قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان  : حفاظ  شاخ گوزنی  و محبوبیت آن به دلیل طراحی اصولی و صحیح منطبق بر نیاز در امنیت ساختمان و طراحی زیبا در کنار امنیت تولید شده است .

اصولا این نوع نرده دیوار با شکل و نوع شاخ گوزنی موافق نبوده و آن را غیر اصولی میدانستند طراحی شده به طوری که این محافظ دیوار در قسمت پایین و بالا بر خلاف حفاظ دیوار قبل دارای عرض مناسب بوده و این فرضیه که با انداختن پتو و یا زیر پایی ماشین میتوان از حفاظ شاخ گوزنی عبور کرد را کامل از بین برده است.با دوسازه در این بخش از حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیحان همراه باشید.

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

 

در خرید هر نوع از حفاظ اعم از :  حفاظ شاخ گوزنی بوته ای حفاظ لیلیوم, حفاظ نخل مرداب ,حفاظ سرنیزه و.. چند نکته را در نظر بگیرید ما سه اصل اساسی را در زیر بیان کردیم امیدواریم مورد اعتماد شما قرار بگیریم.

1 – حتما از فروشنده بخواهید که مشخصات کالا را با وزن دقیق برای شما ارسال کند . دقت کنید که هر 1کیلو تفاوت قیمت 10 هزار تومانی را در پی دارد . در پی افزایش قیمت میلگرد به کیلویی 10 هزار تومان سبب شد ه است تا سود جویان از وزن کالا به شدت بکاهند .

 

 

کاهش وزن سبب میشود تا امنیت حفاظ از بین رود . با افزایش قیمت میلگرد و مواد اولیه معیارهایی مانند تراکم حفاظ شاخ گوزنی و سایز میلگرد فقط با مقایسه وزن هر متر حفاظ میتواند قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به صورت دقیق مشخص کند.

 

 

2- از تولید کننده حتما آدرس محل تولید را درخواست کنید و در صورت امکان حتما به محل تولید حفاظ شاخ گوزنی مراجعه کنید . در لاهیجان  2 واحد تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی درجه یک بیشتر وجود ندارد .تیم دوسازه ر انواع حفاظ شاخ گوزنی خود را با شرط وزن و به صورت کاملا استاندارد طراحی شده با تراکم مناسب تحویل خریداران میدهد. متاسفانه هستند افرادی که با طراحی سایت های متعدد و تبلیغات گسترده مانعی برسر راه تولید کننده و خریدار واقعی هستند.

 

3- برخی از طراحان سایت حفاظ شاخ گوزنی با ایجاد سایت های متعدد ،سعی در فروش حفاظ شاخ گوزنی دارند ،این افراد با طراحی و رساندن سایت ها

به رتبه های بالای حفاظ شاخ گوزنی در کلمات مورد نظر خریدارن سعی میکنند تا ارتباط خریدار را با تولید کننده اصلی قطع کنند ؟

 

 

فروش حفاظ شاخ گوزنی با توجه به نیاز تخصص فنی حتما باید توسط تولید کننده انجام گیرد ،لذا به هیچ وجه منشی خانم از طرف یک تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی به دلیل نداشتن اطلاعات فنی مناسب جهت مشاوره انتخاب نمیشود.. هیچ کدام از تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی در منطقه یافت آباد و بازارآهن نیستند. حتما آدرس و نام برند را سوا کنید.دوسازه  هیچ گونه نمایندگی حفاظ شاخ گوزنی در تهران،کرج،مازندرانو گبلان ندارد و مستقیما بازدید و مشاوره رایگان ارایه میدهد.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

بیشتر بخوانید: خرید حفاظ سرنیزه ای رشت

بیمه حوادث کارفرما در برابر کارکنان خدماتی مهمترین موردی است که یک فروشنده حفاظ شاخ گوزنی می‌بایست در قرار داد به آن اشاره نموده و برگه بیمه و ماموریت به آدرس محل نصب را به همراه نصابان ارسال نماید.

 

مورد دیگری که در برخی از مقالات در مورد قیمت و ساخت حفاظ شاخ گوزنی دیده میشود استفاده از میلگرد ساده سایز 10 آلیاژی است.همچنین با برسی عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی شما را در انتخاب بهترین حفاظ شاخ گوزنی با توجه به بودجه و امنیت مورد انتظارتان از این نوع حفاظ ، یاری کنیم اما قبل از استعلام لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی برای سراسر ایران مانند شهرهای تهران-کرج-شهریار-اهواز- گیلان -شیراز-مشهد و … به این مورد توجه کنید .

 

 

نکته :قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان در هنگام خرید نرده حفاظ فلزی به غیر از قیمت حفاظ شاخ گوزنی -تراکم و سایر موارد حتما به داشتن بیمه نصب توجه داشته باشید . ماده 60 قانون خسارات ناشی از حوادث کارفرما ، در این ماده قانونی صراحتا نسبت به بیمه با نام و عدم استفاده از اتباع خارجی در زمان نصب و نداشتن بیمه حوادث اشاره شده است .

 

 

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی :

 

با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی امروزه ،بیشتر از خرید حضوری از درب مغازه است، هرچند که در صورت امکان بازدید از کارخانه و مشاهده انواع مختلف نرده حفاظ در صورت امکان توصیه اول ما به خریدارن گرامی است . در برخی از مواقع امکان حضور در کارخانه به دلایل مختلف مانند نبود وقت کافی ، بعد مسافت و …. وجود ندارد خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی انجام میشود . برای انتخاب نرده حفاظ فلزی شاخ گوزنی به نکات مختلفی باید توجه کرد.قیمت حفاظ شاخ گوزنی به شدت متاثر از وزن هر متر نرده حفاظ روی دیوار است .

 

سایت دوسازه  با استفاده از بهترین مواد اولیه محصولی با کیفیت عالی تولید کرده و در بخش نصب نرده حفاظ هم با رعایت کلیه موارد ایمنی و تضمین های لازم بیمه که در بالا هم به آن اشاره شده است خریدی بدون درد سر و راحت را برای شما عزیزان فراهم کنیم .پروژه نرده کشی سفارت ایران در کربلا ، فرمانداری کرمانشاه ، بیمارستان امام رضا در قم ،پایانه مسافری استان قم ، نرده کشی فاز دوم اکباتان و ….نشان از امنیت نرده حفاظ های تولید شده در تیم دوسازه  است.

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی : مراقب افراد سودجو باشید

 

در اواخر سال 1399 هستیم و قیمت حفاظ شاخ گوزنی با جوش co2و رنگ الکترو استاتیک درجه یک 200 هزار تومان و قیمت همین نرده حفاظ شاخ گوزنی با جوش معمولی و رنگ کوره ای کمتر از 180 هزار تومان است . ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی 50 سانت ، 60 سانت و 70 سانت با توجه به وزن کم و امنیت بسیار ناچیزی که دارند متاسفانه دوباره به لیست فروشندگان و تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی اضافه شده اند. در صورتی که حداقل حفاظ استاندارد 90 سانت ارتفاع باید داشته باشد .

 

باز هم تکرار میکنم استفاده از حفاظ شاخ گوزنی با تراکم کم و ارتفاع کمتر از 70 سانت هیچ توجیه ندارد . با توجه به اینکه انواع نرده حفاظ شاخ گوزنی یک نمونه ثابت نیستند و هر تولید کننده ای نمونه مخصوص به خود را دارد باید توجه کنید که عده ای سودجو اقدام به کپی برداری بی کیفیت از قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان  و محصولات تولید کننده های معتبر می‌کنند. و خریدار بی خبر نیز تنها با استعلام یک نام و کد، اقدام به خرید میکند ولی محصولی که در نهایت تحویل می‌گیرد امکان دارد یک محصول بی کیفیت باشد . بهترین راه پیشنهادی ما برای شما عزیزان بازدید از کارخانه و یا دریافت نمونه به عنوان نمونه شاهد ملاک متریال اصلی باشد .

اما این سودجویی چگونه انجام میشود : با توجه به اینکه قیمت حفاظ شاخ گوزنی با واحد متر به مشتری ارائه میشود؛ افراد سودجو با استفاده از میلگردهای نازک , وزن نهائی محصول را کاهش داده و به این ترتیب قیمت پایین تر از کارخانه های معتبر را به مشتری ارائه میکنند . حتما تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی باید وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی را به خریدار اعلام و در فاکتور قید نماید.

 

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی :

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

 

بیشتر بخوانید: حفاظ آهنی لیلیوم مازندران 

 

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

 

ما در ادامه این مقاله با معرفی عوامل تاثیر گذار بر قیمت حفاظ, روشهای سودجویی افراد متقبل را نیز عنوان می‌کنیم :

 

1-تاثیر وزن حفاظ بر قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی:

 

هرچند قیمت حفاظ شاخ گوزنی را بصورت متری محاسبه میکنند ولی شما باید وزن تقریبی هر متر را نیز داشته باشید تا افراد سودجو با کم کردن شاخه های حفاظ و همچنین با استفاده از میلگردهای نازک تر نتوانند شما را فریب دهند. البته اگر وزن قیمت حفاظ شاخ گوزنی را در زمان خرید استعلام کرده و در فاکتور قید کنید حتی اگر از میلگرد نازک استفاده کنند باید طبق وزن توافقی قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان  راتحویل شما دهند که این امر سبب میشود که خریدار در قیمت حفاظ شاخ گوزنی به هیچ وجه متضرر نمی شود .

 

 

2-تاثیر نوع جوشکاری بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی:

 

دو روش برای جوشکاری حفاظ استفاده میشود: جوشکاری قدیمی (الکترود) و جوشکاری مدرن( تحت گاز co2 ) جوشکاری مدرن هر چند هزینه بالاتری دارد ولی قطعا به دلیل جوش عالی ، اتصال محکمتر و بادوامی تری ارائه میکند در دراز مدت برای خریدار به صرفه تر است. کارخانه های معتبر از این روش جوشکاری استفاده می‌کنند ولی افراد سودجو بدون اطلاع رسانی به مشتری و استفاده از جوشکاری سنتی باعث پایین آمدن استحکام اتصال قطعات حفاظ میشود. حال آنکه تمام انگیزه خریدار از خرید حفاظ ، ایجاد یک مانع مستحکم روی دیوار است که با این نوع جوشکاری عملا حاصل نمی‌شود!

 

جوشکاری سنتی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

 

3- تاثیر نوع رنگ بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

 

استفاده از رنگ مایع و شناور کردن حفاظ در حوضچه رنگ به روش قدیمی هزینه به مراتب کمتری نسبت به رنگ کوره ای الکترو استاتیک دارد. افراد سودجو در تمامی موارد اقدام به استفاده از روشهای ارزان تر در تولید میکنند بدون اینکه این موارد را به خریدار اطلاع دهند و با این روشها قیمت حفاظ شاخ گوزنی را پایین تر اعلام می‌کنند. با توجه به اینکه در صورت زنگ زدگی حفاظ , انجام رنگ کاری دوباره روی دیوار بسیار دشوار و هزینه بر است ، استفاده از روش رنگ کاری کوره ای توصیه اکید ما به خریداران است که ماندگاری بالاتری را نسبت به رنگ مایع دارد.

 

 

4-تاثیر تعداد شاخه ها (تراکم) در قیمت حفاظ شاخ گوزنی:

 

تراکم در واقع ، تعداد شاخه های اصلی در یک نمونه از حفاظ است که تمام شاخه های فرعی به آن متصل میشوند. بهترین تراکم برای نرده حفاظ شاخ گوزنی با توجه قیمت حفاظ شاخ گوزنی و امنیت نرده حفاظ ، شاخ گوزنی با تراکم 13 ردیف است . تولید کننده های غیرمنصفانه با کم کردن شاخه های اصلی و حذف برخی شاخه های فرعی باز هم با کم فروشی، قیمت پایین تری به خریدار اعلام میکنند. بدون توجه به اینکه این کاربه شاکله اصلی حفاظ صدمه میزند و استحکام آن را از بین می برد. شما باید به عنوان خریدار از این موضوع مطلع باشید که شکل اصلی حفاظ ها بسیار دقیق ارزیابی شده و بارها آزموده شده و به تکامل رسیده است و تغییر در شاخه های این حفاظ منجر به شکنندگی آن خواهد شد.

 

 

راه حل نهایی خریدار برای استعلام قیمت شاخ گوزنی و خرید نرده حفاظ چیست؟ دقت در تراکم حفاظ شاخ گوزنی ، وزن حفاظ شاخ گوزنی و نوع رنگ و جوش مجموع این عوامل میتواند که شما را در خرید حفاظ شاخ گوزنی تا حد زیادی کمک کند. . تراکم حفاظ شاخ گوزنی چیست ؟ این سوالی است که ذهن بیشتر خریداران را در مرحله اول درگیر میکند. تعداد میله های اصلی به کار رفته در هر پنل 2 متری نرده حفاظ شاخ گوزنی بر حسب ارتفاع را تراکم میگویند . مثال : در حفاظ شاخ گوزنی با تراکم 10 از هر 20 سانت یک میله اصلی بکار رفته و در تراکم 12 از هر 16 سانت یک میله اصلی بکار رفته است . تراکم ملاک مناسبی برای قیمت حفاظ شاخ گوزنی نیست . جوش co2 و رنگ کوره ای به همراه وزن میتواند بهترین راه حل برای خرید حفاظ شاخ گوزنی محسوب میشود .

 

 

همانطور که ذکر شد, انواع حفاظ شاخ گوزنی یک نمونه ثبت شده و ثابت نیستند. بعنوان مثال شما از یک تولید کننده معتبر برای حفاظ شاخ گوزنی 100 سانت 13 ردیف قیمت x هزار تومان می‌گیرید. و با استعلام همین مدل ، فرد فرصت طلب 30 هزار تومان پایین تر قیمت میدهد. با توجه به اینکه تولیدِ این محصول با قیمت ارزانتر عملا ممکن نیست و بیشتر از هزینه تمام شده است.

 

 

قیمت ارزانتر قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان[/caption]

 

 

 

 

 

برای تولید کننده معتبر واضح است که یک جای کار می‌لنگد! ولی خریدار به علت نداشتن اطلاعات کافی و به صرف قیمت پایین تر اقدام به خرید یک حفاظ غیر استاندارد میکند که استحکام و کیفیت مناسبی ندارد و پس از مدتی خریدار را با زیان مواجه خواهد کرد.در ادامه همین مطلب نحوه محاسبه قیمت حفاظ شاخ گوزنی به صورت دقیق نوشته شده است فرمول ساده ای که نحوه محاسبه قیمت تمام نرده حفاظ های روی دیوار صادق است . وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی * قیمت میلگرد +اجرت ساخت برای حفاظ شاخ گوزنی درجه یک 75000هزار  و درجه دو قیمت 32500 تومان = قیمت تمام شده هر متر حفاظ شاخ گوزنی

 

(اجرت ساخت بدون هزینه رنگ الکترو استاتیک و سر بار شرکتی است ،هزینه الکترود 5000 تومان و در نقطه مقابل هزینه co2 برای جوش کاری حفاظ شاخ گوزنی هر متر 12000هزار تومان است . در مورد رنگ نیز هزینه رنگ برای هر متر حفاظ شاخ گوزنی 3000 هزار تومان و برای رنگ الکترو استاتیک بسته به نوع پودر مصرفی بین 20تا 25 هزار تومان متغیر است )

 

جمع بندی قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان با احتساب رنگ و جوش مصرفی در نوع درجه 2 فقط 7600 تومان است و در حفاظ شاخ گوزنی شرکتی رقمی بین 20000 تا 22000 هزار تومان را شامل میشود . با یک جمع بندی ساده متوجه می‌شوید که خرید حفاظ شاخ گوزنی با جوش الکترود توجیه ندارد هم از نظر به علت داشتن گل جوش و هم نوع جوش که برای کارهای ساده تر استفاده میشود .

 

 

با توجه به تمام نکات ذکر شده: راه حل ، اطمینان به یک مجموعه خوشنام و خرید از تولید کننده با سابقه و معتبر است.

 

 

حفاظ شاخ گوزنی و مراحل تولید

 

حفاظ شاخ گوزنی در ابتدای ورود به بازار حدودا سال 1385 که دزدان و سارقان معتاد منازل و ویلا های زیادی را مورد دستبرد قرار داده بودند با توجه به قیمت حفاظ شاخ گوزنی که نصبت به دیگر محافظ دیوار ارزان و در عین حال حفاظ شاخ گوزنی به صورت رنگ شده و آماده نصب بود رونق خوبی پیدا کرد .

 

 

حفاظ شاخ گوزنی و مراحل تولد

 

در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میله گرد سایز 10 میلیمتر به عنوان شاکله اصلی استفاده میشود . در مرحله اول میله های 10میل را برش داده و بعداز برش و تیز کردن سطح حفاظ شاخ گوزنی و فرم دهی توسط پرس های مخصوص تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی وارد مرحله تولید حفاظ شاخ گوزنی در قسمت جوشکاری میشویم .

 

 

ب

 

این مراحل تا این مقطع برای قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان  و حفاظ بوته ای و حفاظ نیزار هم شکل است .در این مرحله میله های خم شده برای تولید شاخ گوزنی را درون قالب های مخصوص تولید نرده دیوار و محافظ دیوار که منظور حفاظ شاخ گوزنی است چیده شده و جوشکاری میکنند .

 

این قسمت که مهمترین قسمت تولید حفاظ شاخ گوزنی است -Hornet shield -بیشترین دقت انجام می‌گیرد .چرا که تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی هر کدام بنا به تفکرات تولیدی حفاظ دیوار و حفاظ ساختمان به جهت تولید بهترین نوع از حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ بوته ای استراتژی خاصی دارند.

 

بعضی از تولید کنندگان میله ها را در سایز های مختلف در جلوی میز کار قرار داده و جوشکار تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی هم بنا به احتیاج قطعه ای را برداشته و‌با نگه داشتن دست جوش میدهد این نوع روش جوش در تولید حفاظ شاخ گوزنی را جوش یک طرفه می‌نامند . گروهی دیگر با استفاده از شابلون مخصوص قطعه ها را در کنار هم چیده و با تسلط جوش کاری میکنند سپس قطعه، حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای را برگردانده و دور جوش میکنند یعنی تمام نقاط اتصال را از همه جهات جوش کاری میکنند

 

. این نوع جوشکاری در نرده دیوار ویلا که حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای است؛ بهترین روش است هرچند که احتیاج به پرسنل بیشتری دارید اما کاری با کیفیت و مقاوم در برابر ضربه برای حفاظ ساختمان و نرده دیوار تولید کرده ایم .بعد از جوشکاری نرده دیوار که حفاظ شاخ گوزنی است ، آماده رنگ است .

 

با استفاده از مایع مخصوص سطح قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان  ، کار تمیز شده و آماده پاچش پودر رنگ به روی حفاظ ساختمان است ، در رنگ هم استفاده از پلی استر برای حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای در مناطق گرم سیری الزامی است ؛ سپس حفاظ شاخ گوزنی را داخل کوره رنگ قرار داده و با دمای 220 درجه به مدت 15دقیقه رنگ حفاظ شاخ گوزنی جذب کار شده و سطحی بسیار صاف و یکدست بدون شره کردن در اختیار شما است تا برای حفاظ ساختمان استفاده شود . ما در دوسازه  تلاش کرده ایم تا با بهترین قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی را با بالا ترین کیفیت به بازار عرضه کنیم .

 

 

حفاظ شاخ گوزنی و مراحل تولد یک ایراد در رنگ دارد که 50%آن در جوشکاری دور جوش رفع میشود و 20%هم توسط اپراتور رنگ حفاظ شاخ گوزنی شاید مرتفع شود وآن عدم جذب پودر در زوایای تند زیر قطعات شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای است .

 

در این مورد توصیه ما لکه گیری در انتهای کار است که در سایت دوسازه توسط نصابان انجام میشود . شاید شما حفاظ ساختمان و نرده دیوار یا محافظ دیوار را دیده اید که رنگ سفید دارند و از قسمت های پایین و یا ابتدای شاخه های ، حفاظ شاخ گوزنی شروع به زنگ زدن و تغییر رنگ کرده اند که این در حفاظ بوته ای با توجه به حجم زیاد میله گرد بیشتر است ؛که بلا فاصله بایستی این محل ها را با یک اسپری ساده لکه گیری کرد . تولید نرده دیوار و حفاظ ساختمان برای مناطق مختلف شرایط متفاوتی دارد.

 

تولید نرده دیوار و محافظ دیوار در مناطق مختلف متفاوت است . در منطقه گیلان  قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان  کاربرد بیشتری دارد و آن هم نوع بافت ساختمانی و دیوار است، نرده دیوار و حفاظ دیوار ساختمان مناسب با آن منطقه را تولید کرد . نرده شاخ گوزنی در کرج بیشتر از نوع حفاظ بوته ای استفاده میشود . در چهار باندی کرج در طول این خیابان محافظ دیوار و حفاظ ساختمان زیاد ما ساخته شده است .

 

با توجه به تنوع سازه های ساختمانی و دیوار های متفاوت، حفاظ ساختمان و نرده دیوار یا همان حفاظ دیوار باید طراحی شود . حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ بوته ای باید در این منطقه طراحی شوند .طراحی حفاظ ساختمان سبب افزایش قیمت حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای میشود وبلعکس در منطقه حصارک کرج شاخ گوزنی همان حفاظ شاخ گوزنی تولید شده در شرکت است که سبب کاهش قیمت حفاظ شاخ گوزنی میشود ؛ در این منطقه حفاظ بوته ای خریدار ندارد .دلیل آن هم وجود مناطق پشت دستی که قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، نرده ساختمان و محافظ دیوار برایشان زیاد است و اولویت زیادی ندارد.

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

بیشتر بخوانید: ساخت و نصب انواع حفاظ بوته ای رامسر

 

در مناطق مانند کردان با دو طیف از خریداران حفاظ مواجه هستیم. سازندگان ویلا و بومیان منطقه عموما نرده ساختمان و نرده دیوار برایشان مهم نیست ، تا هنگامی که این ویلا ها یا باغ ها به فروش رسیده و وسایل داخل آن چیده میشود ، بله اینجا است که محافظ دیوار و نرده دیوار در مبحث امنیت خود را نشان میدهد ، و با توجه به این که ساکنین این مکان ها مهاجران لاهیجان هستند امنیت ساختمان برایشان مهم است و با توجه به بزرگی و کوچکی زمین و ساختمان حفاظ دیوار را انتخاب میکنند.

 

بیشترین خریداران با توجه به تمکن مالی سراغ محافظ دیوار خوب میروند که آرامش روانی را هم به همراه داشته باشد،  قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان  از قیمت شاخ گوزنی فاصله چندانی ندارد ولی از نظر امنیت و زیبایی حفاظ بوته ای دو صد چندان است. در مناطق شمالی کشور با توجه به شرایط آب و هوایی و محیط زیست بومی ، محافظ دیوار ، نرده دیوار یا حفاظ دیوار برایشان واژه ای غریب است ، در شهر های پر جمعیت تر مانند ساری و قائم شهر وبالا، شهرستان نور ، محمود آباد، نوشهر ، چالوس و خصوصا رشت لاهیجان. و بندر انزلی نرده ساختمان به تازگی از سال 1394 استفاده میشود .

 

با نمایندگی که در بندر انزلی داشتیم و ایشان ویلاهای زیبا را دیده بودند تصور نرده دیوار و حفاظ دیوار و نرده ساختمان با کیفیت بود و قیمت حفاظ شاخ گوزنی برایش مهم نبود.در خرید های بعد به یک باره تغییر جهت داد و حفاظ شاخ گوزنی و شاخ گوزنی ، با قیمت حفاظ شاخ گوزن پایین را طلب کردند ‌.

 

در صورتی که در شمال رنگ نرده دیوار و شاخ گوزنی بسیار مهم است چون که هم شرجی و هم آفتابی است این مناطق رنگ بسیار مهم است و معمولا برای نرده ساختمان یا حفاظ شاخ گوزنی از رنگ های کوره ای تیره استفاده میکنند. در مناطق گرم و خشک مانند اهواز از نرده دیوار مدل شاخ گوزنی بیشترین استفاده را میکنند و ارتفاع در حفاظ ساختمان در اهواز بسیار منطقی است عموما حفاظ بوته ای را با ارتفاع 90 سانت و شاخ گوزنی را با ارتفاع 120سانت خرید میکنند . بیشترین رنگ نرده ساختمان سفید است . چون گرمای هوا در رنگ سفید کم اثر تر است و نفوذ نمیکند.

 

با توجه به این که در طی یک دهه اخیر انواع مختلفی از نرده حفاظ شاخ گوزنی تولید شده است و با توجه به این که در تولید هر کدام از این نوع نرده حفاظ های روی دیوار موارد مصرفی متغییر است بنا بر این قیمت انواع حفاظ شاخ گوزنی به همان نصبت متغییر است .

برای اینکه بتوانیم قیمت حفاظ شاخ گوزنی و انواع آن را به صورت ساده بیان کنیم نیاز است تا شما را با قیمت و دلایل موثر ، مدل های پر فروش و مطرح نرده حفاظ شاخ گوزنی و قیمت آنها آشنا خواهیم کرد .

البته قیمت نرده حفاظ روی دیوار در برخی از موارد ثابت است . این که به هر میزان که وزن حفاظ روی دیوار افزایش پیدا میکند طبعا قیمت نرده حفاظ روی دیوار هم تغییر خواهد کرد . ( البته ملاک قیمت حفاظ ارتفاع کم است ،حفاظ ارتفاع بالاتر فقط مازاد وزن میلگرد مصرفی را خواهد گرفت . دوم تراکم حفاظ است که در این مورد هم دوسازه به تفاوت وزن میلگرد اضافه میشود) . .

 

پر فروش ترین نرده حفاظ روی دیوار که اقشار مختلف میتوانند از آن استفاده کنند حفاظ شاخ گوزنی است . قیمت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به نوع تولید آن در دو سبک مختلف متفاوت است.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

 

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی درجه 2

 

با توجه به استفاده از ضعیف ترین مواد اولیه تولید ، جوش الکترود و رنگ معمولی ، کمترین قیمت نرده حفاظ را به خود اختصاص داده است . این حفاظ برای باغ ها ی میوه شاید مناسب باشد . پائین بودن قیمت شاخ گوزنی درجه 2 حکایت از کیفیت آن دارد .کمترین قیمت حفاظ دیوار 60 و بیشترین 110 است

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی درجه یک

 

مناسب ترین و پر کاربردی ترین نرده حفاظ روی دیوار با توجه به قیمت حفاظ شاخ گوزنی درجه یک است . جوش co2،رنگ کوره ای و ماندگاری بالا دلیل تفاوت 20% قیمت حفاظ شاخ گوزنی درجه 1 و درجه 2 است . تراکم یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت حفاظ شاخ گوزنی است . تراکم حفاظ شاخ گوزنی به تعداد شاخه های استفاده شده در وسط نرده حفاظ میگویند .

 

 

قیمت حفاظ بوته ای

 

در مورد قیمت حفاظ شاخ گوزنی بوته ای (نرده حفاظ روی دیوار) ، قیمت به نوع قوس و خم و ریزه کاری های حفاظ مربوط است . قیمت حفاظ بوته ای در ارتفاع 70 حدود 130 هزار تومان و 120 حداکثر 210 هزار تومان است .

در مورد حفاظ بوته ای میتوان عنوان کرد که این نوع از حفاظ مدل بازسازی شده و پر تراکم تر حفاظ شاخ گوزنی است با پیچ و خم های بیشتر که سبب زیبائی تر شدن حفاظ روی دیوار میشود . قیمت حفاظ شاخ گوزنی ( مدل بوته ای ) هم به دلیل افزایش حجم میلگرد مصرفی و هم زمان بر شدن پروسه تولید حدود 15% از حفاظ ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی بیشتر است ولی در مقایسه از نظر امنیت و زیبائی دیوار ساختمان ، طراحی حفاظ بسیار متفاوت تر از نرده حفاظ شاخ گوزنی است .

 

 

قیمت حفاظ نیزار

 

حفاظ نیزار حفاظ کلاسیک روی دیوار محسوب میشود . قیمت حفاظ نیزار با قیمت حفاظ شاخ گوزنی متفاوت است . قیمت حفاظ نیزار از تراکم تاثیر نمی‌گیرد . حفاظ نیزار از 45 شاخه اصلی تولید میشود . عامل مهمی که قیمت حفاظ نیزار را مشخص میکند نوع میلگرد مصرف شده در حفاظ نیزار است .

 

 

قیمت حفاظ نیزار میلگرد 10

 

قیمت حفاظ روی دیوار نیزار10 که در 2 سایز 100 و 120 سانت تولید میشود به ترتیب 100 سانت 185000هزار تومان و 120 سانت 230000 هزار تومان است

 

 

قیمت حفاظ نیزار میلگرد 12

 

قیمت حفاظ نیزار با میلگرد 12 در ارتفاع 100 سانت 215000 هزار تومان و در ارتفاع 120 سانت 290 هزار تومان است .

 

 

 

قیمت حفاظ لیلیوم

 

قیمت این نوع از نرده حفاظ با توجه به غنچه های به کار رفته در طراحی مشخص میشود .  قیمت حفاظ لیلیوم در ارتفاع 80 سانت : 190000هزار تومان در ارتفاع 100 سانت :255000هزار تومان و در ارتفاع 120 سانت 320000 هزار تومان قیمت دارد . حفاظ مدل لیلیوم به دلیل استفاده از رنگ طلائی در قسمت بالای نرده به صورت جدا گانه رنگ میشود . این رنگ آمیزی طلائی خود هزینه بر بوده و قیمت حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم را افزایش می‌دهد .

 

 

قیمت حفاظ نخل مرداب

 

حفاظ نخل مرداب بی شک جذاب ترین نرده حفاظ روی دیوار که تا کنون تولید شده است . قیمت مناسبی نیز با توجه به شکل و مواد مصرفی دارد و تنها مدلی است که تا کنون نوع درجه 2 آن تولید نشده است .

به صورت کلی لیست قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی با توجه به وزن میلگرد و دستمزد نوع نرده حفاظ بستگی دارد . لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی برحسب تراکم در هر متر مربع مشخص میشود . مشاهده لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی بر حسب متر مربع

 

 

قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی

 

به صورت کلی قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی در واحد های تولید کننده و کارخانه های تولید حفاظ شاخ گوزنی مشخص است . قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی بستگی به میزان تراکم حفاظ شاخ گوزنی و سایز میلگرد دارد .در بخش تولید هم استفاده از جوش صنعتی co2 به همراه رنگ کوره ای هم بر قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی تاثیر گذار است

 

در برخی ار موارد قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان  در مقایسه با قیمت حفاظ شاخ گوزنی در دماوند متفاوت اعلام میشود . در صورتی که این امر صحیح نیست ، هزینه حمل و نقل و نصب در اطراف شمال یکسان است . و هیچ تاثیری در قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی ندارد. متاسفانه هنوز هم هستند تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی که برای کاهش قیمت حفاظ شاخ گوزنی به کارهای غیر اخلاقی و تقلب در استفاده از مواد اولیه روی آورده و تنها به فکر منفعت خود هستند.

 

 

قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی در اصل می بایست بر مبنای وزن نرده حفاظ روی دیوار در زمان خرید توافق شود.شما هر نوع نرده حفاظ روی دیوار اعم از حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای و … خریداری نماید باید به یک نکته توجه داشته باشید و آن هم وزن حفاظ شاخ گوزنی است . میزان تراکم حفاظ شاخ گوزنی هم وزن نرده حفاظ را مشخص میکند .

ما برای رفع مشکلاتی از این دست اقدام به عرضه حفاظ شاخ گوزنی با توجه وزن نموده است . بدین صورت که در زمان فروش حفاظ شاخ گوزنی ، قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی را با توجه به وزن اعلام مینماید . درج وزن در فاکتور سبب رامش خاطر خریداران میگردد.

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شمال 

 

با توجه به تفکرات و تدابیر اولیه در زمان ساخت کارخانه و مدیریت تیم حرفه ای دوسازه  ، محل احداث کارخانه طوری انتخاب شده است تا خریداران بتوانند به سادگی از شهر های تهران  ،مازندارن  ، گیلان  ، قم و کاشان بتوانند قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی را به قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان  خریداری نمایند.

 

 

محل ستفاده

 

قابل نص بر روی دیوار های منازل و باغ ها و کلیه ساختمان های اداری و …..

 

 

دلیل استفاده نرده

 

جلوگیری از ورود سارقان و مهاجمان در درجه اول و ممانعت از ورود حیوانات مزاحم مانند گربه و عدم ورود آنها به محوطه ساختمان ها و یا سقوط در استخر های حیاط ، و بررسی قیمت حفاظ شاخ گوزنی با سایر نرده حفاظ های روی دیوار در این مقاله بررسی خواهد شد.

حفاظ شاخ گوزنی در چند سال اخیر یکی از طراحی های مهم و ضروری در مورد ساختمان ها و بناهای در حال ساخت در معماری جدید جایگزین انواع دیگر نرده ها شده است به عبارتی ساده تر شاخ گوزنی نسل سوم حفاظ ساختمان است که تا کنون توانسته هم در عرصه طراحی و امنیت ساختمان به محصولی بی رقیب تبدیل شود .

 

 

بیشتر بخوانید: قیمت حفاظ بوته ای لاهیجان

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

یک حفاظ چه ویژگی هایی باید داشته باشد !

 

کامل مشخص است همان طور که از شنیدن نام حفاظ در ذهن ایجاد میشود ایجاد حفظ امنیت و مانع مناسب است حال قیمت حفاظ شاخ گوزنی و تفاوت حفاظ شاخ گوزنی را در این زمینه بررسی میکنیم ، این نوع از نرده حفاظ ها از میل گردها با شکل و نظم خاص و منظم (در مدل بوته ای نامنظم ) در یک خط مستقیم به هم متصل شده اند که قسمت بالایی آن مانند چاقو برنده و مانند سوزن تیز شده اند .و بعد از اینکه از طریق جوش کاری به هم متصل میشوند درون یک کوره پخت رنگ قرار گرفته و رنگ میشوند که این شیوه تولید حفاظ شاخ گوزنی ،سبب میشود که شما یک حفاظ بسیار استاندارد و ایمن را جهت نصب در اختیار داشته باشید .

 

این نوع حفاظ ها با نام تجاری شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای وارد بازار میشوند .همان طور که از نام این محصولات پیداست شکل هر کدام از آنها با توجه به استفاده از ایمنی طبیعت در برابر مشکلات و مهاجمان است . شاخ گوزن در برابر مهاجمان با قدرت و خشونت است و خار در بوته برای جلو گیری و احساس درد در برابر مزاحمان برای چیدن و تصاحب گل است ترکیب این دو شکل موجود در طبیعت حفاظ باقدرت و بسیار زهرآگین را به وجود میاورد.

 

 

چرا باید از شاخ گوزنی به عنوان حفاظ استفاده کرد

 

با توجه به این موضوع که نرده حفاظ های قبلی از نظر مهندسی طراحی نشده بودند و نقاط ضعف زیادی داشتند و گذشت زمان ثابت کرده بود که عملا این گونه از نرده دیوار ها کارایی لازم را ندارند و همین موضوع سبب شد تا تعداد زیادی از طراحان و مهندسان ساختمانی از حصارهای نسل دوم و سوم استفاده کنند .

 

عناوین برخی از این حصار های طراحی شده نسل دوم و سوم عبارتند : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لاله ای و حفاظ نی زار. دسته اول حفاظ با توجه به اشکال موجود در طبیعت و پیروی از شکل شاخ های گوزن طراحی شده است .و در نین خریداران خصوصا کشور ایران که از نظر امنیتی در مورد ورود به ساختمان و محافظ دیوار ضعیف عمل کرده بود بسیار محبوب شد و به سرعت این محصول توانست محبوبیت قابل توجه ای در بین حفاظ ها پیدا کند.، به شکلی که حدود 85% از بازار نرده های تولید و نصب شده در مناطق مختلف ، از نوع شاخ گوزنی می باشد.

 

 

این نسل از حفاظ روی دیوار از طرف مراجع انتظامی و تامین امنیت تایید شده است . استفاده مراکز و ساختمان های انتظامی از این نوع حفاظ روی دیوار گواهی بر این مدعا است. اگر شاخ گوزنی را بر روی زمین گذاشته و به صورتی نصب کنیم در ارتفاع های 90 به بالا عبور یا پرش از روی آن تقریبا امری غیر ممکن و بسیار خطرناک محسوب میشود که بسیاری از افراد خبره هم از این کار اجتناب میکنند ؛ همان طور که در کلیه امور مرسوم است دزدان و سارقان معمولا از محل هایی که امنیت را تامین کرده اند در هر موضوعی دزدی نکرده و به سراغ موارد راحت تر میروند این امر هم برای نرده فلزی و نرده روی دیوار هم صادق است.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

 

مزایای حصار ‌نسل جدید

 

از ویژگیهای این نوع حصار با توجه به آهن استفاده شده و رنگ آن میتوان به عدم نیاز به مراقبت های بعد از نصب ، اطمینان از ماندگاری بلند مدت ، آرامش روانی برای افراد داخل ساختمان به جهت عدم ورود افراد سارق و همچنین نصب ساده و کم هزینه بدون تخریب و اجرای ساده و اصولی این نوع از حصار است.در پابان نصب این گونه از محافظ ها میتوانید با ارامش خاطر و مدت زمان بیشتری را در طول شبانه روز بدون احساس خطر و ورود فوری سارقین با توجه به ویژگی های طراحی و کارامدی این نوع از حفاظ روی دیوار می توانید با خاطری راحت و بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

 

 

انواع شاخ گوزنی

 

حفاظ های شاخ گوزنی در سایز های مختلفی از نظر ارتفاع و عرض و کیفیت و طبعا قیمت های مختلفی تولیدی و روانه بازار مصرف میشود . بر حسب سلیقه مشتری و خریدار نوع میلگرد و حجم بکار رفته در هر متر حفاظ ،مختلف و تا حدود زیادی تفاوت را در تراکم و فشردگی میلگرد ها را به همراه دارد که باعث میشود تا قیمت این حصار با توجه به این موارد متفاوت باشد.

 

همچنین تراکم میلگردهای مورد استفاده در ساخت حفاظ ها نیز متفاوت است. این موارد باعث می شوند تا انواع مختلف از حصار تولید شود .از دید گاه تامین امنیت نرده روی دیوار برای منازل و ساختمان ها بسیار مهم هستند؛ شما زمانی میتوانید امنیت خود را حفظ کنید که در خرید دقت و توجه کافی را داشته باشید که حتما میبایست اطلاعاتتان را نصبت به این محصول بالا ببرید یا حداقل با افراد خبره و قابل اعتماد در مورد خرید مشورت کنید .

 

 

گروه دوسازه یکی از برترین و باسابقه ترین ها در باره تولید و فروش و برترین نمایندگی های حفاظ روی دیوار را در اختیار دارد .  با رقابت با تولید کنندگان دیگر در راستای کیفیت و تولید مناسب با توجه به توان خرید مشتریان خود در مناطق مختلف توانسته است حدود بیش از نیمی از صادرات و تقریبا 60% نیاز داخل را در زمینه تولید انواع حفاظ را در سال 96 از آن خود کند که این ارقام در بازار محصولات تولید نرده فلزی قابل توجه است.این امر فقط مبتنی بر توانایی گروه طراحی و پرسنل آموزش دیده در زمینه جوشکاری و کیفیت رنگ با برترین امکانات به وجود آمده است .

 

 

شاخ گوزنی و حفاظ تولید شده توسط ما یعنی تیم دوسازه  در مقیاس و حجم و تراکم های مناسب و مختلف موجود هستند که این تنوع سبب گردیده تا شما بتوانید حفاظ شاخ گوزنی و سایر حفاظ ها را از ارتفاع 50 تا ارتفاع 150 و در تراکم و حجم های مختلف از تراکم 7, 8,9,1,11,12,الی 25ردیف را از گروه دوسازه  خریداری نمایید .

 

البته قابل ذکر است با توجه به این که دوسازه  تولید کننده پیشرو در صنعت حفاظ ساختمان است آمادگی لازم برای اجرای تمامی طرح های شما با هر قیاس از نظر ارتفاع و تراکم با کیفیت عالی تولید و تحویل دهد . برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سایر تولیدات ما از جمله حفاظ نیزار، حفاظ آبشاری، حفاظ شرکتی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نخل مرداب و سایر مدل ها را در سایت دوسازه  مشاهده کنید ضمنا میتوانید از طریق ارسال ایمیل یا پیامک و ارتباط تلفنی نوشته شده در بالا و پایین صفحه سایت اقدام نمایید .

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

صحیح ترین و منطقی ترین راه رنگ آمیزی حفاظ

 

در اکثر موارد و سفارشات کار های فلزی در قسمت رنگ آمیزی کیفیت و دوام مهمترین عوامل موثر در انجام پروژه های ساختمانی و شرکتی را دارند . چرا که رنگ آمیزی به غیر از دوام و زیبا جلوه دادن در بحث تخصصی به دلیل شرایط اقلیمی ایران از نظر گرم بودن ، سرد سیری، گرم و شرجی، خشک و شرجی حتما از تاثیر پذیر ترین ها در باره رنگ و پوشش محافظ فلز است چرا که تجربه ثابت کرده بهترین رنگ کورهای بدون پوشش پلی استر در مناطق شرجی نه تنها کیفیت را بالا نبرده بلکه باعث کاهش کیفیت و بروز مشکلات جبران ناپذیر در رنگ حفاظ شده است .

 

با توجه به فاصله دار بدون میله ها و شکل گرد میلگرد مصرفی عملا رنگ کاری در ارتفاع غیر ممکن بوده و در صورت صرف هزینه چند برابری کیفیت رنگ تحقیقاتی را نداشته و خریدار از این ناحیه دچار خسارت میشود چرا که یک سطح و محافظ فلزی دیوار برای زنگ زدن حداقل ۲ ماه زمان می برد و این نگرانی و بی اعتمادی های بعد را به همراه دارد . این شرایط در صورتی اتفاق می‌افتد که تولید کننده همه شرایط ابتدائی را رعایت کرده و از آهن درج یک و زنگ نزده بدون روغن و بعد پاک کردن سطح کار را مراعات کرده باشد و فقط در انتخاب نهایی رنگ حفاظ دچار اشتباه شده باشد .

 

 

در کار با گرو های وابسته صنعتی و ساختمانی در زمینه رنگ از جمله رنگ هایی که به صورت مرسوم و کم‌هزینه استفاده میشود ، می توان به رنگ های مایع صنعتی و رنگ پایه آب که رنگ‌های عایق و رنگ‌های کوره ای پودری و مایه الکترواستاتیک اشاره داشت. فقط از رنگ کوره ای با پودر الکترو استاتیک استفاده میشود . که کلیه رنگ ها به سفارش تولید و قبل از استفاده تست میشود .

 

همان طور که در بالا آمد رنگ‌آمیزی به طریق الکترواستاتیک پودری با روکش پل استر یکی از به روز ترین روش‌های رنگ‌آمیزی در صنعت است

در روش رنگ‌آمیزی اپراتور میبایست تخصص کامل و دوره کار با این گونه رنگ را دیده باشد ، رنگ و پودر الکترواستاتیک بعد از تمیز کردن سطح فلز یا قطعه مورد نظر کردن محفظه مخصوص رنگ قرار گرفته و با استفاده از دستگاه مخصوص پودر که همراه ساکشن است پاشش رنگ پودری به کمک الکتریسیته به قطعه محافظ مورد نظر به صورت کامل پاچیده و این پاچش یکنواخت و سپس داخل کوره در دمای 220 درجه سانتی گراد به مدت 20دقیقه قرار گرفته و پخته می شود.

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

 

در باره تولید نرده شاخ گوزنی آخرین مرحله و مهمترین بخش از تولید قسمت رنگ‌آمیزی است که از حساس ترین بخش در تولید این حفاظ رنگ محسوب می‌شود. برند ها و تولید کنندگان مطرحی در کارخانه های بزرگ در این عرصه فعالیت می‌کنند و هر یک به روش های مختلف مشغول به رنگ آمیزی حفاظ می باشند.بیشترین دلیل آن هم این است که حفاظ شاخ گوزنی به دلیل شاخه‌ای بودن و پراکنده بودن سطح کار و مسطح نبودن کار یکی از سخت‌ترین اشکال هندسی برای رنگ‌آمیزی محسوب می‌شود.

 

البته باید یاد آوری کنم که همانطور که در مشاورات تلفنی هم به شما گفته میشود ما افتخار میکنیم که نرده حفاظ را برای دیوار و سازه شما تولید میکنیم و این بدین معنا است که عوامل زیادی مانند نمای ساختمان ‘ نوع دیوار ‘ ارتفاع ساختمان و عرض سازه در انتخاب محصول نهایی تاثیر گذار است .

 

به همین دلیل است حدود بیش از ۱۰ مدل نرده فلزی ساختمان در بین خریداران معروف و مطرح شده و ما میتوانیم این تنوع را در اطراف محل زندگی و کار خود ببینیم .

در بین تمام محصولات تولید شده از ابتدای ورود این اشکال از حفاظ دیوار ساختمان ، حفاظ شاخ گوزنی در صدر لیست تولید اکثر تولید کنندگان حفاظ فلزی روی دیوار است .( قیمت حفاظ شاخ گوزنی)نمونه اجرا شده از این محصول که در تراکم های مختلف در بازار دیده میشود. ما برخی از نمونه های اجرا شده را بررسی کرده و و چگونگی مراحل خرید تا نهایی شدن نصب حفاظ روی را مرور میکنیم

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، ساخت حفاظ شاخ گوزنی ، تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در رشت ، حفاظ شاخ گوزنی در مازندران ، حفاظ شاخ گوزنی در شیراز ، حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان ، حفاظ شاخ گوزنی در اهواز 

 

بعد از تماس تلفنی مدیر ساختمان این پروژه و درخواست کارشناس خبره مرحله اول ارتباط بین خریدار و تولید کننده حفاظ شاخگوزنی برقرار شد .

 

با هماهنگی با مدیر ساختمان زمان بازدید و اعزام نصاب و مشاور مشخص شده و کلیه مشاورات برای انتخاب حفاظ مناسب به خریدار ارائه شد که در نهایت با توجه به بودجه در نظر گرفته شده توسط ساکنین ساختمان نرده حفاظ فلزی دیوار مدلs10012 انتخاب کردند .

 

 

که با رنگ قهوه ای سوخته ‘ البته نظر نصاب استفاده از مدل نرده حفاظ بوته ای بود و این نظریه بر اساس عرض زیاد کوچه و امکان ایستادن سارق در زیر دیوار بدون دیده شدن و با توجه به اینکه کوچه بن بست بود ‘ رفت و آمد هم در این مکان کم است بنابر این محصول پیشنهادی مشاور بو ته ای بود که قیمت حفاظ شاخ گوزنی و قیمت حفاظ بوته ای با هم تفاوت ۲۵% دارند از محصول ارزان تر استفاده کردند .ساختمان شمالی بود و درب پارکینگ هم بدون قوس بنابر این شاسی کشی این مکان بسیار ساده و راحت بود .

 

 

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

 

بعد از اتمام کار چون خود من با عنوان مسئول بازدید در محل حضور داشتم تقریبا تمامی ساکنین از کم تراکم بودن نرده فلزی روی دیوار ناراضی بودند . با توجه به این که ما برگه های هدایت اولیه را همیشه به خریداران می‌دهیم و نظر نهایی با ایشان است هیچ مسئولیتی به عهده ما نبود ولی من برای اینکه رضایت ساکنین را هم جلب کنم با صحبت مجدد قرار شد . بخش نمای ساختمان را با اضافه کردن میله های منظم اصلاح نماییم و این کار هم انجام شد و در نهایت کاری زیبا و قابل قبول تحویل داده شد .

 

این مورد را اولین نمونه قرار دادم که صاحبان ساختمان ها هنگام خرید حتما از مشورت استفاده کنند و اگر مشکلی پیش آمد میتوانند درخواست نمونه کالا را بدهند که در این مرحله نمونه کالا به آدرست خریدار ارسال میشود که مدیر ساختمان یا نماینده ساکنین دیگر استرس نداشته و بتوانند با ارائه دادن نمونه نرده به سایر ساکنین از نظرات آنها هم استفاده نمایند تا در پایان کار مسئولیت جلب سلیقه های متفاوت همسایگان را نداشته باشند.

 

حداقل بیش از ۴ مدل انواع نرده حفاظ شاخ گوزنی با تراکم های مختلف ۶ردیف ‘ ۸ ردیف ‘۱۰ ردیف’۱۲ردیف و در بخش نرده حفاظ بوته ای ۲ مدل ۱۶ و ۲۰ ردیف و حفاظ نیزار با میلگرد ۱۰ ساده و حفاظ نی زار با میلگرد ۱۲ و حفاظ ویژه شرکتی بر حسب سفارش ، نرده کلاسیک پروانه هم سبک سفارشی ، حفاظ لیلیوم در ۲ مدل ۳ گل و ۵ گل تولید میشود برای راحتی شما عزیزان برترین مدل های ساخته شده با هماهنگی صاحبان پروژه ها در اختیار شما قرار میگیرد .

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

 

در این مکان با توجه به تماس صاحب خانه و ارسال تصاویر نمونه به آدرس ایمیل ایشان این نوع نرده حفاظ را پسندیدند .بعد از اندازه گیری با توجه به وجود این که کف کار از ناودانی ۱۰ ، به صورت فلزی بود و ۲ قطعه بالای درب پارکینگ هیدرولیکی های بود که تصمیم گرفتیم با کار گذاشتن نمونه ناودانی سطح مورد نظر را با لبه دیوار هم سان سازی کنیم .

 

 

پروژه از مدل N10045 که همان مدل حفاظ نیزار به ارتفاع ۱۰۰ سانتی متر به صورت سفارشی استفاده شد . متراژ دیوار ۷۰ متر بود که در عرض ۲ روز به صورت کامل انجام شد این سفارش تولید حفاظ نیزار از روز سفارش تا روز تحویل و نصب یک هفته بیشتر طول نکشید . رنگ این پروژه سفید صدفی از نوع کوره ای بود.

 

برای اینکه از پروفیل تکه شده استفاده نشود حفاظ به روی تسمه فلزی ساخته شد و با شاسی به صورت ۶ متری در محل کار گذاری شد .این نوع شاسی کشی بهترین نوع از شاسی کشی است چرا که پروفیل یک تکه و بدون برش بود و امکان نفوذ آب در آن وجود نداشت .شاسی کشی پروفیل کشی به صورت استاندارد در قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر دارد .

 

تفاوت منازل شخصی با اماکن آپارتمانی استقلال در انتخاب خریدار است . در این مکان صاحب خانه به دلیل ترس از نفوذ سارقان فقط به دنبال نرده حفاظ ایمن با ارتفاع بالا بود به همین دلیل فقط طی تماس تلفنی و با ارسال نمونه عکس درخواست خرید را قطعی کرده .

 

هنگام اندازه گیری در محل نصبت به عقد قرارداد اقدام نموده و طی کوتاه ترین زمان ممکن مراحل ساخت نرده حفاظ و نصب ان در محل مورد نظر اجرایی شد. انتخاب ارتفاع یک متر بیست سانتی متر از طرف کارفرما برای ما یک پیام واضح و روشن دارد که خریدار نصبت به ارتفاع دیوار خود اطمینان ندارد و با نصب محافظ دیوار قصد دارد علاوه بر امنیت ارتفاع دیوار خود را بالا ببرد .

 

نمونه های حفاظ دیوار هم همراه با یک وانت همراه ما موجود بود یک نمونه حفاظ شاخگوزنی ،یک نمونه حفاظ نیزار ویک نمونه حفاظ لیلیوم که هر سه در محوطه تخلیه شد . کارفرما از نرده حفاظ مدل لیلیوم به دلیل زیبایی خاص و رنگ طلایی بکا رفته در آن این مدل را پسندید .

 

از آنجایی که سبک ساخت بنا کلاسیک بود این نوع نرده فلزی مناسب مکان نبود . با صحبت هایی که خود من به عنوان سرپرست تیم با کارفرما و خانواده وی داشتم مدل نیزار را نهایی کردیم . ساخت حفاظ نی زار شروع شده بود واین اولین بار بود که ارتفاع یک متر و چهل سانت از این مدل را تولید می کردیم .

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

بیشتر بخوانید: خرید حفاظ نخل مرداب اردبیل 

 

بعد از طی مراحل تولید و رنگ کار حمل حفاظ ساختمان برای اجرا انجام شد با توجه به این که ارتفاع دیوار 3متر و طول دیوار هم 250 متر بود .زمان 3 روز برای نصب در قرار داد ذکر شده بود تمام مراحل نصب نرده فلزی ساختمان تمام شده بود. ومن برای تحویل به محل رفتم و متوجه شدم که سرایدار در منزل نیست و کلید ویلا را هم با خود برده بود .

 

طبق روال که خودم به خریداران معمولا توصیه میکنم که میتوانید از بیرون ساختمان به راحتی با چشم محل های ورود به داخل ساختمان را بررسی کرده و به این ترتیب میتوانید با انتخاب یکی از طریق ممکن وارد محوطه شوید . به توجه به تاخیر سرایدار شروع به بررسی از بیرون بر ای ورود به داخل کردم 2 راه را پیدا کردم اولی ورود از دیوار و رسیدن به سر ستون ها بود.

 

که از دیگر قسمت دیوار عرض بیشتری داشت ،یکی از همراهان خودم که اتفاقا هم تولید حفاظ نیزار و هم بخشی از نصب آن را بر عهده داشت را برای عبور از محل با استفاده ازدیوار همسایه به پشت نرده هدایت کردیم.حدود 2 متری روی دیوار پیش روی کرده بود که متوجه شدیم این راه بسیار خطرناک است و هر مقدار که پیشروی بیشتر میشود امکان برخورد با قسمت های تیز نرده حفاظ دیوار و سقوط بیشتر میشود .

 

در وسط دیوار دیگر پیشروی امکان نداشت و همکارمان را با نردبان از باغ مجاور پایین آورده و از خیر این راه گذشتیم . راه دوم ورود از بالای درب فلزی نفر رو که در پشت ساختمان بود .را امتحان کردیم 30 سانت فاصله بر ای عبور از ما بین درب برای فردی لاغر اندام کاری ساده بود که در کمتر از 5 دقیقه و بدون احتیاج به نردبان انجام گرفت قفل مخفی درب هم که به یکی از کلید های برق متصل بود.

 

به سرعت پیدا شد وما در کمتر از 15 دقیقه و بدون این که کسی از ما سوالی کند با یک ماشین وانت وارد ویلا شدیم درب ویلا را بستم و آن قسمت بالای درب را پوشاندیم تا بدین تنها راه ورودی هم بسته شود.

کمی در داخل حیاط مشغول ترمیم رنگ بودیم که کارفرما زنگ زد و درخواست بازدید از پشت بام که به منطقه شاه نشین معروف است را داشت که من توضیح دادم که نگهبان نیست و کلید نداریم با تعجب سوال کرد که شما چطور داخل هستید جریان ورود را توضیح دادم و گفتم اگر امکان دارد با توجه به نبود کلید ها ما زمان دیگری برای این کار بیاییم که با اصرار ایشان صبر کردیم .

 

در این زمان یکی از همراهان گفت که باز کردن درب های یو پی وی سی از بیرون ساده است که با قبول مسولیت از طرف من در کمال تعجب دیدم که در عرض کمتر از 2 الی 3 دقیقه با یک فاز متر یکی یکی درب های UPVC را باز کرد و در کمال ناباوری داخل منزل شدیم و اندازه درب را گرفته و دوباره به داخل حیاط برگشتیم .

 

چند دقیقه بعد متوجه شدیم صاحب خانه به همراه دوست مشترک مان از شمال خود را با سرعت به کردان رسانده اند با دیدن درب های باز شده بسیار نگران شدند . نگرانی آنها بی دلیل نبود چرا که داخل وسایل ارزشمندی وجود داشت ، بعد از بررسی کامل محل ایشان خواستار نصب نرده فلزی برای درب و پنجره ها به صورتی که دسترسی به حداقل برسد .

 

26 درب و پنجره در طبقات و قسمت ها مختلف وجود داشت که به غیر از پنج تا که نیاز بود باز شود کار ساخت نرده پنجره و محافظ درب های ورودی تمام شد و کلیه درب و پنجره ها هم به وسیله نرده فرفورژه پوشیده شد .کلیه درب های باز شو از داخل قفل میشود و فقط یکی از درب ها که توسط دو دوربین پوشش داده میشد از بیرون قفل میشد .

 

این نوع بسته شدن درب از داخل اطمینان فوق العاده ای به صاحب ویلا داده بود و بنده خدا حق داشت ,من خودم یک شب را در آنجا سپری کرده بودم و قفل کردن درب ها از داخل بسیار به آرامش روحی و روانی انسان کمک می‌کرد .از این پروژه که حدود 40 روز طول کشید که هم من و پرسنل دوسازه واقعاً یک کارگاه آموزشی را در مورد امنیت داخلی و خارجی ساختمان گذراندیم.

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

 

در این پروژه چند نکته اساسی و مهم وجود داشت که من به صورت خلاصه به آن اشاره میکنم:

1-استفاده کامل از مشاوره و انتخاب صحیح و منطقی از حفاظ فلزی دیوار

2-اهمیت دادن به امنیت داخلی با وجود امنیت کامل خارجی (بررسی کامل درب ها و پنجره ها و بستن کلیه راه های ورودی فرضی )

3-تقسیم امنیت ساختمان به صورت طبقاتی (نصب حفاظ آکاردیونی برای تمام درب های چوبی که دسترسی از تراس یا پنجره به آن اطاق وجود دارد )

4-استفاده از پوشاننده شیشه ها به صورتی که از محوطه دیدن اساس منزل ممکن نباشد(در این محل از پنجره های دوجداره که در وسط آن از پرده های اداری کنترل دار استفاده شده بود )

 

با توجه به سوابق کاری در زمینه ساخت حفاظ دیوار ساختمان با نام های مختلف با نامهای مختلف مانند حفاظ شاخ گوزنی ،حفاظ بوته ای،حفاظ نیزار.حفاظ لیلیوم وظیفه خود دانستم تا هر آنچه که میتواند برای شما بزرگوار مفید باشد را در این مقاله به نگارش در آورم .

 

1-به نرده حفاظ ساختمان از نظر یک جو شکار ساده نگاه نکنید ، در مکان های مختلف جوش کاران محلی به دلیل نداشتن امکاناتی مانند دستگاه برش و خم میل گرد ساختمان این طور القا کرده اند که امنیت در ارتفاع است و با بالا بردن ارتفاع امنیت ساختمان بیشتر خواهد شد در صورتی که امروزه برای افزایش ضریب ایمنی استفاده از نرده حفاظ های فلزی ساختمان با عرض بالا مرسوم شده است .

 

2-همواره سعی کنید که با توجه به بودجه ای که برای هر کاری من جمله خرید حفاظ روی دیوار که با نام های حفاظ شاخ گوزنی ،حفاظ بو ته ای یا حفاظ نیزار در بازار شناخته میشود در نظر گرفته اید بهترین محصول را خرید کنید ؛ برخی از محصولات یا کالا ها وجود دارند که اکثر مردم آشنایی کامل یا مختصری با آنها دارند و برخی نیز مانند همین نرده حفاظ که بیشتر دیده اند و من به عنوان مسئول فروش بخش تولید نرده حفاظ دیوار بارها از مشتریان تلفنی نام هایی برای این حفاظ دیوار شنیده ام مانند حفاظ شاخ گاوی,حفاظ خار دار و ….که حکایت از کم بودن اطلاعات در این زمینه است .

 

بنا براین قبل از هر کاری باید اطلاعات کافی را راجع به انواع نرده حفاظ روی دیوار کسب کنید این از چند طریق امکان پذیر است استفاده از اطلاعات دوستانی که قبلا برای منزل یا مکانی از نرده فلزی استفاده کرده اند یکی از این راهها است . دوم استفاده از مشورت اهل فن خبره که میتوانند در مورد نوع و میزان امنیت قیمت حفاظ شاخ گوزنی است منطقی ترین راه همین راه میتواند ترکیبی از این دو باشد که ابتدا از اطرافیان و شاید یک مدیر ساختمانی که تجربه خرید و نصب محافظ روی دیوار را داشته باشد.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

 

اطلاعاتی را کسب نموده و سپس با استفاده از مشاور یا مشاوران شرکت های مختلف استفاده نموده وبا جمع بندی این مطالب نصبت به خرید یک حفاظ روی دیوار اقدام نمایید . البته به نظر بنده که همان طور که قبلا اشاره کردم سالها است که در بخش امنیت داخلی و خارجی ساختمان فعالیت دارم در این مورد خاص بهترین راه بعد از طی مراحل ذکر شده بیان، آنچه که شما به عنوان شخصی که در مرحله اول بر ای امنیت جانی و مالی و آرامش فکری خود از حفاظ روی دیوار دارید را صادقانه با مشاور در میان بگذارید تا کسی که قرار است به شما در این باره کمک کند .

 

بهترین تصمیم را با توجه به آنچه که شما مطرح کرده اید ارایه نماید هر چند که بار ها در بخش امنیت خارجی ساختمان که از دیوار یک ملک شروع میشود در مقاله ها نوشته ام که خود انسان فقط به جهت درک صحیح از امنیت میتواند از محلی که می‌خواهد برای دیوار ان حفاظ نصب کند بیرون رفته وبا فرض این که خودش می‌خواهد وارد ساختمان شود با چشم مناطقی را مانند دیوار های پلکانی ,محل نصب علمک کنتور گاز،تیر برق و درختان نزدیک دیوار که احتمال بالا رفتن و عبور از دیوار را آسان میکند را بررسی کرده و هر جایی که احتمال داد میشود .

 

3-در بسیاری از موارد در مواجه با خریداران این بسیار شنیده میشود . که امنیت مهم تر از زیبایی و شکل حفاظ است در صورتی که همه ما میدانیم در صورتی که مشکل سرقت از اماکن نبود به هیچ وجه ساخت حفاظ شاخ گوزنی توجیه ندارد . حال که به اجبار برای برخی از مناطق این نیاز احساس میشود بهتر است که همزمان با در نظر گرفتن امنیت از تاثیر نرده حفاظ بر نما غافل نشویم .

به غیر از مدلی از نرده روی دیوار که به دلایل فرم کلاسیک بودن و به جهت قیمت حفاظ شاخ گوزنی و قیمت حفاظ سرنیزه ای که تا حدی تاثیری بر نما ندارد ولی در عین حال بسیار آسیب پذیر است سایر نرده حفاظ روی دیوار بسیار بر نمای یک ساختمان اثر می گذارد . تا حد امکان سعی کنید محافظ دیواری که انتخاب می کنید متناسب با نما ساختمان باشد .

 

چه بسا ساختمان هایی را دیده اید که از ظاهری بسیار زیبا دارند و از نظر معماری هم بسیار عالی ساخته شده اند ولی به دلیل ترس از نفوذ سارقین و مشاوره اشتباه به اجبار از بدترین نرده های فلزی دیوار استفاده کرده اند شاید ساخت نرده فلزی روی دیوار بسیار گران تر از قیمت حفاظ شاخ گوزنی باشد .شاید بتوان در این مورد گفت که اگر انتخاب صحیح در نوع حصار کشی دیوار ساختمان داشته باشیم از آن به عنوان یک دکور در نما استفاده کرد.

 

4-بعد از دقت در قیمت شاخ گوزنی و انتخاب حفاظ متناسب با نما ، مهمترین بخش نوع رنگ محصول است . در اکثر مشاورات که خود من شخصا داشته ام بیشتر خریداران به این که رنگ کوره ای است یا ساده اشاره میکنند در صورتی در یک منطقه رنگ مقاوم در برابر گرما نیاز است .

 

قیمت شاخ گوزنی

 

 

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی:

 

در بخشی دیگر از ایران رنگی مقاوم در برابر بارندگی و آفتاب مناسب است . البته نوع رنگ به کار رفته در نرده حفاظ ساختمان در قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر زیادی ندارد .حداکثر تاثیر بهترین رنگ با یک رنگ متوسط در قیمت نرده حفاظ روی دیوار متری طول 4%بیشتر نیست .

 

مثال در شهر لاهیجان  استفاده از رنگ کوره ای هیبرید مناسب یک محافظ فلزی دیوار است در صورتی که اگر از همین رنگ در شهر های شمالی کشور استفاده از همین رنگ در یک حفاظ روی دیوار مناسب نیست و باید از رنگ با روکش پلی استر استفاده شود .

 

دلیل این که در مقدمه و بند اول گفتیم که حفاظ ساختمان را کاری آهنگری نپندارید این است که شرکت ها و تولید کنندگان حفاظ شاخگوزنی شمال /رشت با استفاده از تجربیات و وجود مهندسین متخصص در تمام زمینه ها بهترین نوع از نرده فلزی را تولید میکنند.

 

5- بعد از طی تمام مراحل بالا جهت انتخاب بهترین نرده وارد مرحله نصب حفاظ می‌شوید . که این مرحله به خودی خود از مهمترین مراحل اجرای نرده روی دیوار است ، شما به هر میزان که در مراحل بالا دقت کنید این مرحله حتما کلیدی ترین و حساس ترین نقطه از این پروسه کاری است .

 

با توجه به اینکه امروزه نرده و فنس کشی ساختمان تبدیل به امری مهم شده ودر گذشته و هنگام ساخت و ساز در بیشتر بنا ها از نرده حصار خبری نبوده باید نصابان شاخ گوزنی در زمان نصب محل هایی برای پین گذاری نرده حفاظ هم باید ایجاد کنند .

 

که این خود مشکلاتی مانند شکسته شدن سنگ قرنیز ، خالی بودن فضای داخل بلوک های سیمانی ، کم عرض بودن برخی از دیوار ها جهت سوراخ کردن و …. از عواملی هستند که بایستی در آخرین مرحله از خرید حفاظ روی دیوار ساختمان دقت کرد .

 

شما اگر بهتری نوع از نرده را خریداری کرده باشید و بحث زیبا بودن و رنگ را هم رعایت کرده باشید باید این مرحله از کار را از همه مراحل جدی تر بگیرید .

 

گذشته از این که نصابان حفاظ دیوار باید بیمه داشته باشند که به موقع به آن اشاره خواهم کرد حتما باید از کارگران و نصابان کار بلد و خبره برای نصب بهره بگیرید...

 

 

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

 

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با قیمت حفاظ بوته ای از چند عامل تاثیر پذیر است

 

اول : در نرده حفاظ فلزی شاخ گوزنی که ما روی ارتفاع معمول که 90 سانت است محاسبه میکنیم . در ساخت نرده یک نرده حفاظ ساختمان ردیف وسط که ملاک ارتفاع حساب میشود .

تعداد این میله ها که در میان تولید کنندگان حفاظ روی دیوار ساختمان با نام های مختلف مانند تراکم ،ستون و .. نامیده میشود بر وزن محصول اثر زیادی داشته و از آنجا که میلگرد شاکله اصلی حفاظ است قیمت میلگرد بر قیمت نرده حفاظ روی دیوار تاثیر مستقیم دارد .در ردیف وسط قبلا فقط از ۳ ردیف به تعداد ۹ و ۱۱ و ۱۳ استفاده میشد که به ترتیب نام حفاظ کم تراکم و متوسط و پر تراکم را به خود اختصاص داده بودند .

 

در کنار این ردیف اصلی که یک متر بود دو میله در طرفین ردیف وسط طراحی شده بود که ارتفاع آنها بین ۸۰ تا ۸۵ سانت بود . مجدد در کار این دو ردیف به صورت قرینه دو میله با ارتفاع۶۰ سانت در کنار میله های قبلی چیده شده بود و در پایین نرده برای اتصال ۲ ریل موازی به تعداد میلگرد های وسط میله های خم دار ۲۵ سانتی چیده میشود .

 

مجموع چینش این میله ها سبب میشود که وزن نرده تولید شده تغییر کند که این مسئله مهم ترین عامل تغییر قیمت حفاظ شاخ گوزنی خواهد بود . امروز که بنده این مقاله را می نویسم 1397/8/9 است که مواد اولیه قیمت ثابتی ندارند ولی کارگری و بخش خدمات ثابت هستند . بنابر این نتیجه می‌گیریم که بیشترین تاثیر را در قیمت نرده حفاظ ساختمان قیمت میلگرد دارد . در مقالات قبلی نحوه محاسبه نرده فلزی دیوار را نوشته ام که در اینجا مجدد به آن اشاره می کنم . نحوه محاسبه قیمت حفاظ دیوار بدین طریق است .

 

 

قیمت حفاظ دیوار بدین

 

 

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

 

قیمت وزن هر متر حفاظ به نرخ روز میلگرد سایز ۱۰+ هزینه های دستمزد + هزینه مواد مصرفی همانند سیم جوش و رنگ پودری = تمام شده قیمت حفاظ شاخ گوزنی است . نحوه ساخت حفاظ روی دیوار را هم در بالا تقریبا توضیح دادیم .

 

یک واقعیت وجود دارد در مورد خرید کلیه محصولات که اگر خریدار اطمینان داشته باشد که کالایی را که میخرد به قیمت است حتما با آرامش خاطر بیشتر و با اعتماد خرید خود را انجام میدهد ضمنا فروشنده کالا هم که دیگر استرس از دست دادن مشتری را ندارد روی کار خود متمرکز شده و تولید کننده گان حفاظ هم با آرامش خاطر روی طراحی و نحوه بهینه تر کردن تولیدات خود از همه لحاظ اقدام نمایند .

 

در قیمت حفاظ شاخ گوزنی تقریبا تفاوت زیادی ما بین سازندگان مختلف وجود ندارد چرا که طراحی این نوع نرده حفاظ بر روی ۵ ردیف در عرض استوار شده است و نوع خم یا استفاده از وسایل اولیه متوسط و ضعیف اختلاف چندانی در قیمت تمام شده ایجاد نخواهد کرد . این که در مشاورات قیمت یک حفاظ با ارتفاع 1 متر مختلف است فقط در ستون های وسط است که همان گونه که توضیح دادیم تعداد ستون های بکار رفته در وسط است .قیمت حفاظ شاخ گوزنی درگیلان  با قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج تفاوت ندارد .

 

بنا براین هر یک هایی مانند کرایه و نصب برای هر دو شهر تقریبا یکسان است . در مورد قیمت حفاظ بوته ای باید عرض کنم که حفاظ مورد نظر در هر شرکت تقریبا متفاوت است و این مسئله خرید را برای خریداران کمی مشکل میکند چرا که در اصل این گونه از نرده حفاظ در ابتدا همان حفاظ شاخ گوزنی بود با آین تفاوت که در وسط به جای استفاده از یک ردیف 1 متری از دو ردیف موازی 1 متری استفاده میشود که این بیشتر به دلیل بالا بردن ضریب امنیت و رفع یک ابهام ساده در بین خریداران است که امکان عبور با استفاده از چند پتو و یا قرار دادن زیر پایی ماشین روی نرده و عبور از آن قسمت را رفع نماید .

 

 

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

 

 

به همین دلیل که ما از ۷ ردیف در عرض در این نوع نرده استفاده میکنیم طبعا وزن میلگرد مصرفی افزایش یافته و این یعنی افزایش قیمت حفاظ ، البته باید خاطر نشان کنم که با توجه به ثابت بودن عواملی مانند جوشکاری و رنگ و حمل و نقل و نصب در همه نرده حفاظ های روی دیوار بهترین انتخاب برای افرادی که می‌خواهند بهترین خرید را در این گونه از محافظ های ساختمان داشته باشند همین حفاظ بوته ای است چرا که با توجه به قیمت حفاظ شاخ گوزنی و فاصله کم آن با قیمت حفاظ بوته ای صرف به خرید حفاظ نوع دوم است .

 

 

به صورت کلی عواملی که در ساخت یک نرده محافظ دیوار یک ساختمان تاثیر مستقیم دارند عبارتند از :

 

1_ قیمت مواد اولیه که مهمترین آنها میل گرد است میتواند برای تولید کنندگان حفاظ بسیار مهم باشد .

یعنی امکان دارد که یک نرده حفاظ شاخگوزنی با تراکم ۹ در یک برند تولید نرده حفاظ دیوار ساختمان ۸۰ هزار تومان باشد و همین محصول در یک کارخانه دیگر ۷۰ هزار تومان باشد این ممکن است ناشی از وزن نرده حفاظ شاخ گوزنی باشد.

 

 

2_ از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت تمام شده در نرده فلزی دیوار نوع جوشکاری و نوع رنگ مصرفی باشد . به عنوان مثال ۲۰ لیتر رنگ روغنی امروز ۱۲۰ هزار تومان قیمت دارد یک تولید کننده نرده ساختمان میتواند ۷۰ متر طول حفاظ را با آن پوشش دهد که با یک حساب ساده میشود.

 

حدودا متری ۱۸۰۰ تومان در صورتی که اگر بخواهیم با رنگ کوره ای همین متراژ را پوشش دهیم باید ۲۵ کیلو پودر الکترو استاتیک مصرف کنیم که قیمت یک کارتن ۲۵ کیلویی میشود ۷۵۰ هزار تومان به عبارتی متری حدودا ۱۱ هزار تومان هزینه رنگ میشود که تفاوت این دو نوع رنگ چیزی بالغ بر ۹ هزار تومان بر قیمت تمام شده نرده حفاظ شاخ گوزنی می افزاید . به این ها مصرف گاز و هزینه های تعمیر و نگهداری سیستم رنگ پودری را نیز باید اضافه کنیم.

 

3_ هزینه جوشکاری با الکترود و جوش cow هم بر قیمت نرده حفاظ تاثیر گذار است . برای ساخت ۶۰ متر حفاظ تولید کننده نرده ساختمان باید ۱۶۰ هزار تومان خرید الکترود داشته باشد در صورتی که تولید کننده گان حفاظ که از روش cow استفاده میکنند باید از ۳ بسته سیم استفاده کنند که میشود ۶۰۰ هزار تومان این خود در قیمت تمام شده یک نرده ۶ هزار تومان تفاوت ایجاد میکند البته باید به این هزینه های کپسول هوا و لوازم جانبی مانند مانومتر و تورج را نیز اضافه کرد.

 

به صورت کلی تفاوت هایی در بین تولید انواع حفاظ ساختمان وجود دارد که در قیمت تمام شده یک محصول تاثیر زیادی دارد که شاید در این زمینه باید بیشتر اطلاع رسانی شود .‌کلیه این اختلاف ها در ساخت یک نرده حفاظ ساختمان تاثیر قابل توجه ای در مجموع ندارد ولی هر کدام از این آیتم ها بعد از نصب در صورت وارد شدن ایراد بسیار قابل توجه است .مثال در صورتی که رنگ حفاظ بعد از مدتی ایراد پیدا کند با توجه به این که سطح مورد نظر گستره زیادی دارد تنها رفع این مشکل هزینه ای برابر یک پنجم قیمت حفاظ شاخ گوزنی را دارد .

 

 

انواع حفاظ ساختمان

 

 

تاثیر سایز میلگرد بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان  امری مهم و غیر قابل انکار است

 

بیشتر تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی در گیلان  برای رقابت با یکدیگر به خصوص با تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی درشمال  و تولید کننده گان نرده حفاظ روی دیوار در دماوند اقدام به سفارش ‌و خرید میلگرد با سایز ۹ می نمایند. هر متر میلگرد سایز ۱۰ وزنی حدود ۰/۵۳۰گرم دارد در صورتی که وزن میل گرد ۹ برای هر متر حدود ۰/۴۸۰ گرم است . برای ساخت یک نرده حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع ۸۰ سانت و تراکم ۹ تقریبا نیاز به ۱۰۰ متر میله فلزی ساده است .

 

با یک حساب ساده میشود محاسبه کرد که وزن محصول ساخته شده با یک مدل و تفاوت سایز چیزی حدود ۵ کیلو گرم تفاوت وزن ایجاد میشود .اختلاف سایز ۹ و ۱۰ تقریبا با چشم ساده برای افراد متخصص هم امری دشوار است چه برسد به خریداری که شاید در طول عمر خود یک بار این تجربه را دارد .

در میانه سال ۹۷ قیمت هر کیلو گرم میل گرد ساده حدود ۵۰۰۰هزار تومان است که اگر ۵ کیلو ما به تفاوت را محاسبه کنیم به رقم ۲۵۰۰۰تومان می رسیم اگر قیمت تمام شده یک محافظ فلزی روی دیوار را به طور متوسط ۷۵۰۰۰هزار تومان در نظر بگیریم برابر است با یک سوم قیمت نرده حفاظ فلزی ساخته شده در صورتی که حداکثر سود برای ساخت محافظ روی دیوار ۱۰٪ است که میشود ۸۰۰۰ هزار تومان.

 

در برخی از موارد که خریدار از وزن و ساخت حفاظ روی دیوار وتاثر آن بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی اطلاع داشته باشد . بر عکس این موضوع هم اتفاق می‌افتد به صورتی که اگر از میلگرد سایز ۱۱ استفاده شود با توجه به این که وزن آن در هر متر ۰/۶۰۰ گرم است و اگر در  قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان  از این نوع میله فلزی استفاده شود . شاخ گوزنی تولید شده یا باید قیمت بیشتری داشته باشد یا این که تولید کننده متحمل زیان میشود .

 

بنابر این با توجه به تجربیات من به جای صد متر از ۸۵ متر استفاده میکنند که این سبب میشود محصول به دست آمده بسیار خلوت و آسیب پذیر شود . با توجه به این که در ساخت انواع حفاظ روی دیوار آهن بیشترین تاثیر را دارد منطقی ترین راه را برای خریداران برای این که اطمینان داشته باشند محصولی که خریداری میکنند به قیمت واقعی به دستشان برسد قید شرط با الزام استفاده از مصرف میلگرد ۱۰ را در قرار داد لحاظ نمایند یا این که نرده حفاظ ساختمان را به صورت کیلویی خریداری کنند .

 

در بین تولید کنندگان حفاظ ساختمان بیشترین محصولی که با احتساب وزن فروخته میشود حفاظ سر نیزه ای است که قیمت حفاظ سرنیزه ای با توجه با اینکه از پروفیل و چهار سو ساخته میشود از سایر حفاظ های تولید شده بیشتر خواهد شد .در ساخت حفاظ های دیگر مانند حفاظ بوته ای و حفاظ نیزار نیز این مورد صادق است . متاسفانه بیشترین موارد سو ء استفاده هنگامی ایجاد میشود که یک کالای ساخته شده مواد اولیه آن را به کیلو خریداری کرده و به صورت متر طول یا متر مربع فروخته شود که این مسئله سبب میشود که کاهش وزن محافظ فلزی روی دیوار سود بیشتری را نصیب تولید کننده میکند .

 

در مورد حفاظ ساختمان که همان طور که از قبل گفتم مشخص نیست چه کسی این نرده فلزی را تولید کرده و بر حسب متراژ فروخته و گذشت زمان متری فروختن این محصول را تثبیت کرده باید با اطلاع رسانی صحیح و نوشتن مقالات مرتبط به این مورد بتوانیم زمینه فروش کیلویی نرده حفاظ های دیگر را مانند حفاظ نیزه ای فراهم کنیم . از دیگر موارد موثر در تاثیر میل گرد بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی استفاده بیشتر از میل گرد در حفاظ بوته ای است .

 

در مشاوراتی که من خودم شخصا به خریداران ارائه می‌دهم اکثر خریداران از فاصله قیمت حفاظ شاخ گوزنی و قیمت حفاظ بوته ای تعجب کرده و دلیل آن را می‌پرسند که به نظر من تا وقتی که هر دو محصول را از نزدیک نبینند نمی‌توانند این اختلاف قیمت را قبول کنند . در نرده حفاظ فلزی روی دیوار از نوع بوته ای یا پر تراکم متراژ مصرفی از ۹۰ یا ۱۰۰ متر به حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ متر میرسد این افزایش در راستای بیشتر شدن عرض حفاظ ساختمان و بالا رفتن امنیت صورت می‌گیرد که اگر حدود ۵۰ درصد مواد اولیه بیشتری را در ساخت حفاظ ساختمان میبایست مصرف کرد . این نوع از نرده حفاظ روی دیوار هم برای بالا بردن ضریب ایمنی تولید میشود و هم در نمای ساختمان اثر مثبت می‌گذارد .

 

آنچه که دراین مقاله به صورت مختصر برایتان توضیح دادیم این بود که تقریبا به غیر از دستمزد بیشترین تاثیر را میله گرد در ساخت نرده حفاظ دارد بنا براین این روش که حفاظ ساختمان برحسب متر طول فروخته میشود شاید محل اشکال داشته باشد که افراد سود جو به راحتی از این موقعیت استفاده کرده و با دادن مشخصات هم سان با شرکت های معتبر و قیمت پایین تر نصبت به جذب مشتری بیشتر اقدام کرده و از مشاورانشان هم از این اختلاف صحبتی به میان نمی آورند .

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان 

 

آنچه که در این نوشته بیشتر باید به آن اشاره میشد تاثیر مستقیم سایز و متراژ مصرفی در ساخت محافظ فلزی روی دیوار است . این عامل تا حدی مهم است که حتما در بخش های دیگر بیشتر به این امر خواهیم پرداخت .

 

حفاظ نیزار و حفاظ لیلیوم هم همین طور هستند و از آنجایی که قیمت حفاظ نیزار  و قیمت حفاظ لیلیوم از سایر محصولات بیشتر است وزن میلگرد نقش مهمترین در استخراج قیمت تمام شده نرده حفاظ فلزی ایفا میکند. در گروه تولیدی دوسازه  همیشه سعی شده است که در قرار داد ها وزن و نمونه کالا قید شده و تلاش میکنیم که طبق وزن توافق شده با سایز میلگرد مورد نظر باشد .نحوه محاسبه قیمت حفاظ شاخ گوزنی بسیار ساده است .

 

برای محاسبه قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی با جوش co2و رنگ الکترو استاتیک ،وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی را ضرب در قیمت میلگرد به نرخ روز کرده و سپس هزینه های رنگ و جوشکاری نرده حفاظ را هم که با توجه به تاریخ امروز مورخه 99/8/9 که رقمی معادل 60 هزار تومان است به قیمت وزن حفاظ شاخ گوزنی اضافه میکنیم .

 

با این روش ساده به راحتی میتوان قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان را محاسبه کرد . مثال : قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم 13 و ارتفاع 1 متر با وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی 20 کیلو چند است ؟ ابتدا 20 کیلو را ضرب در مبلغ 4000 هزار تومان(قیمت میلگرد به نرخ روز )کرده که میشود 120000 هزار تومان . این مبلغ را با اجرت تولید حفاظ شاخ گوزنی که 60000 هزار تومان است جمع کرده و رقم 140 هزار تومان به دست میاید .

 

 

این مبلغ قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی درجه یک با جوش co2 و رنگ الکترو استاتیک است . با این روش ساده می‌توانید قیمت حفاظ شاخ گوزنی که به صورت متر و بر اساس تراکم حفاظ شاخ گوزنی فروخته میشود را به دست آورید .برای محاسبه قیمت حفاظ شاخ گوزنی با جوش معمولی و رنگ های غیر پودری قیمت میلگرد به همراه ساخت حفاظ شاخ گوزنی به مبلغ 30000 هزار تومان محاسبه میشود .

به عنوان مثال اگر همان یک متر ارتفاع و وزن 20 کیلو را که با رنگ کوره ای محاسبه کردیم بخواهیم با جوش و رنگ معمولی محاسبه نماییم قیمت میلگرد 20 کیلو ضرب در قیمت میلگرد 6000تومان =80000 تومان +30000 اجرت ساخت نرده حفاظ شاخ گوزنی =110 هزار تومان قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی به دست میاید .

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان

 

 

خرید مستقیم از کارخانه در گیلان حتی با وجود هزینه حمل به سود خریداران خواهد بود. به دو دلیل:

 

۱- در اکثر شهرهای ایران تولید کننده قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان  وجود ندارد و بیشتر فروشندگان شهرهای مختلف ، حفاظ را از کارخانه خریداری میکنند و بعد از محاسبه هزینه حمل و اضافه کردند سود خودشان ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به خریدار اعلام میکنند.

 

در واقع اگر شما قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان لاهیجان  را به جای کارخانه از فروشنده شهر خود بخرید ، عملا هم هزینه حمل را پرداخت کرده اید و هم درصدی بابت حق العمل کاری به فروشنده پرداخته اید!

 

۲- خرید مستقیم از کارخانه به شما این اطمینان را میدهد که محصول اصلی با کیفیت و تامین امنیت بالا خریداری کرده اید. در حالیکه فروشندگان برای کاهش قیمت حفاظ شاخ گوزنی ممکن است حفاظ های متفرقه یا با کیفیت پایین را به شما عرضا کنند. و همانطور که در این مقاله هم کامل شرح داده شد، خرید حفاظ ارزان و نا ایمن عملا اتلاف پول و مهمتر از آن به خطر انداختن امنیت خود و خانواده تان است.