خرید حفاظ نیزار قائم شهر

 

خرید حفاظ نیزار قائم شهر : ظاهر حفاظ نیزار ،حفاظ شاخ گوزنی ،حفاظ  بوته ای و لیلیوم و ... بسیار نزدیک به هم است. با این حال برخی نوع خاصی از این حفاظ ها را بیشتر می پسندند. بنابراین زیبایی را نمی توان ملاک خوبی برای برتری این حفاظ ها از یکدیگر دانست. با این حال در مقایسه با نرده های کلاسیک، حفاظ های نسل جدید از جمله حفاظ نیزار ظاهر جذاب تری دارند. حفاظ نیزار نسبت به حفاظ شاخ گوزنی، بوته ای و لیلیوم خلوت تر و منظم تر دیده می شوند.

بنابر این علاوه بر امنیت نوعی دکوراسیون به حساب می آیند. حفاظ نیزار و نرده روی دیوار با اندازه استاندارد یعنی از ارتفاع ۷۰ تا ارتفاع ۱۲۰ سانتی متر با میلگرد ۱۰ ساخته میشود و شاسی حفاظ های نیزار از نوع قوطی ۲۰ در ۳۰ میباشد . به طور کلی تولید حفاظ نیزار و نرده روی دیوار با توجه به هزینه براورد شده مشتری ساخته میشود.با دوسازه در این بخش همراه ما باشید.

 

خرید حفاظ نیزار قائم شهر

 

حفاظ های نیزار با طراحی جالبی که دارند ، دزدان را برای عبور از بالای دیوار دچار مشکل می کنند . این حفاظ با شاخه های نوک تیز و برنده که به جهات گوناگون کشیده شده اند، امنیتی بالا برای ساختمان ها فراهم می آورد . به علاوه بنا بر دلایلی که در ادامه آورده خواهند شد ، حفاظ نیزار مقاوم تر از سایر حفاظ ها هستند.

حتما بخوانید: ساخت و نصب انواع حفاظ بوته ای رامسر

از آنجایی که برای روی دیوار ساختمانها جای یک نرده زیبا و امن خالی بود ، به همین دلیل تولید کنندگان و طراحان نرده حفاظ شروع به تولید نسل جدید حفاظ روی دیوار نمودند. که از جمله آنها میتوان به انواع حفاظ از قبیل نرده حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته خاری، نرده حفاظ سرنیزه ای، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار (نی زار) و... اشاره نمود که البته حفاظ نیزار (نی زار) یکی از بهترین ها در این مجموعه میباشد.

 

در حفاظ نیزار بر خلاف حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای که در آن ها برخی شاخه های کناری برای امنیت بیشتر به سمت پایین خم شده اند ، تمام شاخه ها به سمت بالا هستند . بنابراین شاید بتوان امنیت آن را نسبت به حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای کم تر دانست. با این حال از آن جا که یک ردیف (یا بنا به درخواست مشتری بیش از یک ردیف) از شاخه های کناری کوتاه تر هستند، می توان گفت حفاظ نیزار در حوزه ی امنیت حرف های زیادی برای گفتن دارد زیرا عبور از آن به شدت دشوار و حتی غیر ممکن است.

 

خرید حفاظ نیزار قائم شهر

 

حتما بخوانید: حفاظ نامنظم | قیمت حفاظ نامنظم

 

قیمت حفاظ نیزار:

باتوجه به نوسان قیمت ارز قیمت ها چه در حال کاهش و چه افزایش است توجه داشته باشید در جهت تازه ترین قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید تیم دوسازه آماده پاسخگویی هر نو سوالی است بنابراین قیمتی که در زیر قرار دادیم به تاریخ روز است.

 

ارتفاع  تعداد شاخه اصلی  وزن هر دو متر قیمت هر متر
ارتفاع 50 سانت 14 ردیف شاخه 16 کیلو گرم 217 هزار تومان
ارتفاع 60 سانت // 17 کیلوگرم 243 هزار تومان
ارتفاع 70 سانت 14 ردیف شاخه 18 کیلو گرم 257 هزار تومان
ارتفاع 80سانت // 20 کیلو گرم 283 هزار تومان
ارتفاع 90  سانت 14 ردیف شاخه 21 کیلو گرم 297 هزار تومان
ارتفاع 100 سانت // 22 کیلو گرم 323 هزار تومان

 

نرده مدل نیزار:

نرده نیزار برخلاف حفاظ های قدیمی که بهترین دستگیره برای بالارفتن و یک جای پا برای ایستادن بر روی دیوار ها را برای سارق مهیا میسازد، دارای امنیت بسیار بالایی هستند به طوری که مورد تائید پلیس پیشگیری ناجا هم قرار گرفته و عبور از آنها بعد از نصب روی دیوار غیرممکن میباشد.

 

یک نکته ی بسیار مهم در حفاظ نیزار این است که این نوع حفاظ دارای نقاط جوش بسیار کمتری در مقایسه با سایر نمونه حفاظ هاست زیرا در حفاظ نیزار میلگرد ها مستقیما به شاسی جوش می خورند. این در حالی است که مثلا در نمونه ی شاخ گوزنی یا بوته ای شاخه های فرعی به شاخه های اصلی جوش می خورند. هر چه تعداد نقاط جوش خوردگی بیشتر باشد، امکان پوسیدگی بیشتر است. بنابراین حفاظ نیزار نسبت به سایرین مقاوم تر است.

 

حتما بخوانید: لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی

خرید حفاظ نیزار قائم شهر

 

حفاظ نیزار با الهام از نی های بلند و زیبای نی زار طراحی شده است . این نرده به گونه ای طراحی شده که با نمای اکثر ساختمان ها همخوانی دارد . این نرده بسیار شیک و زیبا بر روی نماهای مختلفی مثل نمای مدرن , کلاسیک , رومی و ... نصب شده است . تقریبا در تمام موارد نصب نرده حفاظ , نظر معمار پروژه را تامین نموده است .

 

دوسازه  یکی از بهترین ها در زمینه ی تولید و فروش نرده و حفاظ آهنی روی دیوار می باشد که با تولید سالانه بیش از 30 هزار متر انواع نرده حفاظ آهنی ، حجم قابل توجهی از نیاز بازار ایران را تامین می کند. ما با تکیه بر توانایی تیم تولید خود، حفاظ های با کیفیتی را تولید می کنیم و در اختیار شما هموطنان گرامی می گذاریم. حفاظ نیزار تولید شدهسایت تولیدی دوسازه در ابعاد و تراکم های مختلف موجود می باشند.