حفاظ شاخ گوزنی در گیلان رودسر

 

حفاظ شاخ گوزنی در گیلان رودسر

 

نردهای شاخ گوزنی:

 

این نوع حفاظ ها همان طور که از نامشان پیداست، شکلی شبیه به شاخ گوزن داشته و الهام گرفته از شاخ گوزن می باشند و بهمین دلیل است که به این اسم نامیده می شوند. (البته این نوع حفاظ ها را ، حفاظ بوته خاری یا خارپشتی نیز می نامند.) همین امر باعث می شود که نه انسان ها و نه حیوانات بتوانند روی آن ها بایستند و در صورتی که این نوع حفاظ روی دیوار ها نصب گردد، عملا عبور از بالای دیوار ناممکن می شود.

 

طراحی این نوع حفاظ به گونه ایست که حتی ایستادن بر کنار آن ممکن نیست. در نتیجه سطح امنیتی بسیار بالایی را دارا می باشد.

 

حفاظ شاخ گوزنی در گیلان رودسر

 

 

نرده حفاظ شاخ گوزنی در گیلان رودسر  در واقع مجموعه ای از میله های فلزی نوک تیز است که در تراکم، ارتفاع و ضخامت های متنوع تولید می شود. طبیعتا حفاظ هایی که دارای تراکم و ارتفاع بیشتر هستند، امنیت بالاتری را فراهم می آورند.

 

با این حال هر تراکم و ارتفاع مشخص، مناسب موقعیت های خاصی برای نصب است که این مورد را کارشناسان سایت دوسازه طور کامل به خریدار توضیح خواهند داد. این نوع حفاظ یکی از جدید ترین ها به شمار می رود و در نتیجه قدمت زیادی ندارد.

 

حفاظ شاخ گوزنی در گیلان رودسر

 

 

حفاظ های شاخ گوزنی نسبت به سایر حفاظ ها و ابزار آلات امنیتی مزیت هایی دارد که این مزیت ها و ویژگیهای منحصر بفرد این نوع حفاظ باعث شده که خریدن و نصب کردن حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر انواع حفاظ های دیگر برای خریداران محترم مقرون به صرف تر محسوب شود.

 

البته لازم به ذکر است که حفاظ بوته ای ,حفاظ نخل مرداب, حفاظ سرنیزه ای, حفاظ لیلیوم, نیزه زار, همگی زیر مجموعه شاخ گوزنی محسوب میشوند از آنجایی که محبوبیت این حفاظ در بین عموم بسیار بالا است در اکثر خانه های ویلایی از شاخ گوزنی و شباهت آن به بوته ای استفاده میکنند.

 

 

 

مزایای خرید حفاظ شاخ گوزنی دست دوم :

 

یکی از فاکتورهای اصلی دوسازه برای مشتریان خود که در نظر گرفته است و مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفته , خرید حفاظ شاخ گوزنی دست دوم که در انبار موجود است در اختیار شما قرار داده شده از آنجایی که کیفیت همیشه حرف اول را میزند باید در نظر بگیریم که در صورت تقاضا بر خرید حفاظ شاخ گوزنی دست دوم کیفیت و آن با نو هیچ تفاوتی ندارد جز رنگ آمیزی مجدد با اصول اولیه مانند روز اول میشود.

 

حفاظ شاخ گوزنی در گیلان رودسر

 

از جمله ی ویژگیهای حفاظ کله گوزنی (شاخ گوزنی) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 

  • امنیت بسیار بالا
  • استحکام زیاد
  • نصب آسان و سریع
  • ظاهر زیبا و منحصر به فرد
  • دارا بودن تاییدیه ی پلیس امنیت
  • قیمت مقرون به صرفه

 

 

 

ویژگی های دیگر نرده شاخ گوزنی:

 

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، نرده حفاظ  شاخ گوزنی توسط صنایع فلزی دوسازه  دارای یکسری مزیت ها و ویژگی های شاخص دیگری بوده که باعث شده که حفاظ های شاخ گوزنی سایت دوسازه جایگاه منحصر به فردی در بین رقبای خود پیدا کرده و گوی سبقت را دریابد.

 

 

ویژگی های دیگر نرده شاخ گوزنی

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی براساس ارتفاع: 

 

ارتفاع حصار شاخ گوزنی (cm) قیمت به تومان
70 200.000
80 230.000
90 260.000
100 295.000

 

از جمله این تفاوتها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

1) استفاده از میلگرد شماره 10 در تولید حفاظ شاخ گوزنی.

 

2) نوع رنگ و روش رنگ کار= صنایع فلزی دوسازه  در رنگ کردن حفاظ های خود و مخصوصا حفاظ شاخ گوزنی از رنگ کوره ایی الکترواستاتیک استفاده می نماید.

 

3) نوع جوشکاری = استفاده از جوشکاری تحت گاز و بکار گرفتن جوشکار ماهر و با تجربه.

 

4) دادن مشاوره رایگان و بازدید از محل و همچنین دادن اطلاعات و آگاهی های لازم به خریداران محترم.