قیمت نرده حفاظ روی دیوار

 

قیمت نرده حفاظ روی دیوار

قیمت نرده حفاظ روی دیوار: قیمت حصار بوته‌ای، قیمت شاخ گوزنی، حصار لیلیوم. احتمالاً شما نیز برای افزایش ضریب امنیت ساختمان و محافظت از سرمایه جانی و مالی خود، ترغیب به استفاده از حفاظ روی دیوار شده‌اید و اعلام قیمت نرده حفاظ روی دیوار از جانب آهنگری برای شما مسئله است و درباره انتخاب انواع نرده‌های حفاظ و کارکرد هر یک سوالات بسیاری در نظر دارید.

جنس هریک از این حفاظ‌ها، کارکرد و کاربرد آنها نسبت به مکان مورد استفاده، قیمت نرده حفاظ روی دیوار و غیره باعث شده است که انتخاب و پرداخت هزینه این نرده‌ها برای بسیاری  از افراد جزو مشکل‌ترین کارها باشد.

در این صفحه  از دوسازه قصد داریم که در رابطه با هزینه‌ها و قیمت نرده حفاظ روی دیوار در انواع مختلف بوته‌ای، سر نیزه‌ای، قیمت حصار شاخ گوزنی، حفاظ آهنی، و قیمت حصار لیلیوم صحبت کنیم.

قیمت حفاظ بوته ای
ارتفاع حفاظ بوته ای (cm) قیمت به تومان
70 70 149.000
80 80 162.000
90 90 179.000
100 100 192.000

حفاظ بوته ای به دلیل طراحی خاصی که دارد و به این دلیل که مانند شاخه‌های پر پیچ و تیز تولید می شود، توانسته است امنیت بالایی را برای هر مکان و ساختمان کاربری برای شما ایجاد نماید. از لحاظ قیمت حفاظ بوته ای و به خصوص نصب و اجرای آسان توسط جوشکاری، این حفاظ نیز همچنان جز پرکاربردترین مورد خرید حفاظ برای حفظ امنیت می‌باشد.

قیمت حفاظ بوته ای

قیمت حفاظ بوته ای بستگی به میزان طول، عرض و ارتفاع مدل حفاظ روی دیوار بررسی می‌شود. البته اگر چه قیمت حفاظ بوته ای بر اساس طول میلگرد تعیین می‌شود، اما باید به وزن تقریبی و شاخه‌های حفاظ نیز در تعیین قیمت نرده حفاظ روی دیوار توجه کنید. چرا که میلگردهای نازکتر وزن و کیفیت را به شدت کم خواهد داد و به صرف این میزان و کم کاری در کار، قیمت حفاظ بوته ای را مد نظر قرار ندهید.

قیمت حصار شاخ گوزنی
ارتفاع حصار شاخ گوزنی (cm) قیمت به تومان
70 70 128.000
80 80 134.000
90 90 142.000
100 100 150.000

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع بهترین و پرفروش حفاظ های ساختمانی می‌باشد. قیمت حصار شاخ گوزنی در مقایسه با قیمت سایر نرده‌های حفاظ روی دیوار به صرفه‌تر می‌باشد، که این امر نیز دلیل بر محبوبیت و انتخاب سریع این نوع از حفاظ شده است.

قیمت حفاظ بوته ای

قیمت حصار شاخ گوزنی با توجه به موارد و مشخصات فنی، چون ارتفاع حفاظ، تعداد ردیف‌ها و میزان تراکم حفاظ تعیین می‌شود. معمولاً تراکم‌ها در هر شاخه با ارتفاع مد نظری مشتری تولید می‌شود که هریک در تعیین قیمت نرده حفاظ روی دیوار حصار شاخ گوزنی نقش دارند.

البته برای اتصال میلگردهای حصار شاخ گوزنی، می‌توان از 2 نوع جوش، بهره گرفت که استفاده از هر یک، قیمت حصار شاخ گوزنی را تغییر و متفاوت خواهد کرد. اما باید در نهایت اظهار کرد که با توجه به ضریب امنیت بالای حفاظ شاخ گوزنی و این میزان بالای کیفیت و طراحی، قیمت حصار شاخ گوزنی در مقایسه با سایر حفاظ ها و نرده ها بسیار مناسب‌تر است.

قیمت نرده حفاظ سر نیزه ای
ارتفاع حفاظ سرنیزه‌ای (cm) قیمت به تومان
100 100 220.000
120 120 252.00

 

طراحی خاص و قیمت نرده حفاظ سر نیزه ای کاملا مناسب عالی می‌باشد و این مدل حفاظ را بسیار کاربردی قلمداد کرده است. اکثر افراد به دلیل قیمت نرده حفاظ سر نیزه ای آن را برای حفاظت از منازل و اماکن خاص اداری مورد استفاده قرار دهند.

قیمت نرده حفاظ سر نیزه ای

 

همان طور که گفتیم این مدل حفاظ شناخته شده است و قیمت نرده حفاظ سر نیزه ای نیز در میان قیمت نرده حفاظ روی دیوار رنج متوسط و مناسبی قرار دارد.

قیمت حفاظ لیلیوم
ارتفاع حفاظ لیلیوم (cm) قیمت به تومان
80 80 288.000
100 100 338.000

حفاظ لیلیوم با سبک و شکل خاص خود توانسته است ضریب امنیت بالاتری را نسبت به سایر حفاظ ها و به خصوص حفاظ بوته ای فراهم نماید. حفاظ لیلیوم در ارتفاع بیشتری تولید و نسبت به سایر حفاظ ها، قیمت حفاظ لیلیوم بالاتر می‌باشد.

قیمت حفاظ لیلیوم

قیمت حفاظ لیلیوم به دلیل قابلیت تولید این نوع حفاظ در ارتفاع‌های مختلف کمی نسبت به سایر حفاظ ها بیشتر شود. اما تمام این موارد و مزیت‌های زیاد دیگر، قیمت حفاظ لیلیوم را توجیه و معقول ابراز می کند. برای دانستن حدود قیمت حفاظ لیلیوم با تراکم بالا به جدول بالا توجه کنید.

قیمت حفاظ آهنی روی دیوار

نرده‌های آهنی دیوار در انواع مختلفی مانند بوته‌ای، شاخ گوزنی، لیلیوم، نیزار و… در بازار موجود هستند و می‌توانید با انتخاب هر یک از این انواع حفاظ ها که امنیت بالایی نیز دارند و در نظر گرفتن قیمت نرده حفاظ روی دیوار، آرامش و امنیت محل زندگی و کار خود را تضمین کنید.

 

 

قیمت حفاظ آهنی روی دیوار

قیمت حفاظ آهنی روی دیوار

 

معمولا در حین ساخت ساختمان‌ها، پیمانکاران به این گونه موارد و نصب حفاظ توجهی نمی‌کنند. اما باید بیان کرد که قیمت حفاظ آهنی روی دیوار و همچنین حفاظ پنجره آهنی در مقابل کل هزینه صرف شده ساختمان، مبلغ بسیار کمی خواهد شد که در عوض امنیت و زیبایی ساختمان را دوچندان خواهد کرد. بنابراین می توان گفت که قیمت نرده حفاظ روی دیوار واقعا سهم کمی در کل هزینه ها خواهد داشت .

در مورد محاسبه قیمت حفاظ آهنی روی دیوار نیز باید به سایز و ضخامت میلگرد، جوشکاری، هزینه حمل وغیره نیز توجه داشت.

در پایان

در مورد تعیین قیمت نرده حفاظ روی دیوار در مدل های مختلف پارامترهای گسترده ای وجود دارد که باید به آن ها دقت کافی داشته باشید و با توجه به بودجه در نظر گرفته شده، سلیقه شخصی و مواردی مانند امنیت لازم برای یک مکان خاص یکی از آن ها را انتخاب نمایید؛ تا برای ساختمان شما طراحی و اجرا گردد.