفاده می‌شوند. با این وجود طبیعی است که رنگ مشکی و سفید طرفدار بیشتری دارد.

 

حفاظ شاخ گوزنی در حال حاضر یکی از بهترین حفاظ های دیوار می باشد این حفاظ اولین مدل از نسل جدید حفاظ ها موسوم به حفاظ شاخ گوزنی است.

شکل این حفاظ ها برگرفته از شاخ های تیز گوزن بوده که به صورت ذاتی نقش حفاظت را برای این موجود ایفا می کند، حفاظ شاخ گوزنی به طور معمول در ارتفاع 50 تا 150 سانتی متر و تراکم 8 و 10 و 12 و 15 تولید و به بازار عرضه می باشد، رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی معمولا رنگ کوره ای و پودری می باشد.

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی :

 

از آن جایی که حفاظ های قدیمی از امنیت و زیبایی کافی برخوردار نبودند ، بسیار از معماران و طراحان از حصارهای نسل جدید استفاده می کنند.

برخی از این حفاظ های نسل جدید عبارتند از : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نخل مرداب و حفاظ نی زار. حفاظ شاخ گوزنی با الهام گرفتن از شکل شاخ های گوزن ساخته شده است و در بازار کشور ایران بسیار پر طرفدار است به طوری که امروزه بیش از 90 درصد از حفاظ های تولید و استفاده شده در ایران، از نوع شاخ گوزنی می باشد.

 

 

این نوع حفاظ روی دیوار از سوی نیروی انتظامی کشور برای تامین امنیت تایید شده است. اگر حفاظ شاخ گوزنی را بر روی زمین بگذاید، عبور از روی آن غیر ممکن و یا بسیار سخت خواهد بود. شما می توانید این نوع حفاظ یا نرده روی دیوار را مورد استفاده قرار دهید چرا که دزدها کمتر به سراغ خانه هایی می روند که بر روی دیوارشان از این نوع حصار استفاده کرده اند.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آستارا

ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی قابل اجرا بر روی انواع دیوار - نرده - حصار دراندازه های متفاوت و رنگ دلخواه . دوسازه در زمینه تولید حفاظ شاخ گوزنی افتخار می کند که از نظر قیمت و همچنین بالاترین کیفیت را برای مردم عزیز کشورمان ارائه می دهد

 

چون تصمیم نداریم برای یکبار مشتری ما بمانید و ما همواه سعی داریم تامین کننده آرامش و راحتی شما در منزل و ویلا - باغ و ... شما عزیزان باشیم . همچنین برای راحتی رفاه شما عزیزان نصب و اجرای این حفاظ را انجام خواهیم داد .

 

حفاظ شاخ گوزنی از جمله مصالح اهنی و مورد استفاده در معماری و ساختمان سازی می باشد. این حفاظ ها از جمله حفاظ های نسل جدید هستند که جهت تامین امنیت ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 

این حفاظ ها از میلگردهایی نوک تیز ساخته شده اند که با نظم و ترتیب خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این میلگردها به یکدیگر جوش داده شده و معمولا رنگ آمیزی می شوند و به عنوان حفاظ شاخ گوزنی به فروش می رسند.

این میگردهای نوک تیز با شیوه ی قرار گرفتن خاصی که دارند، هر کدام به یک سمت رشد کرده اند و مانع از عبور افراد و حیواناتی مانند گربه ها از روی دیوار خواهند شد.

 

از جمله دیگر مزایای حصار شاخ گوزنی می توان به عمر و ماندگاری آن اشاره کرد! این حفاظ ها پس از نصب احتیاج به مراقب و نگهداری ویژه ای ندارند، همچنین به دلیل جنس آن ها، از عمر و ماندگاری بالایی نیز برخوردارند.

همچنین نصب و اجرای آسان این نوع از حصار نیز یک ویژگی مهم دیگر است که شما باید از آن آگاه باشید. در مجموع با توجه به ویژگی های این نوع از حفاظ روی دیوار می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

 

حفاظ های شاخ گوزنی در ابعاد و کیفیت و قیمت های مختلفی ساخته می شوند و به فروش می رسند. ارتفاع های مختلفی برای ساخت این نوع حفاظ وجود دارد، همچنین تراکم میلگردهای مورد استفاده در ساخت حفاظ ها نیز متفاوت است.

این موارد باعث می شوند تا انواع مختلف این حصار دارای قیمت های متفاوتی باشد. نرده روی دیوار از نظر تامین امنیت برای منازل و ساختمان ها بسیار مهم هستند پس باید در خرید آن ها دقت لازم را داشته باشید و امنیت خودتان را حفظ کنید.

 

دوسازه  یکی از بهترین ها در زمینه ی تولید و فروش نرده و حفاظ آهنی روی دیوار می باشد که با تولید سالانه بیش از 30 هزار متر انواع نرده حفاظ آهنی ، حجم قابل توجهی از نیاز بازار ایران را تامین می کند.

 

ما با تکیه بر توانایی تیم تولید خود، حفاظ های با کیفیتی را تولید می کنیم و در اختیار شما هموطنان گرامی می گذاریم. حفاظ شاخ گوزنی تولید شده توسط سایت دوسازه در ابعاد و تراکم های مختلف موجود می باشند.