حفاظ شاخ گوزنی در مازندران

 

مشخصات کلی حفاظ شاخ گوزنی:

 

حفاظ شاخ گوزنی در مازندران : این نوع حفاظ ها همان طور که از نامشان پیداست، شکلی شبیه به شاخ گوزن داشته و الهام گرفته از شاخ گوزن می باشند و بهمین دلیل است که به این اسم نامیده می شوند. (البته این نوع حفاظ ها را ، حفاظ بوته خاری یا خارپشتی نیز می نامند.) همین امر باعث می شود که نه انسان ها و نه حیوانات بتوانند روی آن ها بایستند و در صورتی که این نوع حفاظ روی دیوار ها نصب گردد، عملا عبور از بالای دیوار ناممکن می شود. طراحی این نوع حفاظ به گونه ایست که حتی ایستادن بر کنار آن ممکن نیست. در نتیجه سطح امنیتی بسیار بالایی را دارا می باشد.

 

 حفاظ شاخ گوزنی در مازندران

 

نردهای شاخ گوزنی:

 

نرده حفاظ شاخ گوزنی حقیقتا  مجموعه ای از میله های فلزی نوک تیز است که در تراکم، ارتفاع و ضخامت های متنوع تولید می شود. طبیعتا حفاظ هایی که دارای تراکم و ارتفاع بیشتر هستند، امنیت بالاتری را فراهم می آورند. با این حال هر تراکم و ارتفاع مشخص، مناسب موقعیت های خاصی برای نصب است که این مورد را سایت دوسازه  به طور کامل به خریدار توضیح خواهند داد.

 

 

حفاظ شاخ گوزنی دست دوم:

 

دوسازه این امکان را برای مشتریان عزیز خود قرار داده جهت خریداری حفاظ شاخ گوزنی دست دوم اقدام کنند چرا که نیاز به یک مدل نو و جدید نداشته باشند و همچنین نمیخواهند هزنیه زیادی جهت حفاظ بدهند این گزنیه مقرون به صرفه خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر حفاظ ها و ابزار آلات امنیتی مزیت هایی دارد که این مزیت ها و ویژگیهای منحصر بفرد این نوع حفاظ باعث شده که خریدن و نصب کردن حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر انواع حفاظ های دیگر برای خریداران محترم مقرون به صرف تر محسوب شود.دقت داشته باشید حفاظ شاخ گوزنی درانواع حفاظ ها در رده خود بهترین و محبوب ترین حفاظ در عموم محسوب میشود علاوه بر زیبایی در برابر سارقان امنیت 100 درصدی دارد. این نوع (حفاظ شاخ گوزنی در مازندران ) یکی از جدید ترین ها به شمار می رود و در نتیجه قدمت زیادی ندارد. جهت خریداری از سایت دوسازه حفاظ شاخ گوزنی دست دوم , با ما تماس بگیرید.

 

 مشخصات کلی و قیمت حفاظ بوته ای

 

از جمله ی ویژگیهای حفاظ کله گوزنی (شاخ گوزنی) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

امنیت بسیار بالا

استحکام زیاد

نصب آسان و سریع

ظاهر زیبا و منحصر به فرد

دارا بودن تاییدیه ی پلیس امنیت

قیمت مقرون به صرفه

 

 

ویژگی های دیگر نرده شاخ گوزنی:

 

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، نرده حفاظ  تولید شده توسط سایت دوسازه  برای حفاظ شاخ گوزنی در مازندران  دارای یکسری مزیت ها و ویژگی های شاخص دیگری بوده که باعث شده که حفاظ های کله گوزنی جایگاه منحصر به فردی در بین رقبای خود پیدا کرده و گوی سبقت را بربایند.

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی :

 

 

ارتفاع حصار شاخ گوزنی (cm) قیمت به تومان
70 160.000
80 180.000
90 200.000
100 220.000

بدلیل نوسان نرخ ارز قیمت نرده روی دیوار در حال تغییر هستند.در صورت اطلاع از جدیدترین قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

از جمله این تفاوتها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

1) استفاده از میلگرد شماره 10 در تولید حفاظ شاخ گوزنی.

2) نوع رنگ و روش رنگ کار = در رنگ کردن حفاظ های خود و مخصوصا حفاظ شاخ گوزنی از رنگ کوره ایی الکترواستاتیک استفاده می نماید.

3) نوع جوشکاری = استفاده از جوشکاری تحت گاز و بکار گرفتن جوشکار ماهر و با تجربه.

4) دادن مشاوره رایگان و بازدید از محل و همچنین دادن اطلاعات و آگاهی های لازم به خریداران محترم.