خرید حفاظ لیلیوم در انزلی

 

 خرید حفاظ لیلیوم در انزلی : در طول سالیان گذشته انواع مختلفی از نرده حفاظ روی دیوار وارد بازار شده است ، که حفاظ طرح لیلیوم یکی از زیبا ترین و ایمن ترین انواع نرده دیوار  ویلا  است . شما برای ایجاد امنیت برای محل زندگی خود نیاز به نصب نرده حفاظ آماده دارید با ما همراه باشید تا  نسل جدیدی از حفاظ روی دیوار را در سایت دوسازه معرفی کنیم.

 

حفاظ لیلیوم با توجه به ظاهر و شکل زیبائی که دارد برای منازل و باغ ویلا ها بسیار مناسب است . چنانچه شما هم از آن دسته افرادی هستید که امنیت به همراه زیبائی برای تان اهمیت دارد ، حفاظ طرح لیلیوم از دسته حفاظ شاخ گوزنی میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

درباره امنیت و زیبائی حفاظ دیوار لیلیوم تنها کافی است که این محصول را با سایر نرده حفاظ دور دیوار مقایسه کنید . در این نوشته شما را با سازه های آهنی  بیشتر آشنا خواهیم کرد. 

 

 خرید حفاظ لیلیوم در انزلی

 

 

حفاظ لیلیوم

 

نرده حفاظ لیلیوم اولین نرده حفاظ دور دیوار است که در آن از ترکیب دو رنگ استفاده شده است . بسیاری از خریداران نرده حفاظ همواره دوست داشتند که از رنگ طلائی در قسمت بالای حفاظ استفاده کنند . این نوع سلیقه سبب شد که گروه تولیدی حفاظ ثامن برای اولین بار اقدام به طراحی این نوع از نرده روی دیوار نماید . این حفاظ طراحی جدید و به روز از نسل حفاظ شاخ گوزنی است .

 

ساختار حفاظ لیلیوم

 

در تولید حفاظ لیلیوم از میل گرد ساده استفاده میشود . این حفاظ در ابعاد یک متر تولید میشود . در هر متر از حفاظ لیلیوم 3 ردیف دسته گل به عنوان شاسی استفاده میشود که از طرفین به هم جوش داده میشوند ، حفاظ لیلیوم در سه ارتفاع 80 ، 100 ، 120 سانت تولید میشود .

 

بر همین اساس تعداد غنچه های حفاظ لیلیوم تغییر میکند . در حفاظ لیلیوم با ارتفاع 80سانت از 25 غنچه در طرفین حفاظ . و در حفاظ لیلیوم 100 سانتی از 35 غنچه و در حفاظ 120 سانتی از 45 غنچه به عنوان نما و محافظ جهت دادن عرض حفاظ استفاده میکنند.

تمامی قطعات بکار رفته در حفاظ لیلیوم از نقاط مختلف به هم متصل شده اند و از نظر حجم میل گرد هم طوری تنظیم شده است که امکان هر گونه تخریب یا خم کردن میل گرد ها به صفر برسد .

 

 

 خرید حفاظ لیلیوم در انزلی

 

حفاظ لیلیوم و مزایای آن

 

مزایای حفاظ لیلیوم را میشود به دو دسته میتوان تقسیم کرد:

امنیت ساختمان با حفاظ لیلیوم و تاثیر آن بر نما زیبائی  خرید حفاظ لیلیوم در انزلی  را در نظر بگیرید.
یک حفاظ میتواند نقش بسیار مهمی در نمای ساختمان داشته باشد . به همین خاطر حفاظ ساختمان شما هر چه زیبا تر باشد طبعا نمای ساختمان شما هم زیبا تر خواهد شد . حفاظ لیلیوم نسل جدید و طراحی حفاظ شاخ گوزنی است .

 

چند لایه بودن

 

حفاظ لیلیوم همان طور که در بالا اشاره شد از یک سری میله های به هم متصل ساخته شده است تعداد زیادی غنچه تیز به صورت چند لایه اضافه شده است . این نوع ترکیب در طراحی حداکثر امنیت را برای این حفاظ به همراه دارد .از این حفاظ میشود هر مکانی  به هر شکل که بخواهید استفاده کرد.

 

 

چند لایه بودن

 

دقت کنید  برای تولید یک محصول خوب، باید برش کاری قطعات با استفاده از گیوتین و به شکل اریب انجام شود. برای شاسی که حفاظ روی آن قرار می گیرد، از تسمه های 5 و 6 میل با ضخامت های مختلف استفاده می شود. شاسی در این حفاظ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

به همین خاطر بهتر است از شاسی هایی استفاده شود که ضخامت بالایی دارند. سایت دوسازه  با استفاده از بهترین نوع جوش (co2) به همراه رنگ الکترو استاتیک همواره کیفیت محصولات خود را تضمین مینماید . ، جوش کاری نقش بسیار بسزایی در فرایند تولید حفاظ لیلیوم دارد .

 

برخی از تولید کنندگان حفاظ لیلیوم برای کاهش قیمت حفاظ با استفاده از جوش های معمولی و رنگ ساختمانی اقدام به تولید حفاظ لیلیوم نموده اند که این امر سبب میشود که کیفیت به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

 

 

سفارش حفاظ لیلیوم

 

جهت سفارش حفاظ لیلیوم می توانید به دو صورت عمل کنید. یا تلفنی این محصول را خریداری نموده و یا در صورت امکان حضوری اینکار را انجام دهید. سفارش شما توسط کارشناسان ما ثبت شده و حفاظ در سریعترین زمان به شما تحویل داده خواهد شد.

 

نصب حفاظ لیلیوم

 

نصب حفاظ لیلیوم نیازمند دقت بسیار زیادی است. به صورت کلی امنیت یک حفاظ جدای از ساخت به نصب درست آن هم بستگی فراوانی دارد. زمانی که حفاظ به درستی نصب نشود، سارقین می توانند به سادگی از آنها عبور کرده و هیچ تاثیری در امنیت نداشته باشد.

 

شیوه نصب صحیح این حفاظ ها به این صورت می باشد که ابتدا حفاظ شما ساخته می شود. معمولا آنها را در اندازه هایی به طول یک متر تولید می کنند. در زمانی که دیوار کشی انجام می شود، ابتدا پلیت و یا پین ها در فاصله های یک متری روی دیوار قرار می گیرند.

 

در صورت استفاده از پین، دقت کنید که باید به صورت ضربدری نصب شوند. سپس نصاب، حفاظ را روی آنها قرارداده و نصب را به اتمام می رساند. انجام کلیه این موارد، نیازمند یک نصاب حرفه ای می باشد. بهتر است اینکار را به افرادی بسپارید که در نصب حفاظ تجربه کافی داشته باشند.

 

 

نصب حفاظ لیلیوم

 

قیمت حفاظ لیلیوم

 

ارتفاع حفاظ لیلیوم (cm) قیمت به تومان
80 300.000
100  460.000

 

همچنین توصیه می شود نصب را هیچ گاه خودتان انجام ندهید. این حفاظ ها دارای نقاط تیز بسیار زیادی هستند و در صورتی که به خوبی با نصب آن آشنا نباشید، ممکن است به شدت آسیب ببینید. هزینه نصب زیاد نبوده و در برابر خطراتی که برای شما ایجاد می کند کاملا قابل چشم پوشی است.