حفاظ نامنظم | قیمت حفاظ نامنظم

 

 

حفاظ نامنظم | قیمت حفاظ نامنظم: ما در پست های قبلی درباره انواع حفاظ شامل حفاظ شاخ گوزنی ,بوته ای ,سرنیزه ای ,لیلیوم و... و کاربرد آنها در انواع ساختمان های حیاط دار که چه نوع حفاظی برای کدام نوع از این موارد کاربردی تر است همچنین به قیمت انواع این حفاظ ها اشاره کردیم همانطور که قبلا اشاره کردیم .

حفاظ شاخ گوزنی جزو بهترین و کابردی ترین نوع حفاظ در نوع  خودش را شامل میشود. در این مطلب قصد داریم درباره حفاظ نامنظم که در نوع خودش جزو حفاظ شاخ گوزنی است صحبت کنیم پس با  2sazeh.ir همراه باشید.

حفاظ نامنظم چیست ؟

حفاظ نامنظم در واقع نوعی از حفاظ های اهنی می باشد که برای امنیت ساختمان بسیار کارامد هستند. این حفاظ ها معمولا برای تمامی ساختمان ها اعم از تجاری و مسکونی قابل استفاده هستند.

این حفاظ ها به دلیل شکل ظاهریشان به این نام معروف شده اند و انواع مختلفی نیز دارند. این حفاظ های نامنظم دارای میله گرد هایی هستند که به شکل نامنظم بر روی هم قرار گرفته و دسترسی را کاملا سلب خواهند کرد.

 

 حفاظ نامنظم | قیمت حفاظ نامنظم حفاظ نامنظم | قیمت حفاظ نامنظم

 

قیمت حفاظ نامنظم:
ارتفاع حفاظ نا منظم (cm) قیمت به تومان
70 700.000
80 800.000
90 950.000
100 1.000.000

 

این حفاظ ها بر اساس نوع نمای بیرونی ساختمان ها دارای اشکال مختلفی هستند که می‌توان از آن ها استفاده کرد . این حفاظ ها کاملا ایمن و زیبا هستند و می‌توان بدون استرس و با ارزان ترین قیمت امنیت ساختمان خود را افزایش دهید.

انواع حفاظ های نامنظم :

 

حفاظ شاخ گوزنی :

این حفاظ یکی دیگر از انواع حفاظ های آهنگ است که به شکل منحصر به فردی ساخته شده است. شکل ظاهری این حفاظ با حفاظ های نرده ای قدیم کاملا متفاوت است. این حفاظ به شکل شاخ گوزنی هستند. و در طول و عرض های مختلفی ساخته می شود.

 

حفاظ بوته ای:

این حفاظ نیز یکی از حفاظ های نامنظم می باشد، که میلگرد های تشکیل دهنده آن به شکل بوته کنار یک دیگر قرار گرفته اند. این مثل حفاظ به دلیل درهم بودن و متراکم بودن امکان دسترسی را کاملا سلب کرده است.

 

حفاظ سرنیزه ای:

یکی از حفاظ های نامنظم که شکل ظاهری آن به شکل نیزار می باشد. این حفاظ به دلیل داشتن برتری هایی نسبت به دیگر حفاظ های نامنظم از کیفیت بهتری برخوردار است و تقریبا برای تمامی ساختمان ها یک طبقه و ویلایی مناسب هستند. ازاین حفاظ می توان به عنوان یک دکوراسیون خاص برای نما بیرونی استفاده کرد.

 

 حفاظ نامنظم | قیمت حفاظ نامنظم

 

حفاظ نامنظم نیز جزء حفاظ های پر پیچ با شاخه های برنده و خطرناک برای روی دیوار می باشد.که به آن ها حفاظ شاخ گوزنی یا نیزارمی گویند که در اکثر ساختمان ها مسکونی ویلاها و... مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته جالب برای حفاظ های شاخه ای و نیزار این می باشد که زوایای حفاظ ها به نحوی قرار دارد که جای دستی برای قرار دادن وجود ندارد.

 

 

  •  این نوع از حفاظ توسط میلگرد ۱۰ ساخته می شود .
  • ارتفاع حفاظ نیزار را بسته به ارتفاع دیوار محاسبه می نمایند.
  • که شما مشتریان گرامی میتوانید از مشاوره رایگان ما جهت نصب حفاظ نیزار ، حفاظ شاخه گوزنی،حفاظ بوته ای،حفاظ روی دیوار استفاده کنید.

 

 

 

انواع حفاظ های روی دیوار

شاخ گوزنی : نوعی حفاظ روی دیوار که به دلیل شباهت به شاخ گوزن به آن شاخ گوزنی می گویند

 

بوته ای: نوعی دیگر از حفاظ های روی دیوار می باشد

 

لیلیوم: دارای گلهای شبیه به گل لیلیوم میباشد که دارای ظاهر زیبایی میباشد

 

نیزار: دارای شاخه های بلند و شلوغ می باشد

 

آبشاری: که به آن دوسرنیزه نیز میگویند

 

مرداب: طرحی جدید از حفاظ می باشد

 

که هرکدام از کارها با توجه به سلیقه ی مشتری در تراکم و ارتفاع های مختلف تولید میشود.