قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف :از ویژگیهای حفاظ شاخ گوزنی با توجه به آهن استفاده شده و رنگ آن میتوان به عدم نیاز به مراقبت های بعد از نصب ، اطمینان از ماندگاری بلند مدت ، آرامش روانی برای افراد داخل ساختمان به جهت عدم ورود افراد سارق و همچنین نصب ساده و کم هزینه بدون تخریب و اجرای ساده و اصولی این نوع از حصار است.

 

 

در پابان نصب این گونه از محافظ ها میتوانید با ارامش خاطر و مدت زمان بیشتری را در طول شبانه روز بدون احساس خطر و ورود فوری سارقین با توجه به ویژگی های طراحی و کارامدی این نوع از حفاظ روی دیوار می توانید با خاطری راحت و بدون نگرانی از آن استفاده کنید.با تیم دوسازه در بخش حفاظ شاخ گوزنی با ما همراه باشید.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

 

 

حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ های شاخ گوزنی در سایز های مختلفی از نظر ارتفاع و عرض و کیفیت و طبعا قیمت های مختلفی تولیدی و روانه بازار مصرف میشود . بر حسب سلیقه مشتری و خریدار نوع میلگرد و حجم بکار رفته در هر متر حفاظ ،مختلف و تا حدود زیادی تفاوت را در تراکم و فشردگی میلگرد ها را به همراه دارد که باعث میشود تا قیمت این حصار با توجه به این موارد متفاوت باشد.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف .تراکم میلگردهای مورد استفاده در ساخت حفاظ ها نیز متفاوت است. این موارد باعث می شوند تا انواع مختلف از حصار تولید شود.

 

از دید گاه تامین امنیت نرده روی دیوار برای منازل و ساختمان ها بسیار مهم هستند؛ شما زمانی میتوانید امنیت خود را حفظ کنید که در خرید دقت و توجه کافی را داشته باشید که حتما میبایست اطلاعاتتان را نصبت به این محصول بالا ببرید یا حداقل با افراد خبره و قابل اعتماد در مورد خرید مشورت کنید.

 

حفاظ شاخ گوزنی

 

در این نوشته سعی نموده ایم برای شما بعنوان خریدار حفاظ شاخ گوزنی در هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی هر آنچه را که باید در مورد قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی بدانید را بیاوریم.

 

توصیه میکنیم که قبل از مراجعه به فروشنده گان حفاظ شاخ گوزنی این مطلب را حتما با دقت مطالعه فرمایید و در صورتی که این نوشته را با دقت مطالعه نمایید اطلاعات کامل و جامعی را در مورد قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی و موارد مهمی که هنگام خرید باید بدانید را بدست خواهید آورد .

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

 

 

حفاظ شاخ گوزنی نوعی حفاظ از جنس فلز مقاوم است که بر روی دیوار ساختمان نصب می شود. با نصب حفاظ روی دیوار (نرده دیوار) با هزینه بسیار کم امنیت ساختمان را تضمین کنید. معمولا حفاظ شاخ گوزنی را با نام های دیگری مثل نرده شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ دیوار،حفاظ ساختمان، حفاظ آبشاری، حفاظ آهنی، حفاظ نیزار، حفاظ دیواری، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ نیزه ای، حفاظ بوته خاری و محافظ شاخ گوزنی نیز می شناسند.

 

 

حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار

 

در این مقاله درباره روش های مختلف برای افزایش امنیت املاک توضیحاتی می دهیم و در ادامه اطلاعات کاملی درباره حفاظ شاخ گوزنی خواهیم داد. پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف  نوع پر استفاده ای از حفاظ ها است که به دلیل شباهت بسیار زیاد این نوع حفاظ به شاخ گوزنی نام حفاظ شاخ گوزنی را برای آن انتحاب کرده اند. این نوع حفاظ در تراکم مختلف و با ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود و معمولا استفاده از آن در کشور ایران و عراق رواج یافته و با گذشت زمان محبوبیت آن نیز در بین مردم بیشتر می شود.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

 

حفاظ شاخ گوزنی از کاربردی ترین مدل از حفاظ های تولید شده ای محسوب می شود که با توجه به لیست قیمت این محصول می توان آن را تهیه کرد. حفاظ دیوار شاخ گوزنی از جمله مدل حفاظ های محسوب می شود که آن را می توان به آسانی بر روی تمام مدل دیوار ها نصب و اجرا نمود.

 

 

به سبب طراحی که این محصول از آن برخوردار می باشد، سهم عمده و قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده است. حفاظ شاخ گوزنی را می توان برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار داد زیرا دارای طراحی ساده ای است. نکته قابل توجه در رابطه با حفاظ شاخ گوزن آن است که قیمت مناسب این مدل از حفاظ دیوار این امکان را فراهم آورده است تا بسیاری از مصرف کنندگان بتوانند به منظور خرید آن اقدام نمایند.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

 

حفاظ پر تراکم شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی دارای تراکم که ظاهری زیبا تر نسبت به مدل های قبلی خود دارند از سری نسل جدید حفاظ روی دیوار می باشد. حفاظ ها جزو مصالح ساختمانی و عناصر معماری هستند که می توانند تا حد زیادی در امنیت خانه ها مؤثر باشند.

 

در اینگونه حفاظ ها چون تراکم حفاظ بالاست امکان عبور از بین نرده ها به هیچ وجه وجود ندارد. این حفاظ ها با طرحی در هم تنیده با شاخه های تیز حدود ۲۰۰ سر نیزه در هر متر کاملا از عبور سارقین جلوگیری می کند.

 

این حفاظ ها کاملا مناسب برای خانه ها باغ ها شرکت ها ویلاها و کارخانه جات می باشد. پس نتیجه می گیریم هر چه تراکم حفاظ شاخ گوزنی بیشتر باشد، امکان نفوذ کمتری وجود دارد.

 

سازه های سبک تر، از تراکم کمتری برخوردار هستند. برای حفظ امنیت ساختمان باید تراکم حفاظ شاخ گوزنی به میزان استاندارد در نظر گرفته شود.

 

 

در کارگاه های خارج از شهر و یا مناطقی که خلوت هستند و امکان سرقت زیاد است همیشه از حفاظ هایی با تراکم بالاتر استفاده می شود. چیزهایی که روی وزن حفاظ تاثیر دارد جنس، تراکم و اندازه بلندی حفاظ است.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

 

 

حفاظ کله گوزنی

برای ساخت حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی مهم ترین مولفه جنس آن است. در ساخت حفاظ امنیتی نباید از ضایعات آهن استفاده شود بلکه باید از بهترین آهن برای ساخت آن استفاده شود. تراکم حفاظ را از نصب میله های عمودی آن می توان تشخیص داد. برای ساخت نرده شاخ گوزنی از نمره ۱۰ استاندارد و نو استفاده می شود.

 

 

هر متر میلگرد سایز ۱۰ وزنی حدود ۰/۵۳۰ گرم دارد در صورتی که وزن میل گرد ۹ برای هر متر حدود ۰/۴۸۰ گرم می باشد. برای ساخت یک نرده شاخ گوزنی با ارتفاع ۸۰ سانت و تراکم ۹ تقریبا نیاز به ۱۰۰ متر میله فلزی ساده می باشد.

 

 

با یک حساب ساده می شود محاسبه کرد که وزن محصول ساخته شده با یک مدل و تفاوت سایز چیزی حدود ۵ کیلو گرم تفاوت وزن ایجاد می گردد. ارتفاع نرده شاخ گوزنی در اندازه های ۳۰ تا ۱۲۰ سانتیمتری به طور معمول تولید می شود.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

 

امکان ساخت حفاظ با اندازه ارتفاع بیشتر برای مناطقی که دیوار کوتاه تر است نیز وجود دارد. بعد از ساخت این سازه دچار خمش و پیچش نمی شود همچنین امکان برش آن اصلا وجود نخواهد داشت. حتی با فرض اینکه برشی ایجاد شود باز هم نمی توان از عرض زیاد حفاظ روی دیوار عبور کرد و لازم است تا موانع زیادی از میان برداشته شود که در عمل غیر ممکن است.

 

 

 

طراحی حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی جزء حفاظ‌های نسل جدید به شمار می‌رود و دقیقاً به این شکل ، قدمت چندانی ندارد. بیشتر برای منازل و ساختمان‌هایی که دارای فضاهای باز مانند حیاط ، بالکن یا حیاط خلوت می‌باشند به کار می‌رود. به علت زیبایی، استحکام، قابلیت ساخت برای انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم، و مقدار افزایش امنیت، با اقبال عمومی رو به رو شده است.

 

 

درواقع میلگردهای نوک تیز جوش خورده با تراکمی که دارند به کسی که بخواهد از آن‌ها عبور کند آسیب می‌رسانند و مانع عبور می‌شوند و اینچنین ساختمان شما را امن نگه می‌دارند.

 

 

حفاظ روی دیوار

 

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی به عوامل مهم زیادی بستگی دارد که هر کدام از آنها نقش اساسی در تعیین قیمت حفاظ شاخگوزنی دارند. در این مطلب بسیار مهم و کاربردی سعی نموده ایم برای شما بعنوان خریدار حفاظ شاخ گوزنی در هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی هر آنچه را که باید بدانید را بیاوریم .

 

توصیه میکنیم که قبل از مراجعه به فروشنده گان حفاظ شاخ گوزنی این مطلب را حتما و حتما با دقت مطالعه فرمایید و در صورتی که این نوشته را با دقت مطالعه نمایید اطلاعات کامل و جامعی را در مورد تولید حفاظ شاخ گوزنی و موارد مهمی که هنگام خرید باید بدانید را بدست خواهید آورد. این اطلاعات حاصل بیش از 15 سال تجربه ما در امر تهیه و توضیع آهن آلات ساختمانی است .

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

 

تجربیات ما در امر فورش و تولید حفاظ شاخ گوزنی اصلاعات شما را تا حد یک کارشناس بالا خواهد برد. البته پر واضح است که بسیاری از تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی از اینکه ما در سایت دوسازه  اقدام به انتشار مطالب ذیل نموده ایم دل خوشی از ما ندارند و این امر طبیعی میباشد زیرا بالا رفتن آگاهی خریدار نسبت به کالای مورد نیازش حاشیه سود های آنچنانی ناشی از نداشتن اطلاعات و آگاهی را از بین خواهد برد .

 

 

نصب حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ های شاخ گوزنی دارای مشخصات فنی و ظاهری در ساخت و تولید هستند .مشخصات تاثیر گذاردر قیمت حفاظ شاخ گوزنی مانند ارتفاع شاخ گوزنی ، تراکم حفاظ شاخ گوزنی (تعداد ردیف ها در هر شاخه ۲ یا یک متری را تزاکم حفاظ شاخ گوزنی میگویند) و رنگ‌آمیزی تولیدات و کیفیت مواد اولیه مثل میلگرد و سیم جوش و نوع رنگ و روش جوشکاری و روش رنگ کاری نیز می‌باشد که در تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی برای انواع ساختمان نقش بسیار مهمی دارند.

 

در این بین ارتفاع و تراکم‌ بیشترین تاثیر را در قیمت تمام شده برای مشتری دارد و نوع رنگ روش رنگ کاری و روش جوشکاری و نوع سیم جوش مصرفی و کیفیت میلگرد بیشترین تاثیر را در افزایش یا کاهش قیمت تمام شده برای تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی را دارد .

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

 

 

نرده شاخ گوزنی

 

جوشکاری در تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی

 

برای اتصال جوشکاری میلگردهای بکار رفته در حفاظ شاخگوزنی ، از دو نوع روش جوشکاری استفاده میشود که عبارتند از :

 

جوش کاری با الکترود روکش دار

جوش کاری با روش تحت گاز co2

عرض حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزن به خودی خود هم شکیل و چشم نواز است. ترکیب این نرده با دیوارهای سنگی، آجری، بتنی و نماهای رومی ظاهر یک کاخ غیر قابل نفوذ را به ذهن بیننده متبادر می کند.

 

در خرید حفاظ مدل شاخ گوزنی باید به نکاتی توجه کنیم که عبارتند از:

متراژی که قرار است حفاظ بخریم را معلوم کنیم معلوم کردن مدل حفاظ شاخ گوزنی (بوته خار _ F _ پیچی و…) معلوم کردن تراکم حفاظ شاخ گوزنی که قرار است خریداری کنیم .

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

 

 

تراکم حفاظ شاخ گوزنی:

 

تعداد شاخه های اصلی موجود در دومتر حفاظ شاخ گوزنی را تراکم حفاظ میگویند که تراکم حفاظ شاخ گوزنی از ۸ تا ۱۵ میباشد. که این تراکم هرچقدر کمتر باشد هزینه حفاظ پایینتر میاید .

 

ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی:

 

نکته دومی که در خرید حفاظ شاخ گوزنی باید توجه کرد ارتفاع مدنظر حفاظ است. ارتفاع استاندارد و مناسب برای حفاظ شاخ گوزنی ۹۰ سانتیمتر است که کمتر از این ارتفاع توصیه نمیشود. که ارتفاع ۱۲۰ سانتیمتری و۱۵۰ سانتیمتری نیز موجود میباشد.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

 

 

ساخت حفاظ شاخ گوزنی

 

اکنون با پیشرفت معماری و مطرح شدن موضوع زیبا سازی اماکن در سطح شهر تولید کنندگان نرده حفاظ شاخ گوزنی به این نتیجه رسیدند که از حفاظ هایی استفاده کنند.علاوه بر ضریب ایمنی بسیار بالا، زیبایی ساختمان را نیز حفظ کند.از این رو حفاظ هایی به بازار عرضه شد که به آنها حفاظ شاخ گوزنی می گویند.این حفاظ ها به دلیل ظاهر آنها که همانند شاخ گوزن هستند به این نام شناخته می شوند.

 

همانظور که در تصاویر می بینید ظاهری بسیار شکیل به ساختمان می دهند.حجم نوک های تیز موجود در لبه های آن نمی توانند بر روی لبه ی دیوار.

 

حفاظ کله گوزنی

این فاکتور نیز در تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی نقش دارد. میلگردها به طریقی به هم جوش خواهند خورد که هرکدام به یک سمتی رشد کرده و دارای آرایش منظمی باشند و مانع عبور انسان شوند. حفاظ شاخ گوزنی نوعی حفاظ از جنس فلز مقاوم است که بر روی دیوار ساختمان نصب می شود.

 

حفاظ کله گوزنی

 

 

 

با نصب حفاظ روی دیوار (نرده دیوار) با هزینه بسیار کم امنیت ساختمان را تضمین کنید. معمولا حفاظ شاخ گوزنی را با نام های دیگری مثل نرده شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ دیوار،حفاظ ساختمان، حفاظ آبشاری، حفاظ آهنی، حفاظ نیزار، حفاظ دیواری، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ نیزه ای، حفاظ بوته خاری و محافظ شاخ گوزنی نیز می شناسند. حفاظ شاخ گوزنی دارای شاخه های در هم تنیده ای همانند خار یا شاخ گوزن می باشد.

 

این حفاظ ها از جدید ترین مدل های حفاظ و صد البته از بهترین نوع آن به عناون حفاظ دیوار ساختمان است. در بعضی موارد با توجه به محل قرار گیری حفاظ می توان از آن برای حفاظ پنجره هم استفاده کرد.حفاظ شاخ گوزنی هم به عنوان نرده کاربرد دارد و هم امنیت ساختمان را حفظ می کند.

 

این حفاظ های زیبا، علاوه بر حفظ جذابیت و زیبایی خود، بسیار ایمن می باشند. چرا که عرض بلندی دارند که بیشترین میزان عرض دیوار را تحت پوشش خود دارند.

 

ارتفاع روی دیوار

 

80 09 100

قیمت هرمتر تراکم11

 

325 345 376

قیمت هر متر تراکم 14

 

372 395 436

 

 

پس جایی برای قرار دادن دست و پا ندارند. از این رو احتمال سرقت بسیار پایین است. وجود خارها و شاخه های در هم گره خورده که بسیار تیز می باشند، امکان هر گونه دزدی و سرقت را از بین می برد. زیرا در صورتی که فردی از این حفاظ بالا رود، خارها و شاخه های تیز موجب بریده شدن بدن و آسیب رساندن به وی می شود.

 

 

 

دیگر عوامل موثر بر قیمت حفاظ آهنی گوزنی دیوار ویلا و ساختمان

 

قیمت هر متر حصار شاخ گوزنی به عوامل مهم زیادی بستگی دارد که هر کدام از آنها نقش تعیین کننده ای در قیمت هر متر حفاظ شاخ گورنی دارند. حفاظ شاخ گوزنی سازه ای از میلگرد می باشد که با جوشکاری ، رنگ کاری و طی پروسه ای طولانی و پیچیده به شکل انواع حفاظ ها تبدیل می شود.

 

.عوامل مهمی که در تعیین قیمت و کیفیت حفاظ نقش دارند نوع و جنس میلگرد ،نحوه رنگ کاری و جوشکاری می باشد.درمیان فاکتورهای بالا مهمترین فاکتور میلگرد است .

 

علاوه بر تراکم های مختلف میلگرد ها که تاثیر مستقیم بر قیمت محصول را دارد و هرچه تراکم میلگرد بالاتر شود قیمت بالاتری را دارد ،جنس و کیفیت تولید میلگرد نیز تاثیر مستقیم بر قیمت میلگرد را دارد.همکاران تولید کننده باید دقت داشته باشند

 

خرید میلگرد را حتما از تولید کنندگان معتبر خریداری بکنند.کیفیت رنگ کاری و جوشکاری هم در مقالات قبلی به صورت مفصل توضیح داده شد.اما مسئله دیگری که می تواند تاثیر بسیار در قیمت تمام شده حفاظ داشته باشد.نصب حفاظ است.

 

یفیت رنگ کاری و جوشکاری

 

 

با توجه به اینکه انواع حفاظ شاخ گوزنی یک نمونه ثابت نیستند و هر تولید کننده ای نمونه مخصوص به خود را دارد باید توجه کنید که عده ای سودجو اقدام به کپی برداری بی کیفیت از حفاظ شاخ گوزنی و محصولات تولید کننده های معتبر میکنند.

 

و خریدار بی خبر نیز تنها با استعلام یک نام و کد، اقدام به خرید میکند ولی محصولی که در نهایت تحویل میگیرد امکان دارد یک محصول بی کیفیت و غیر ایمن باشد.

 

هزینه نصب حفاظ شاخ گو.زنی می تواند متغییر باشد برای مثال نصب حفاظ در بالای دیوار ها و سازه های بلند کار سخت تری می باشد و به طبع هزینه نصب بالاتری را دارد .

 

شهر و منطقه نصب حفاظ نیز پارامتر دیگری می باشد که می تواند در قیمت حفاظ موثر باشد. نصب حفاظ در مناطق دورتر به دلیل بعد مسافت ، هزینه انتقال حفاظ و رفت و آمد جهت نصب ، در قیمت تمام شده حفاظ موثر می باشد.

 

با توجه به اینکه قیمت حفاظ شاخ گوزنی با واحد متر به مشتری ارائه میشود؛ افراد سودجو با استفاده از میلگردهای نازک , وزن نهایی محصول را کاهش داده و به این ترتیب قیمت پایین تر از کارخانه های معتبر را به مشتری ارائه میکنند.حتما تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی باید وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی را به خریدار اعلام و در فاکتور قید نماید .

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

 

حفاظ شاخ گوزنی در چه اندازه هایی تولید می گردد؟

این نرده فلزی طبق سفارش و نیاز مشتری در ابعاد مختلفی قابل تولید می باشد. بطور معمول و رایج در اندازه و تراکمی که در زیر به آنها اشاره شده تولید میگردد.

طول : به طور معمول و رایج ۲ متر ساخته می گردد.

ارتفاع : اندازه های ۷۰ سانتیمتر تا ۱۵۰ سانتیمتر می باشد.

عرض : متناسب با ارتفاع از ۴۰ سانت تا ۶۰ سانت هستند.

تراکم : معمولا تراکم آن از ۸ شاخه اصلی در ۲متر تا ۱۵ ردیف شاخه تراکم اصلی در دو متر می باشد.

 

عوامل موثر بر تولید حفاظ شاخ گوزنی :

 

 

 

۱-تاثیر وزن حفاظ بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی:

 

هرچند قیمت حفاظ شاخ گوزنی را بصورت متری محاسبه میکنند ولی شما باید وزن تقریبی هر متر را نیز داشته باشید تا افراد سودجو با کم کردن شاخه های حفاظ و همچنین با استفاده از میلگردهای نازک تر نتوانند شما را فریب دهند.

 

۲-تاثیر نوع جوشکاری بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی:

دو روش برای جوشکاری حفاظ استفاده میشود: جوشکاری قدیمی (الکتردود) و جوشکاری مدرن( تحت گاز co2 ) جوشکاری مدرن هر چند هزینه بالاتری دارد ولی قطعا به دلیل جوش عالی ، اتصال محکمتر و بادوامی تری ارائه میکند در دراز مدت برای خریدار به صرفه تر است.

 

کارخانه های معتبر از این روش جوشکاری استفاده میکنند ولی افراد سودجو بدون اطلاع رسانی به مشتری و استفاده از جوشکاری سنتی باعث پایین آمدن استحکام اتصال قطعات حفاظ میشود. حال آنکه تمام انگیزه خریدار از خرید حفاظ ، ایجاد یک مانع مستحکم روی دیوار است که با این نوع جوشکاری عملا حاصل نمیشود!

 

خرید حفاظ

 

۳- تاثیر نوع رنگ بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی :

 

استفاده از رنگ مایع و شناورکردن حفاظ در حوضچه رنگ به روش قدیمی هزینه به مراتب کمتری نسبت به رنگ کوره ای الکترو استاتیک دارد. افراد سودجو در تمامی موارد اقدام به استفاده از روشهای ارزان تر در تولید میکنند بدون اینکه این موارد را به خریدار اطلاع دهند و با این روشها قیمت حفاظ شاخ گوزنی را پایین تر اعلام میکنند.

با توجه به اینکه در صورت زنگ زدگی حفاظ , انجام رنگ کاری دوباره روی دیوار بسیار دشوار و هزینه بر است ، استفاده از روش رنگ کاری کوره ای توصیه اکید ما به خریداران است که ماندگاری بالاتری را نسبت به رنگ مایع دارد.

 

 

 

۴-تاثیر تعداد شاخه ها (تراکم) در قیمت حفاظ شاخ گوزنی :

 

تراکم در واقع ، تعداد شاخه های اصلی در یک نمونه از حفاظ است که تمام شاخه های فرعی به آن متصل میشوند. بهترین تراکم برای نرده حفاظ شاخ گوزنی با توجه قیمت حفاظ شاخ گوزنی و امنیت نرده حفاظ ، شاخ گوزنی با تراکم ۱۵ ردیف است .

 

 

تولید کننده های غیرمنصف با کم کردن شاخه های اصلی و حذف برخی شاخه های فرعی باز هم با کم فروشی، قیمت پایین تری به خریدار اعلام میکنند.

 

بدون توجه به اینکه این کاربه شاکله اصلی حفاظ صدمه میزند و استحکام آن را ازبین میبرد. شما باید بع عنوان خریدار از این موضوع مطلع باشید که شکل اصلی حفاظ ها بسیار دقیق ارزیابی شده و بارها آزموده شده و به تکامل رسیده است و تغییر در شاخه های این حفاظ منجر به شکنندگی آن خواهد شد.

 

حفاظ

 

حفاظ شاخ گوزنی در چند سال اخیر یکی از طراحی های مهم و ضروری در مورد ساختمان ها و بناهای در حال ساخت در معماری جدید جایگزین انواع دیگر نرده ها شده است به عبارتی ساده تر شاخ گوزنی نسل سوم حفاظ ساختمان است که تا کنون توانسته هم در عرصه طراحی و امنیت ساختمان به محصولی بی رقیب تبدیل شود .

 

احتمالا شما هم بار ها در مواقعی که محل کار و یا خانه خود را ترک کرده اید استرس این را داشته اید که سارقان برای سرقت اموال و دارایی های شما و یا جهت دسترسی به اسناد مهم و با ارزش شما وارد خانه یا محل کارتان شوند.

 

قبل از این که این اتفاق ناگوار برای شما رخ بدهد بهتر است تمهیداتی را برای حفظ اموال و دارایی هایتان بیاندیشید تا از این قبیل اتفاقات برای شما نیفتد و شاهد از دست رفتن دارایی های خود نباشید.

 

ممکن است در این مواقع شما به فکر استفاده از روش های پیش پا افتاده مانند روشن گذاشتن لامپ ها باشید. دیگر اینگونه روش های ساده به افزایش امنیت ملک شما کمک نمی کنند. چرا که سارقین با هوش تر شده و در واقع می توان گفت که به نوعی دستمان برای سارقین رو شده است.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

 

 

در کنار این روش های ساده شاید وقتی صحبت از امنیت ملک می شود شما به فکر نصب دوربین مدار بسته و یا نصب دزدگیر باشید. استفاده از این وسایل الکترونیکی خوب است و تا حد بسیار زیادی از سرقت اموال شما جلوگیری می کنند ولی استفاده از این روش ها امنیت ملک را تضمین نمی کند و بهتر است در کنار این وسایل اکترونیکی از سایر روش ها مانند نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار، نصب درب آکاردئونی و یا نصب حفاظ پنجره که امنیت ملک شما را به طرز شگفت آوری بالا می برند استفاده کنید.

 

بالا بودن دوام و ماندگاری این نوع حفاظ از بزرگ ترین مزیت های آن به شمار می رود همچنبن مواد اولیه با کیفیت نیز از مهم تربین مزیت های تولید حفاظ توسط گروه دوسازه است کتاره همیشه به آن توجه ویژه دارد.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

 

کامل مشخص است همان طور که ازشنیدن نام حفاظ در ذهن ایجاد میشود ایجاد حفظ امنیت و مانع مناسب است حال قیمت حفاظ شاخ گوزنی و تفاوت حفاظ شاخ گوزنی را در این زمینه بررسی میکنیم ، این نوع از نرده حفاظ ها از میل گردها با شکل و نظم خاص و منظم (در مدل بوته ای نامنظم ) در یک خط مستقیم به هم متصل شده اند که قسمت بالایی آن مانند چاقو برنده و مانند سوزن تیز شده اند.

 

 

 

این نوع حفاظ ها با نام تجاری شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای وارد بازار نرده حفاظ شده اند .همان طور که از نام این محصولات پیداست شکل هر کدام از آنها با توجه به استفاده از ایمنی طبیعت در برابر مشکلات و مهاجمان است . شاخ گوزن در برابر مهاجمان با قدرت و خشونت است و خار در بوته برای جلو گیری و احساس درد در برابر مزاحمان برای چیدن و تصاحب گل است ترکیب این دو شکل موجود در طبیعت حفاظ باقدرت و بسیار زهرآگین را به وجود میاورد.

 

 

این نسل از حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی از طرف مراجع انتظامی و تامین امنیت هم به نوعی تایید میشده و بسیاری از خود این مناطق از این نوع حفاظ روی دیوار استفاده میکنند. اگر شاخ گوزنی را بر روی زمین گذاشته و به صورتی نصب کنیم در ارتفاع های ۹۰ سانت و ۱ متر به بالا عبور یا پرش از روی آن تقریبا امری غیر ممکن و بسیار خطرناک محسوب میشود که بسیاری از افراد خبره هم از این کار اجتناب میکنند ؛ همان طور که در کلیه امور مرسوم است دزدان و سارقان معمولا از محل هایی که امنیت را تامین کرده اند در هر موضوعی دزدی نکرده و به سراغ موارد راحت تر میروند این امر هم برای نرده فلزی و نرده روی دیوار هم صادق است.