حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی در گیلان لاهیجان

 

حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی در گیلان لاهیجان :  محصولی با کیفیت و با حداکثر ایمنی! برخی مشتریان و صاحبان باغ ها معتقدند که حفاظ های نسل جدید مانند حفاظ های شاخ گوزنی، بوته ای، نیزار و غیره با این که تقریبا غیر قابل نفوذ محسوب می شوند، از آن جا که ارتفاع کمی دارند.

 

نمی توانند جواب گوی تمامی نیاز های حفاظتی باشند.  سایت دوسازه  راه حلی بسیار مناسب برای این دسته از مشتریان فراهم آورده و آن هم حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی است. حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی، چند برابر حفاظ شاخ گوزنی عادی ارتفاع دارد و در نتیجه پاسخ مناسبی برای نیاز های متفاوت مشتریان به شمار می رود.

 

 

حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی در گیلان لاهیجان

حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی در گیلان لاهیجان

 

 

ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی در گیلان لاهیجان

 

حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی مخلوطی از حفاظ های نرده ای کلاسیک و حفاظ های شاخ گوزنی معمولی است. در این نوع حفاظ یک ردیف حفاظ نرده ای کلاسیک روی دیوار قرار می گیرد و بالای آن حفاظ های شاخ گوزنی نصب می شود. حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی ایده ای نوآورانه و مناسب برای صاحبان باغ های فنس دار، پایانه های مسافربری و دیوار های غیر هم سطح که قصد هم سطح کردن آن ها را داریم، می باشد. در این نوع حفاظ، نرده های کلاسیک حدود یک و نیم متر ارتفاع دارند و در صورت نیاز بلندتر هم ساخته می شوند. خود حفاظ شاخ گوزنی هم بین 50 تا 100 سانتی متر ارتفاع دارد. پس جمعا بیش از دو متر حفاظ خواهیم داشت.

 

الان قبل همیشه ایجاد امنیت و حصار کشی و نصب حفاظ روی دیوار یکی از دغدغه های صاحبان منازل و باغ ها بوده و است. همواره در ذهن خود در جست وجوی این که چه گزینه ها و توصیه هایی برای نصب نرده حفاظ و یا نرده فنس آهن وجود دارد ایجاد حصار و نصب نرده حصار در زمان های کمی قدیم تر‌’ :بله سوال خوبی است به دلایل زیاد از این حفاظ استفاده میشد اول اینکه در آن زمان نرده حفاظ روی دیوار دارای تنوع نبود و طراحان وارد این بازار نشده بودن و تنه اهنگران با تفکرات خود نصبت به ایجاد نرده حفاظ میکردند.

 

دلیل دوم  برای حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی در گیلان لاهیجان نوع رنگ آمیزی بود چرا که این گونه از حفاظ روی دیوار و فنس به دلیل سنگین بودن روی دیوار و بعد از نصب انجام میشد و دلیل سوم فراگیر نبودن حفاظ شاخ گوزنی و که بسیاری از افراد باسلیقه در ابتدا حاضر به استفاده از حفاظ شاخ گوزنی نبودند و دلیل ان را در ر ها بسیار کم ارتفاع بودند و در ابتدای ساخت این ویلا بر روی ارتفاع حفاظ محاسبه شده بود. بله بهترین راه حل را طراح همان پروژه داد و آن نصب حفاظ شاخ گونی بر روی حفاظ قبلی بود به این ترتیب نه آن حفاظ قبلی کنده میشد.

 

نوع جوشکاری نرده حفاظ از نوع co2 بوده و از ترکیب پروفیل و میگرد های فرم داده شده شاخ گونی که معمولا به دلیل ارتفاع این نرده حفاظ، حفاظ شاخ گونی معمولا 50 الی70سانت بیشتر نبود .
نوع رنگ متناس دستی و هم الکترو استاتیک میتواند باشد. نوع رنگ معمولا بستگی به این دارد که حفاظ کلاسیک قبل ساخته شده یا از همان اول سازنده اقدام به طراحی حفاظ ترکیبی کرده است.

 

 

مزایای حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی

 

حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی حفاظی کاملا غیر قابل نفوذ است. ارتفاع بلند این حفاظ و در انتها شاخه های برنده ی بخش بالایی راه عبور را به طور کامل سد می کند. البته از سویی گربه ها می توانند از بین نرده های بخش پایینی رد شوند اما به هر صورت راه عبور انسان ها کاملا مسدود است. زیرا نرده های بلند جایی برای نگه داشتن دست ندارند و از سویی در قسمت فوقانی آن ها شاخه های نوک تیز قرار دارند که دسترسی به آن ها غیر ممکن است.

 

 

مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی

 

ساخت حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی مراحل پیچیده ای ندارد. برای تولید این نوع حفاظ در ابتدا نرده های پایینی تهیه می شوند. به این صورت که بخش بالاییِ نیمی از میلگرد های خریداری شده به یک سو خم می شود و نوک پیکان مانند به آن ها جوش می خورد. نیمی دیگر به صورت صاف باقی می مانند و نوک پیکان به بالای آن ها جوش می خورد. البته در برخی مدل ها میلگرد ها به صورت نوک تیز برش می خورند و دیگر نیازی به اتصال بخش جداگانه نیست. سپس میلگرد ها در فواصل 10 تا 15 سانتی متری به شاسی جوش می خورند.

 

برای نصب حفاظ شاخ گوزنی روی نرده ها، نوعی قاب فلزی مستطیل شکل دور هر ردیف نرده تهیه می شود. سر میلگرد ها یک در میان صاف و خمیده است. پس از آن  نوبت به بخش شاخ گوزنی می رسد. برای تولید این بخش میلگرد ها در زوایای متنوع قوس دار می شوند و در نهایت شاخه های فرعی به شاخه های اصلی (که بلند تر هستند) جوش می خورند. شاخه های اصلی نیز به شاسی وصل می شوند. در انتها شاسی بخش شاخ گوزنی به قاب نرده های کلاسیک جوش می خورد و نوبت به رنگ آمیزی محصول می رسد.

 

حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی در گیلان لاهیجان

حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی در گیلان لاهیجان

 

 

جوش کاری حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی

 

دوسازه  با استفاده از آخرین و جدید ترین فناوری ها همواره بهترین محصول را به مشتریان خود ارائه می دهد. در مرحله ی جوش کاری نیز با بهره گیری از روش CO2 که مناسب ترین روش برای جوش نرده های حفاظ است، میلگرد ها را به هم متصل می کند. در روش CO2 بر خلاف روش الکترود که در آن پس از جوشکاری باید گل جوش ها تمیز شوند، خبری از گل جوش نیست. به این ترتیب جوش کاری بسیار سریع تر و راحت تر انجام می شود.

 

 

رنگ حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی

 

در دوسازه رنگ آمیزی توسط رنگ های پودری انجام می شود. در این روش نرده ها پس از آماده سازی در معرض رنگ پودری قرار می گیرند و سپس وارد کوره می شوند. سپس در کوره رنگ پخته شده و آماده ی تحویل به مشتری می شود. رنگ کوره ای (پودری) بر خلاف رنگ های مایع کیفیتی بسیار بالا دارد. این نوع رنگ به خوبی از نرده ها در برابر پوسیدگی مراقبت می کند و ظاهری تمیز تر دارد.

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی

 

در قیمت حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی در گیلان لاهیجان  عوامل متعددی دخیل هستند. برای مثال می توان به ارتفاع نرده ها و تراکم شاخه ها اشاره کرد. هر چه ارتفاع و تراکم بیشتر باشند، قیمت حفاظ بالاتر خواهد رفت. از دیگر عوامل موثر در قیمت می توان به شیوه ی رنگ آمیزی نرده ها اشاره کرد. طبیعتا اگر نرده ها با رنگ های مایع معمولی رنگ شوند، قیمت ارزان تری خواهند داشت.

 

البته گاها قیمت های ارزان می توانند برای مشتری شک بر انگیز باشند. زیرا برخی تولید کنندگان غیر حرفه ای برای ارزان تر ارائه کردن محصولات خود و فروش بیشتر، نه تنها از رنگ مایع استفاده می کنند بلکه لایه ی آستر و ضد زنگ را نیز حذف می کنند. این کار طول عمر مفید حفاظ را به شدت پایین می برد. زیرا فلز به کار رفته در حفاظ بدون لایه ی ضد زنگ به سرعت زنگ می زند و می پوسد. علاوه بر آن برخی تولید کنندگان به جای استفاده از جوش CO2 از جوش الکترودی معمولی استفاده می کنند.

 

ما در اینجا قیمت حفاظ شاخ گوزنی و ارتفاع آن های را تقسیم کردیم اما با توجه به نوسانات  قیمت  ارز در حال تغییر است .

 

ارتفاع حصار شاخ گوزنی (cm) قیمت به تومان
70 200.000
80 210.000
90 236.000
100 250.000

 

جوش الکترود قیمت ارزان تری دارد اما کیفیت آن با جوش CO2 قابل مقایسه نیست. جوش CO2 هم استحکام بالاتری دارد و هم ظاهر تمیز تری. بنابراین صرفا قیمت پایین نباید نخستین فاکتور خرید یک حفاظ به شمار رود. زیرا همان طور که ذکر شد، گاها قیمت پایین تر به معنای کیفیت کم تر است.

 

پس علاوه بر قیمت پایین، بهتر است کیفیت مطلوب را نیز در نظر بگیرید. این حرف به معنای این نیست که اجناس گران قیمت بهتر هستند. بلکه بهتر است با اندکی تحقیق و بررسی محصول مورد نظر خود را با قیمت مقرون به صرفه انتخاب کنید.

 

 

محل های مورد استفاده

 

بیشترین محل مورد استفاده در باغ هائی که باید از نرده فنس استفاده کنند عالی است یا در اماکنی مانند پایانه های مسافری سازه های آهنی  دیوار غیرهم سطح که قصد هم سطح کردن دارند استفاده میشود.

 

نصب حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی

 

نصب حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی نیازمند مهارت و تجربه است. این حفاظ با توجه به ارتفاع بلندش، نصب آسانی ندارد. در حقیقت برای نصب به بیش از یک نفر نیاز است. دوسازه  تیمی مجرب برای نصب حفاظ های خود دارد. بنابراین مراحل نصب به طور کامل توسط کارشناسان ما انجام می شوند. پس از اتمام مراحل نصب، در صورت اعلام رضایت کامل مشتریان محترم کارشناسان محل را ترک خواهند گفت.

 

 

دوسازه ارائه دهنده حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی در گیلان لاهیجان

 

سایت دوسازه مجموعه ای از بهترین و مجرب ترین افراد در زمینه ی ابزار آلات حفاظتی را گرد آورده و به کمک آنان محصولاتی کاملا استاندارد و مرغوب در اختیار مشتری قرار می دهد.دوسازه  یکی از معدود ارائه کنندگان حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی است. این حفاظ نمونه ای منحصر به فرد از تمهیدات محافظتی به شمار می رود. به طوری که با صرف هزینه ای اندک می توانید خانه، باغ و محل کار خود را ایمن کنید. حفاظ های شاخ گوزنی ترکیبی یکی از بهترین گزینه ها برای دیوار های کوتاه به شمار می رود.

 

شما می توانید با تماس با کارشناسان ما از مشاوره ی رایگان در محل خود بهره مند شوید. کارشناسان ما در انتخاب حفاظ مناسب، ارتفاع، تراکم و عرض آن به شما راهنمایی خواهند رساند تا بتوانید با صرف هزینه ای مقرون به صرفه، بهترین حفاظ را برای خود خریداری نمایید.