نکات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه 

 

 

نکات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه : از گذشته‌های دور استفاده از نرده حفاظ آهنی پنجره خیلی رایج بوده ‌است، به صورتی که ما شاهد بودیم بناهای زیبای قاجاری که آن‌ها را نگاه  می‌کنیم، همه با استفاده از حفاظ پنجره ضد سرقت زیبا و پنجره‌های دلبازی که در آن‌ها به کار میرفته‌اند، دلنشین و رؤیایی می‌شدند! در کل  یکی از بخش‌های مهم ساختمان که باید در مورد آن، تحقیق شود و به آن پرداخته شود، پنجره و حفاظ های ساده آهنی و فرفورژه مقابل آن است!

 

امروزه معمولا اغلب درب و پنجره های ساختمانی آهنی می باشند، زیرا انواع حفاظ پنجره آهنی را می توان با استفاده از حفاظ های مختلف به خوبی در برابر سارقان ایمن نمود؛ در حالی که معمولا درب و پنجره هایی که از جنس آلومینیوم و یا چوب تهیه می شوند، استحکام و مقاومت نمونه های آهنی را ندارند. حفاظ های بسیار زیادی را می توان بر روی پنجره های آهنی نصب نموده، که معمولا بیشترین میزان استفاده مربوط به حفاظ پنجره ساده و حفاظ فرفورژه می باشد.

 

زیرا برخی از افراد تمایل به استفاده از طرح های ساده در پنجره ها دارند، زیرا باور دارند که طرح های ساده هرگز قدیمی نخواهند شد. برخی دیگر از افراد بر این باور می باشند که انواع حفاظ پنجره آهنی علاوه بر استحکام، باید بسیار شیک و زیبا نیز باشد. از این رو معمولا حفاظ پنجره فرفورژه را انتخاب می نمایند.

 

نکات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه  ن

کات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه

 

حفاظ پنجره فرفورژه را معمولا می بایست قبل از نصب در کارگاه های مخصوص ریخته گری تهیه و تولید نمود. زیرا نیاز به داغ کردن آهن و چکش کاری آن می باشد، تا بتوان طرح های زیبایی را خلق نمود.حفاظ پنجره فرفورژه را معمولا در طرح های مختلفی همچون آکاردئونی، برمودایی، کافه ای، جالیزی و کافه ای اجرا و نصب می کنند. حفاظ پنجره آکاردئونی را میتوان به عنوان حفاظ متحرک استفاده کرد چون به صورت کشویی قابل باز و بسته شدن است و میتوان با یک قفل از داخل آن را ثابت کرد. این نوع حفاظ پنجره از درب اکاردئونی دو لوزی و سه لوزی است که در ابعاد پنجره ای ساخته میشوند.

 

حفاظ پنجره و نرده دیوار ویلا  دارای ویژگی‌ها و کاربردهایی است که باعث شده ‌است اگر ساختمان یا خانه ای را بدون آن بسازیم، احساس کنیم که چیزی کم است! به چه چیزهایی در مورد این دو بخش ساختمان یعنی نرده و پنجره در هنگام خرید باید توجه کرد؟ فاکتورهای مهمی که در این زمینه باید به آن‌ها توجه کنید، چه هستند؟ 

 

برای حفظ امنیت مال و جان خود و خانواده تان چه مقدار هزینه کرده اید؟ صرف هزینه برای آرامش و امنیت خانوار و حفظ جان و مالتان یک هزینه هوشمندانه است. اگر موضوع امنیت بنا را نادیده بگیرید ساختمان را در معرض دزدی و سرقت قرار داده اید.

نکته جالب اینست که قیمت حفاظ پنجره آهنی بسیار مناسب است و این امر موجب شده تا استفاده از این حفاظ های کاربردی روز به روز بیشتر شود. قیمت گذاری این سازه با توجه به محل نصب و اندازه حفاظ مشخص می شود. قیمت درب آکاردئونی آپارتمان و قیمت حفاظ پنجره با توجه به بزرگی درب و پنجره فلزی محاسبه می شود. در واقع متریال ساخت به صورت کیلویی قیمت گذاری می شود. مدل حفاظ و تراکم آن هم می تواند قیمت را تحت تاثیر قرار دهد.

 

نکات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه 

نکات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه

 

 

اجزای تشکیل دهنده نرده حفاظ پنجره

 

۱_ریل ها: به زواری که در بالاترین و پایین ترین قسمت حفاظ قرار دارد و در حقیقت حاشیه شیار های حفاظ را تشکیل می دهند ریل می گویند.

 

۲_شیارها: شیارها نوارهایی از چوب یا سایر موادی هستند که حفاظ با آن ساخته می شود که با فاصله مشخصی کنار هم قرار می گیرند و ساختار و شکل حفاظ را

تشکیل می دهند.

 

۳_تنظیم کننده شیارها: قسمتی میله ای شکل که به صورت عمودی در میان پانل های حفاظ قرار می گیرد و از مرکز به شیارها متصل است.

 

از طریق آن می توان شیب و شرایط قرار گیری شیارها را به صورت متحدالشکل تنظیم کرد و بر نور و هوای ورودی، کنترل داشت.

 

۴_زوار داخلی: به زواری عمودی که هنگام بسته شدن حفاظ، روی هم قرار گرفته و سبب جفت شدن پانل ها می شود زوار داخلی گفته می شود.

 

نکات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه 

نکات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه

 

 

تغییرات سرگذشت نرده پنجره از گذشته تا کنون

 

از گذشته‌های دور از نرده پنجره در ساختمان‌ها استفاده می‌شده‌ است! اگر به مکان‌های تاریخی و قدیمی بروید، پنجره‌ها را می‌توانید مشاهده کنید، اما نرده‌ها کمی تازه تر  به نظر می‌رسند که برای نیاز بیشتر انسان به امنیت ساخته شده‌اند. طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده ‌است، وجود دلایل و علت‌هایی مانند تزیین، حریم شخصی و امنیت از مهم‌ترین دلایلی بوده‌است که باعث می‌شود، شما از حفاظ پنجره استفاده کنید.

 

در گذشته برای ساخت پنجره‌ها و نرده‌های محافظتی آن‌ها و … بجای آهن و فلزات از چوپ استفاده می‌شده‌است، در حالی که چوب به تنهایی مقاومت کافی را نداشته، اما برای تزیین و زیبایی به خوبی انعطاف‌پذیر بود. با توجه به رشد انسان در همه ی زمینه‌ها از جمله ساخت و ساز، ساخت نرده و پنجره هم از گذشته تاکنون رشد زیادی داشته‌است!

 

این روزها شاهد این هستیم که برای ساخت نرده‌ها و پنجره‌ها مگر در موارد خاص، دیگر از چوب استفاده نمی‌شود، بلکه از فلزات استفاده می‌شود. همچنین با پیشرفته تر شدن تجهیزات ساخت نرده و پنجره شاهد این هستیم که می‌توانید از انواع طرح‌ها بر روی نرده پنجره خود استفاده کنید، اما در خرید این موارد چه فاکتورهایی را باید لحاظ کنید؟

 

نکات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه 

 

 

حفاظ پنجره نیز مانند سایر روش های حفاظتی می تواند به صورت جدی و کاربردی از اموالتان محافظت کرده و خیالتان را از دزدی و به خطر افتادن موقعیت مالی خود تا حدی راحت کند. از آنجایی که در هر زمان خطر سرقت وجود دارد و نمی توان آنرا جدی نگرفت، اگر شما در حفظ امنیت املاک خود کمی کوتاهی کنید قطعا ممکن است ضررر و زیان بسیاری نصیب شما گردد.

 

به شما پیشنهاد می کنیم از همین حالا به فکر باشید و تمامی سعی و تلاشتان را بکنید تا روزی شاهد اتفاقات نگران کننده نباشید. این نوع حفاظ به صورت گسترده در مجتمع های تجاری حفاظ پنجره با توجه به بودجه و سلیقه شما ساخته می شود که این دو فاکتور را ما در ساخت حفاظ پنجره در نظر می گیریم. شما می توانید به انتخاب خود از طرح های موجود یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

 

فاکتورهای مهم در زمینه خرید نرده پنجره چیست؟

 

باید دقت کنید  که برای خرید نرده و پنجره توجه به مواردی می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند که از انتخاب خود راضی تر باشید! البته جدا از این فاکتورها می‌توانید از کمک کارشناسان و پشتیبانان فروش ما هم کمک بگیرید که با مشاوره رایگان می‌توانند در این زمینه به شما راهنمایی‌های خوبی بکنند.

 

در ادامه مهم‌ترین فاکتورهایی که در این زمینه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را گردآوری کرده‌ایم:

 

نکات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه 

 

کیفیت متریال مورد استفاده قرار گرفته در ساخت نرده پنجره

 

فرقی نمی‌کند که از چه نوع نرده پنجره ای می‌خواهید استفاده کنید! نرده و پنجره شما می‌تواند چوبی و یا فلزی باشد! در هر حالت استفاده از بهترین نوع متریال با توجه به هزینه ای که پرداخت می‌کنید، بسیار مهم است. هر چقدر که مواد اولیه شما دارای کیفیت بالاتری باشد، شاهد این خواهید بود که می‌توانید به مدت طولانی تری از نرده و پنجره خود استفاده کنید.

 

در واقع شما می‌توانید طول عمر مفید بیشتری از پنجره و نرده خود شاهد باشید. در این زمینه اگر احساس می‌کنید که نیاز به مشورت با فرد یا افرادی دارید که در این زمینه تخصص و تجربه دارند، کافی است که تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید.

 

نکات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه 

 

 

طراحی و اجرای زیبا و مهندسی شده حفاظ پنجره

 

 شما باید طراحی ظاهری نرده پنجره شما با ساختمانی که در حال ساخت آن هستید ، تناسب کافی داشته باشید! به این موضوع توجه داشته باشید که این موضوع در زیبایی کار شما تأثیر  بسزایی خواهد داشت، پس از نرده و پنچره‌های متناسب با کار خود استفاده کنید. اگر از گروه حرفه ای برای طراحی و ساخت نرده و پنجره خود کمک گرفته باشید، آن‌ها می‌دانند که چگونه باید این کار را انجام دهند.

 

البته خودتان هم اگر در این زمینه طرحی آماده کرده باشید، سایت دوسازه  می‌دانند که چگونه باید کار را به سرانجام برسانند، پس بدون هیچ نگرانی کار خود را به حرفه ای‌ترین تیم در این زمینه بسپارید. شما می‌توانید اطلاعات تماس ما را در بخش تماس با ما پیدا کنید و از بخش نمونه کار، بخشی از کارهای انجام شده توسط تیم حرفه ای ما را مشاهده کنید.

 

نکات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه 

 

 

امنیت حفاظ پنجره

 

دقت داشته باشید که هزینه برای امنیت، نباید برای شما دغدغه ای داشته باشد! در واقع امنیت هزینه نیست. اگر شما بتوانید با استفاده از درب ورودی و پنجره‌های استاندارد، امنیت خانه و محل زندگی یا کار خود را تا حد زیادی افزایش دهید، در واقع به خودتان کمک می‌کنید که اطمینان خاطر بیشتری در این زمینه داشته باشید.

 

شما بدون هیچ نگرانی می‌توانید با استفاده از نرده پنجره ی استاندارد که در ساخت آن به نکات امنیتی و لازم در این زمینه توجه شده‌است، بدون هیچ دغدغه ای به کار خود بپردازید. فقط در این زمینه دقت داشته باشید که استفاده از در و پنجره غیر استاندارد و غیر ایمن می‌تواند برای شما اثرات مخرب زیادی داشته باشدحفاظ فرفورژه، پس لطفاً در انتخاب خود دقت کنید.

 

نکات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه 

 

رایج‌ترین انواع نرده پنجره در بازار

 

رایج‌ترین انواع نرده پنجره در بازار که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و یا سفارش دهید، موارد زیر هستند:

 

نرده پنجره مدرن: نوعی از نرده پنجره که به تازگی رایج شده‌است و دارای طرح‌های خاص و مدرنی است.

 

نرده پنجره فرفورژه: نوعی از نرده پنجره که زیبایی خاصی دارد و ساخت آن توسط هر سازنده ای امکان‌پذیر نیست و نیاز به مهارت و تجربه در این زمینه وجود دارد.

 

نرده پنجره ثابت: ساده‌ترین نوعی از نرده پنجره که آن را بارها و بارها در ساختمان‌های گوناگون مشاهده کرده‌اید.

 

نرده پنجره متحرک: نرده پنجره متحرک یا تاشو نوعی است که شما می‌توانید آن را باز و بسته کنید تا ویو بیشتری را بدون مزاحمت این نرده‌ها ببینید!

 

نرده پنجره ویلا: نوعی از نرده پنجره که برای استفاده در باغ‌ها و ویلاها استفاده می‌شود و نکات امنیتی در آن به شدت رعایت می‌شود. برای استفاده در باغ‌ها و ویلاهای خود حتما از این نوع استفاده کنید.

 

رایج‌ترین انواع نرده پنجره در بازار

 

نصب حفاظ پنجره

 

نصب حفاظ پنجره توسط کارشناسان مجرب و با سابقه کاری بالا صورت می گیرد. اگر شما هم به این حفاظ برای دکوراسیون و یا امنیت هستید ما می توانیم با قیمت های مناسب و نصب سریع این کار را برای شما انجام دهیم.  ما در خط تولید حفاظ شاخ گوزنی، درب آکاردئونی و سایر حفاظ ها از مواد با کیفیت استفاده می کنیم تا حفاظ ها مقاوم شوند. اگر بخواهیم وجه تمایز  سایت دوسازه  نسبت به رقبا را در یک جمله بیان کنیم”کیفیت بالای حفاظ های ساخته شده و عرضه با قیمت مناسب” است. این ویزگی ها است که این گروه را متمایز می کند و حس مثبتی به مشتریان ما می دهد.

 

برخی از افراد از گرفتن حفاظ پنجره خودداری می کنند و به این متکی هستند که روی دیوار آنها حفاظ و نرده دیوار  وجود دارد؛ اما قابل توجه  می باشد که بهتر است اگر پنجره شما رو به بیرون می باشد و دسترسی به در و پنجره شما آسان است بهتر است به ساخت حفاظ و نرده فلزی پنجره اقدام کنید. حفاظ پنجره به شما این امکان را می دهد تا با خیال راحت منزلتان را ترک کنید. قابل ذکر است که حفاظ در و پنجره به نوبه ی خود نیز باید ویژگی هایی داشته باشد. همانطور که می دانید امروزه خانه ها به چندین دسته تقسیم بندی شده اند.

 

رایج‌ترین انواع نرده پنجره در بازار

 

بهترین حفاظ پنجره برای کنترل نور و دید همسایه

 

حفاظ ها یکی از مهمترین و دوست داشتنی ترین پوشش های پنجره محسوب می شوند که علاوه بر زیبایی ظاهری، جنبه های کاربردی متعددی از قبیل حفظ حریم داخلی، کنترل گرما و نور ورودی را بر عهده دارند. حفاظ پنجره ها دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه در موردشان بیش تر صحبت می کنیم .

 

حفاظ ها به خودی خود دارای زیبایی و گرمای ذاتی هستند و وجودشان زینت بخش دکوراسیون داخلی می باشد و می توان به عنوان پرده نیز از آن ها استفاده کرد. حفاظ های امروزی نیز در انواع داخلی و خارجی موجود هستند. ظرافت و زیبایی طراحی آن ها به نحوی است که علاوه بر جوانب کاربردی مفیدی که دارند می توان روی جنبه دکوراتیو آن ها در دکوراسیون حساب کرد.

 

حفاظ پنجره متحرک آکاردئونی

 

حفاظ پنجره متحرک که پر فروش ترین نمونه ی آن حفاظ پنجره و درب آکاردئونی است، با قابلیت نصب بر پنجره‌های بیرونی ساخته شده است. این نوع حفاظ پنجره در جنس و نوع های مختلف طراحی شده و اما از نظر امنیتی به نسبت دیگر انواع ساخت حفاظ پنجره و در ضعیف است.

 

رایج‌ترین انواع نرده پنجره در بازار

 

حفاظ پنجره از داخل

 

انواع ساخت حفاظ پنجره و در بصورت آهنی، استیل، فرفورژه و آهنی ساده را می توان برای داخل پنجره و در نیز نظر گرفت. اصولا نصب حفاظ پنجره و در از داخل با تقاضای مشتریان صورت می‌گیرد. گاها این دسته از افراد تمایل دارند نصب حفاظ روی نمای ساختمان تاثیر ندارد.

 

خرید نرده حفاظ پنجره

امنیت خانه و محل کار شما اولین و مهمترین امری است که باید به آن توجه نمایید. راهکارهای زیادی برای بالابردن ضریب امنیت ساختمان وجود دارد مانند استفاده از درب ضد سرقت , دزدگیر , دوربین مداربسته و … ولی با پیشرفت علم و تکنولوژی , آگاهی سارقین نیز به همان اندازه بالا می رود و هیچ کدام از راههای فوق راهکار قطعی برای حفاظت از منزل در برابر ورود سارقین نمی باشند. قطعی ترین , بهترین و به صرفه ترین راه کار برای امن کردن محیط ساختمان , استفاده از حفاظ های روی دیوار ، نرده آهنی و حفاظ پنجره ها است.

 

نسل اول حفاظ های ساختمان , نرده های آهنی نیزه ای بودند که به دلیل ساختار و مدل آن ها , امکان ورود به ساختمان را برای سارقین صددرصد محدود نمی شد به همین دلیل تغییرات اساسی در مدل نرده ها و حفاظ های ساختمان ایجاد شد. نسل جدید حفاظ های پنجره و حفاظ دیوار ورود هر موجودی را به ساختمان غیر ممکن می دارد. نرده های پنجره جدید علاوه بر ایمنی کامل ساختمان شما , زیبایی چشم نوازی نیز به نمای ساختمان شما می بخشد.

 

رایج‌ترین انواع نرده پنجره در بازار

 

قیمت حفاظ پنجره در گیلان-رشت 

خدمات فنی در محله های مختلف گیلان  قیمت های یکسان ندارد. برخی از سازندگان حفاظ از روی قیمت خانه یا سطح منطقه قیمت ها را تعیین می کنند. از آنجایی که نوع خدمات آهنگری با توجه به جنس، ابعاد سازه، طرح و فرم و … در ارتباط است نباید محله و ارزش ملک روی قیمت ها تاثیرگذار باشد. قیمت انواع حفاظ پنجره 2sazeh.ir  طبق نرخ اتحادیه و بدون در نظر گرفتن محله، تعیین می شود.

 

قیمت حفاظ پنجره

 

ارتفاع حصار شاخ گوزنی (cm) قیمت به تومان
70 145.000
80 176.000
90 190.000
100 210.000

 

قبل از ثبت سفارش حتما از چند شرکت دیگر قیمت گیری کنید. نوع خدمات ارائه شده و قیمت ها را مقایسه کنید. ما معتقدیم کار خوب همیشه قیمت بالاتری دارد ولی قیمت های فضایی نشان دهنده کیفیت بالا نیست. ما ارزان ترین نیستیم ولی بهترین کیفیت را ارائه می دهیم.