حفاظ پنجره

انواع حفاظ پنجره قیمت عالی  :خانه شما چه ویلایی باشد و چه آپارتمانی برای در امان ماندن از دسترسی سارقان و افراد نا آشنا باید دارای امکانات امنیتی خوبی باشد. یکی از این امکانات امنیتی حفاظ پنجره و درب ورودی است . آپارتمان های طبقه اول و دوم که پنجره ای رو به خیابان یا فضای باز دارند و خانه های ویلایی به طور صد در صد برای امنیتشان نیاز به حفاظ پنجره دارند . پنجره خانه یا آپارتمان طبقه اول شما راه بسیار مناسبی برای ورود به منزل شخصی شما و حریم امنتان است .هشتاد درصد سارقان منزل نه از درب ورودی بلکه از پنجره وارد خانه شده اند و اقدام به سرقت وسایل مهم و قیمتی منزل کرده اند.به خصوص خانه های ویلایی و آپارتمانهای طبقه اول که پنجره رو به خیابان یا فضای باز دارند، مکانهایی مناسب برای سرقت هستند چون سارق میتواند از پنجره وارد و خارج شود.حتی ممکن است در منزل باشید و کسی از پنجره باز بدون حفاظ منزل شما وارد شود و اقدام به سرقت کند .یکی از موارد مهم امنیتی که باید در تمام منازل مورد توجه قرار گیرد حفاظ پنجره است

[caption id="attachment_1414" align="aligncenter" width="360"]انواع حفاظ پنجره قیمت عالی  انو

 

 حفاظ پنجره قیمت عالی

یکی از راه های حفاظت از ساختمان استفاده از حفاظ پنجره (Fence shilled window) می باشد که علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از ورود سارقان می شود، موجب زیبایی ساختمان شما هم می شود.
خدمات این شرکت  اینگونه است که  ما هم در اسرع وقت با اعزام کارشناس مربوطه برای اندازه گیری ابعاد حفاظ پنجره و مشاوره به شما می گوییم که چه نوع حفاظی برای پنجره ی شما مناسب است.
و پس از اینکه سفارش شما ثبت شد شروع به ساختن آن می شود. البته اعزام مشاور کاملا رایگان می باشد.
«تا زمانی که کار را تحویل تان نداده ایم هیچ گونه وجهی به عنوان پیش پرداخت از شما نخواهیم گرفت»
پس با خیال راحت برای مشاوره و اندازه گیری حفاظ با ما تماس بگیرید

نرده حفاظ پنجره

اگر در حال ساخت خانه تان هستید قبل از مرحله نماکاری ساختمان می توانید برای حفاظ پنجره پیش بینی لازم را انجام دهید و بعد از اتمام نمای ساختمان حفاظ پنجره را بگذارید .اما اگر به تازگی منزل مسکونی خریداری کرده اید که پنجره هایش حفاظ ندارند و کار ساختمان سازی نیز به پایان رسیده است نگران نباشید .باز هم می توانید برای پنجره هایتان از حفاظ استفاده کنید و برای انجام این کار مهم تنها تماس با شرکتهای سازنده  کافی است .در منازل جدید تر به دلیل استفاده از پنجره های upvcا ین نیاز بسیار بیشتر احساس می شود چرا که ورود از این پنجره ها و باز کردن آنها به دلیل صدا گیر بودنشان بسیار راحت تر از پنجره های معمولی است .

انواع حفاظ پنجره :درست است که حفاظ پنجره از نظر امنیتی برای منازل مسکونی بسیار مهم است اما نباید فاکتور زیبایی را در این مورد مهم فراموش کرد. برای این منظور شرکت های سازنده از مدلهای مختلف و انواع مختلف حفاظ استفاده می کنند. جنس این حفاظ ها نیز از فلزات مختلف است مانند استیل ، فرفورژه، آهن و ....

حفاظهای آهنی اولین و رایج ترین حفاظهای پنجره در ایران هستند .آهن فلز سخت و سنگینی است که می تواند سدی محکم در جلو پنجره شما ایجاد کند. این نوع حفاظ حتما باید ضد زنگ و رنگ بخورد تا زنگ خوردگی پیدا نکند.در سالهای اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و طراحی و اهمیتی که به زیبایی ساختمان می دهند این حفاظها با اشکال و طرح های گوناگون و زیادی وارد بازار شده اند .

حفاظ پنجره فرفورژه :حفاظ هایی بسیار زیبا هستند که اگر با کیفیت فرفورژه صنعتی ساخته شوند بسیار با دوام و محکم هستند. در حقیقت مزیت اصلی فرفورژه نسبت به آهن زیبایی در طرح و رنگ و سبک بودن آن است. این حفاظ ها نیز مانند حفاظهای آهنی مقاومت زیادی دارند و برای پنجره ها مناسب هستند.
حفاظ پنجره استیل :استیل نیز از آن دسته فلزاتی است که علاوه بر مقاوم بودن زیبایی هم دارد .از استیل نیز می توان برای پنجره ها حفاظ ساخت، حفاظ پنجره استیل از انواع دیگر حفاظ پنجره جدیدتر است .

 

1. حفاظت پنجره ساده

یکی از پرکاربردترین حفاظت هاست و مشتریان پروپاقرصی د ارد؛ زیرا قیمت مناسبی دارد و از نظر زیبایی هم مشتریان خاص خود را دارد.
در حفاظ پنجره ساده معمولا از قوطی 20×20 یا قوطی 20×30 استفاده می شود و بصورت عمودی و افقی روی هم قرار می گیرند و طرح خاصی نمی توان روی آن اجرا کرد. بعضی از مشتریان بخاطر زیبایی نمای ساختمان این نوع حفاظ را با رنگ کوره ای نقره ای سفارش می دهند که خیلی شبیه به حفاظ استیل نزدیک می شود. با این تفاوت که حفاظ پنجره آهنی استحکام زیادی دارد و چون از جوش مخصوص بجای پیچ و مهره استفاده می شود، سارقان نمی توانند آن را خم یا پیچ و مهره ی آن را باز کنند.
نکته ی قابل توجه در این نوع حفاظ پنجره این است که فاصله ی بین نرده ها باید 10 سانتی متری باشد تا نتوان از لابه لای آن رد شد.

2. حفاظ فرفورژه

در این نوع حفاظ طرح های متنوعی وجود دارد.
چون طرح های آن متنوع است مشتری می تواند حتی طرحی که در کاتالوگ هم نباشد سفارش دهد تا با سلیقه ی مشتری ساخته شود. ضمن اینکه از استحکام و امنیت بالایی هم برخوردار است.

3. حفاظ پنجره ریلی یا متحرک

برخی از مشتریان دوست ندارند دور پنجره ساختمانشان حفاظ نصب کنند. از طرفی بخاطر زیاد شدن سارقان نمی توانند از نصب آن چشم پوشی کنند؛ به همین خاطر از حفاظ پنجره ی ریلی یا آکاردئونی استفاده می کنند تا هر موقع که خواستند آن را باز یا بسته کنند.
طریقه ساخت آن به صورت باز و بسته شدن و قابل جمع شدن نیز هست.

قیمت حفاظ پنجره از هر عدد با توجه به نوع آن معلوم میشود، قیمت حفاظ پنجره فرفورژه بستگی به تعداد گل های فرفورژه به کار رفته در پنجره دارد،قیمت حفاظ پنجره استیل نسبت به حفاظ آهنی گران تر ولی مقاومت آن کمتر است،قیمت انواع حفاظ پنجره آهنی ساده و فرفورژه را با ،مدل و عکس حفاظ پنجره مورد پسند خود را برای ما در تلگرام یا واتساپ ارسال کنید تا برای شما ساخته و نصب کنیم،حفاظ پنجره ساختمان بهترین وسیله برای ایجاد امنیت در ساختمان است.

 

تاریخچه نرده حفاظ پنجره در یران :ساخت حصار فلزى در جلوى پنجره با المان جدید از دورة قاجاریه وارد معمارى شهری ایران شده است. این نوع حصار درحقیقت نرده پنجر هاى است که، با کارکرد حفاظ و تزیین، بعد از نصب پنجر ه هاى نماى بیرونى (نماى شهرى) بر روى آ نها نصب گردیده است و شامل سطحى مشبک فلزى است. بیشتر انگلیسى با پیچش «S» به نظر میرسد که طرحى شبیه حرف حلزون ىه شکل 35 در دو سر آن به صورت قرین هسازى تکثیر و اجرا گردیده است. این سطح مشبک در کلاف چوبى استوار و بر روى پنجره نصب م ىشده است. این نرده پنجر ه همان فرفورژه است که در معمارى اروپا براى ساخت نرده و حفاظ پله به کار رفته است. با نفوذ فرهنگ غرب در دورة قاجاریه محیط مساعدى براى شروع معمارى برونگرا در ایران ایجاد مى شود و استفاده از نرده پنجره با طرح فرفوژه در نماى بیرونى بناهاى این دوره متداول مى گردد. این نرده ها از میله هاى باریک فلزى ساخته شده اند که استحکام چندانى ندارد و نیز بر روى پنجر ه هاى طبقه اول که در ارتفاع و دور از دسترس قرار دارند، نصب گردیده است.

انواع حفاظ پنجره قیمت عالی  انواع حفاظ پنجره قیمت عالی[/caption]

 

امنیت خانه و محل کار شما اولین و مهمترین امری است که باید به آن توجه نمایید.

راهکارهای زیادی برای بالابردن ضریب امنیت ساختمان وجود دارد مانند استفاده از درب ضد سرقت , دزدگیر , دوربین مداربسته و ... ولی با پیشرفت علم و تکنولوژی , آگاهی سارقین نیز به همان اندازه بالا می رود و هیچ کدام از راههای فوق راهکار قطعی برای حفاظت از منزل در برابر ورود سارقین نمی باشند.

قطعی ترین , بهترین و به صرفه ترین راه کار برای امن کردن محیط ساختمان , استفاده از حفاظ های روی دیوار ،نرده آهنی و حفاظ پنجره ها است.

نسل اول حفاظ های ساختمان , نرده های آهنی نیزه ای بودند که به دلیل ساختار و مدل آن ها , امکان ورود به ساختمان را برای سارقین صددرصد محدود نمی شد به همین دلیل تغییرات اساسی در مدل نرده ها و حفاظ های ساختمان ایجاد شد.

نسل جدید حفاظ های پنجره و حفاظ دیوار ورود هر موجودی را به ساختمان غیر ممکن می دارد.

نرده های پنجره جدید علاوه بر ایمنی کامل ساختمان شما , زیبایی چشم نوازی نیز به نمای ساختمان شما می بخشد.

 

انواع حفاظ پنجره قیمت عالی  انواع حفاظ پنجره قیمت عالی

در این جا شما عزیزان را با چند نمونه از جدیدترین حفاظ های پنجره آشنا می کنیم.

 

حفاظ پنجره استیل : جدیدترین و شکیل ترین نوع حفاظ پنجره ساختمان نوع استیل می باشد. این نوع حفاظ ها علاوه بر محافظت از پنجره شما در برابر هر آسیبی , ضریب امنیتی آن را تا چندیدن برابر افزایش می دهد. این نوع حفاظ ها عمر طولانی تر و کیفیت فوق العاده بهتری نسبت به سایر حفاظ های پنجره ها دارند.

حفاظ پنجره فرفوژه: یکی از رایج ترین انواع حفاظ برای پنجره ها حفاظ پنجره فرفوژه می باشد. حفاظ های فرفوژه تنوع طرح های فوق العاده زیادی دارند به همین دلیل بسیار مرسوم شده و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند.

ترکیب رنگ های مسی و طلایی که اغلب در نرده های فرفوژه به کار می رود زیبایی نمای ساختمان شما را دو چندان می کند.

نرده پنجره دو جداره و سه جداره: امروزه اغلب به خاطر حفظ آرامش خانه در برابر صداهای خارج از ساختمان و عایق کردن گرما و سرما از شیشه های دو و سه جداره استفاده می کنند. علاوه بر این برای افزایش امنیت ساختمان از حفاظ های پنجره دو جداره , سه جداره و UPVC بهره می گیرند. که خانه شما را به محیطی امن و آرام تبدیل خواهد کرد.

اگر قصد خرید جدیدترین نمونه های حفاظ پنجره ساده , حفاظ پنجره دو جداره , حفاظ پنجره آهنی ,حفاظ پنجره استیل , حفاظ پنجره فرفوزه و شیک ترین مدل های نرده آهنی برای پنجره را دارید با  ما تماس بگیرید.

با مراجعه به سایت ما از جدیدترین و شیک ترین مدل های نرده پنجره دیدن نمایید مطمئن باشید جدیدترین محصول و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را به شما عزیزان عرضه خواهیم داشت.

 

انواع حفاظ پنجره قیمت عالی  انواع حفاظ پنجره قیمت عالی

نرده پنجره ساختمان

 

    • نردده بالکن و نرده محافظ پنجره از بعد حفاظت و صیانت از خانه اهمیت دارد و ساکنین خانه را از ناهنجاری های وارده از دنیای بیرون و درون محافظت می کند.
    • بالکن و پنجره های خانه جزء مهمی از ساختمان است و تنها محل ارتباطی بنا با دنیای خارج هستند که هم حکم محافظ خانه را دارد و هم میتواند تلفیق مناسبی در معماری و طراحی چشم نواز برای ساختمان ایجاد کندپ
    • امنیت یکی از مسائل مهم در زمینه ساختمان سازی می باشد به طوریکه افراد به هنگام خرید یک منزل یا آپارتمان به وضعیت امنیتی آن بسیار توجه میکنند.استفاده از نرده های فلزی در پشت پنجره ها و تراس یکی از قدیمی ترین روش ها برای ایمن سازی ساختمان و جزء ملزومات هر ساختمانی است.
    • نرده های محافظ فرفوژه و فلزی نسل جدیدی از نرده پنجره ساختمان هستند که امنیت جانی و مالی افراد را تا حد زیادی بالا می برد.
    • هنگام انتخاب نرده های فلزی مناسب برای پنجره ها باید به این نکتات توجه داشت:
    • نرده پنجره ها ها باید از جنس مرغوب باشند و با گذشت زمان در مقابل آفتاب و باران تغییر رنگ ندهند
    • نورگیری منزل را کاهش ندهد و مانع ورود نور به منزل نباشد.
    • نرده پنجره نباید دید بیرون منزل را بگیرد و منظره خانه را خراب نکند.
    • نرده پنجره باید جنبه زیبایی هم داشته باشد و با طراحی دکوراسیون ساختمان هماهنگ باشد ، شکیل و زیبا باشد و نمای خانه را چشم نواز تر کند.

 

ساخت انواع نرده پنجره ساختمان فلزی و محکم ،نرده پنجره ساختمان فلزی در طرح های جدید

ساخت و نصب انواع نرده پنجره ساختمان فلزی ساده و متحرک،فرفوژه و طرح های هندسی جدید

شما میتوانید هر مدل نرده پنجره ساختمان که خواستید با نشان دادن طرح آن برای تولید سفارش دهید

و این را در نظز داشته باشید که ما فقط نرده پنجره ساختمان فلزی (آهنی) میسازیم..طرح های نرده پنجره ساختمان تولیدی  :نرده پنجره ساختمان ساده و طرح چوب ،نرده پنجره ساختمان متحرک با رنگ براق و مات،حفاظ فرفورژه و انواع حفاظ پنجره با طرح های کلاسیک و مدرن میباشد.

  تولید نرده پنجره و انواع حفاظ دیواری مانند حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای مرغوب و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب به همشهریان عزیز ارائه می دهیم.

انواع حفاظ پنجره ساختمان

 

قیمت حفاظ اهنی پنجره  متری با توجه به نوع آن محاسبه میشود . قیمت هر متر حفاظ اهنی پنجره وابسته به اینکه طول و عرض و تراکم حفاظ چقدر است متغیر میباشد که شما میتوانید برای گرفتن قیمت با ما مشاوره کنید. 

    • ساخت انواع نرده روی دیوار و پشت بام و جلو پنجره ای و بالکن و تراس فرفورژه ای زیبا
    • ساخت انواع دربهای پارکینگ و ویلایی مدرن و زیبا فرفورژه ای
    • جوشکاری محصولات با دستگاه های مدرن و کاملا یکدست و با الگو و شابلون مخصوص
    • جوش co2 و دوطرفه و تضمینی
    • رنگ کوره ای و الکترواستاتیکی و ضدزنگ و پیسوله ای به انتخاب مشتری

قیمت حفاظ پنجره فرفوژه نسبت به تعداد گل های فرفوژه به کار رفته در روی نرده ها حساب میشود

بیشتر بخوانید

انواع حفاظ پنجره قیمت عالی  انواع حفاظ پنجره قیمت عالی

 

]انواع حفاظ پنجره قیمت عالی  ان

 

ع حفاظ پنجره قیمت عالیانواع حفاظ پنجره قیمت عالی  انواع حف

حفاظ پنجره قیمت عالی[/caption]

 

حفاظ پنجره استیل انو

حفاظ پنجره ساختمان

حفاظت پنجره ساده

 

 

حفاظت پنجره ساده