خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال

 

 

 خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال : نرده حفاظ بوته ای، حفاظ نیزه ای، حفاظ دیواری، شاخ گوزنی، حفاظ ساختمانی، حفاظ آهنی، حفاظ نیزار، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ آبشاری، حفاظ بوته خاری و محافظ شاخ گوزنی از نام های دیگر این نوع حفاظ می باشد. جنس حفاظ شاخ گوزنی از فلز بسیار مستحکم بوده که پس از نصب بر روی دیوار ساختمان (نرده دیوار)، امنیت بالایی را در مقابل هزینه بسیار کم پرداختی، ارائه می دهد.

 

حفاظ شاخ گوزنی توانسته است تا حد بسیار بالایی ایمنی ساختمان ها را برطرف کند. انواع مختلفی از حفاظ شاخ گوزنی تولید شده است . بهترین حفاظ شاخ گوزنی ، نرده حفاظ شاخ گوزنی است که با جوش co2 و رنگ الکترو استاتیک تولید شود. در هر متر حفاظ شاخ گوزنی حدود 150 نقطه باید جوشکاری شوند . جوش الکترود برای این کار به هیچ وجه مناسب نیست ،لذا نوعی از نرده حفاظ شاخ گوزنی که با نام درجه 2 و جوش الکترود با رنگ مایع تولید میشود به هیچ وجه برای این کار مناسب نیست .

 

در این مقاله سعی شده است تا در رابطه با حفاظ های شاخ گوزنی اطلاعاتی ارائه شود و راهکار هایی را برای افزایش امنیت و حفاظت ساختمان عنوان کنیم. پیشنهاد می کنیم که از مطالعه  این مقاله غافل نشوید.

 

 خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال

خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال

 

حفاظ های شاخ گوزنی که بیشتر در بین کشور های ایران و عراق محبوبیت پیدا کرده، در ضخامت ها و تراکم های مختلف طراحی و عرضه می شود. دلیل نام گذاری این عنوان نیز در تشابه این نوع حفاظ ها با شاخ های گوزن می باشد. انتظار بر این است که این حفاظ های محبوب و پر استفاده، در آینده رواج بیشتر داشته باشد . شکل های مختلفی از حفاظ شاخ گوزنی تا امروز تولید شده است .

 

ایمن ترین نرده حفاظ شاخ گوزنی با نام تجاری حفاظ نیزار طراحی و تولید شده است . این حفاظ برای اماکن بزرگ و ساختمان های ویلایی بسیار عالی و باشکوه است . میله های این حفاظ همگی از پایین به سمت بالا جوش داده شده و همگی حالت قوس مانند دارند. بعد از حفاظ نیزار ، حفاظ شاخ گوزنی لیلیوم هم یکی از ایمن ترین حفاظ های شاخ گوزنی محسوب میشود. این حفاظ لوکس و بسیار زیبای دو رنگ هم میتواند هر بیننده ای را در نگاه اول ،محو خود کند. فرم غنچه های حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم بسیار زیبا است .

 

با تمام محاسنی که در بالا ذکر شد هر کدام از مدل های حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان و سبک های مختلفی طراحی شده است . حقیر به عنوان یکی از طراحان نرده حفاظ شاخ گوزنی که حفاظ مدل پروانه ، حفاظ نخل مرداب و حفاظ نیزار را برای اولین بار طراحی کرده ام اعتقاد دارم حفاظ مدل بوته ای بهترین و ایمن ترین حفاظ شاخ گوزنی است که از نظر امنیت هیچ طرحی از انواع حفاظ شاخ گوزنی قابل مقایسه با حفاظ شاخ گوزنی بوته ای را ندارد .

 

 خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال

 

 

 

انواع حفاظ ها

 

حفاظ ها عموما به سه دسته تقسیم می شوند که شامل موارد زیر می باشد.

 

 

سیم خاردار ها

 

سیم خاردار ها که بیشتر در پایگاه های نظامی و دیوار های زندان ها استفاده می شود، در گذشته محبوبیت زیادی داشته و بسیار استفاده می شده است. اما پس از ساخت حفاظ های شاخ گوزنی، به مرور این گستردگی کاهش یافته و بسیار کم استفاده می شود. از مهم ترین دلایل این امر می توان از ظاهر نه چندان زیبای آن نام برد که در گذشته چون خیلی مورد توجه نبود، استفاده بالایی داشت. اما امروزه به دلیل اهمیت ظاهر و زیبایی حفاظ ها در کنار امنیتشان، به عنوان فاکتور اصلی شناخته می شود.

 

 

حفاظ سر نیزه ای

 

در این نوع حفاظ ها، سعی شده است تا ایراد ها و مسائل دسته اول برطرف شود. یکی از این ها شامل تغییراتی در ظاهر آن هاست که طراحی شکیل تری پیدا کرده و باعث می شود مکان های مورد استفاده، زیباتر بنظر برسد.

در قسمت امنیت حفاظ ها، چون که ارتفاع بکار رفته بالا بوده و در قسمت بالایی اش نوک های تیزی بکار رفته، باعث می شود تا امنیت افزایش یافته و بسیار مورد توجه افراد قرار گیرد. کاربرد این دسته از حفاظ ها، بیشتر در املاک و ساختمان های شخصی بوده و معمولا ویلاها نیز از آن بهره می برند. البته پس از طراحی و ساخت دسته بعدی حفاظ ها، همانند اتفاقی مشابه که برای سری قبل بوجود آمد، کاربرد این نوع حفاظ ها نیز کاهش یافت.

 

 

حفاظ شاخ گوزنی

 

نرده حفاظ شاخ گوزنی در این دسته از حفاظ ها، در بحث امنیت حرف اول را می زند. نرده حفاظ شاخ گوزنی در بخش حفاظت نسبت به دو دسته قبلی، بهبود قابل توجهی حاصل شده است.قیمت حفاظ شاخ گوزنی هم نصبت به نرده حفاظ نیزه ای مناسب تر است . در این نسل از حفاظ ها بود که درب های کشویی و حفاظ هایی برای پنجره های ساختمان رونمایی شد که تمامی این ها باعث افزایش هرچه بیشتر امنیت مکان های مورد استفاده کرده است. طراحی این نوع حفاظ ها با گونه ای بوده که نوک های تیز بالای حفاظ ها، در تمامی جهات پوشش داده شده تا کم ترین احتمال جهت ورود به حریم خصوصی از بین رود.

 

روش متداول دزدان در بالا رفتن دیوار ها به این شکل است که پس از گرفتن بالای دیوار، از آن بالا رفته و خودشان را به داخل منزل می رسانند. طراحی این حفاظ به گونه ای است که جلوی همین کار را نیز از دزدان می گیرد و مانع از استفاده از دیوار به عنوان محلی کمکی، جهت بالا رفتن از آن می شود. طراحی همه جانبه نوک های تیز نیز به این دلیل است تا امکان ورود به منزل را با قرار گرفتن در کنار حفاظ از سارقان بگیرد. جنس متداول این حفاظ ها، فلزی است اما برخی از افراد برای داشتن امنیت بیشتر، جنس فولاد را خریداری می کنند که البته مبالغ بالاتر باید پرداخته شود.

 

 

پیش زمینه ای از حفاظ های شاخ گوزنی

 

حفظ امنیت خانه، محل کار و هرجایی که در آن وسایل، اسناد، اموال و تمامی دارایی هایتان قرار دارد، اهمیت بسیار بالایی دارد. نگرانی و اضطراب همیشگی برای افراد هست که پس از ترک محل، سارقان به املاکشان دستبرد نزنند. پیشگیری بهتر از درمان است، پس بهتر است قبل از هرگونه اتفاق احتمالی، راهکار هایی را جهت افزایش امنیت محل تان بسنجید و برای رفع مشکلات آن ها اقدام کنید.

روش های قدیمی دیگر کاربرد ندارند. در گذشته افراد با روشن کردن لامپ های داخل خانه و ساختمان، سعی در برقراری امنیت پس از خروجشان می کردند. امروزه دیگر این روش ها کاربرد ندارند و منسوخ شده اند. چرا که سارقان و دزدان، بسیار حرفه ای تر عمل کرده و با هوش تر شده اند.

 

حال که دوران روش های قدیمی به پایان رسیده، نوبت آن است که به تکنولوژی های جدید نیز نگاهی بیندازیم. هرگاه صحبت از افزایش امنیت خانه می شود، روش های نوینی هم چون نصب دوربین مدار بسته و راه اندازی دزدگیر به گوش می رسد که البته شیوه های خوبی است. این وسایل الکترونیکی و تکنولوژی های جدید، جلوی بسیاری از سرقت ها را گرفته و دست سارقان را از دزدی کوتاه می کند.

 

اما باوجود تمامی این وسایل ها، بازهم امنیت ساختمان به طور کامل تضمین نمی شود و استفاده مکمل گزینه بهتری است. بدین شکل که در کنار این وسایل الکترونیکی، نصب درب کشویی و یا حفاظ پنجره ای نیز انجام شود که امنیت ساختمان را به بیشترین حد ممکن می رساند. دلیل استفاده از این نوع حفاظ ها، دوام و استحکام بسیار بالای آن هاست که همین مزیت ها باعث شده در اولویت نخست انتخاب حفاظ ها قرار بگیرد.

 

 

 

حفاظ های شاخ گوزنی نسبت به نرده های سنتی چه مزایا و معایبی دارند؟

 

دلایل محبوبیت بیشتر نرده های شاخ گوزنی نسبت به نرده های سنتی این دو دلیل هستند.

 

 

زیبایی بیشتر نرده های شاخ گوزنی

توانایی بیشتر در حفظ امنیت

 

 خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال

 

نرده های سنتی شبیه میله های زندان اند و نمی توان در بین آنها طرح های زیبا و متنوعی پیدا کرد. اما حفاظ های شاخ گورنی زیبایی خاصی دارند و در صورت اینکه ابعاد و تراکم آن را متناسب با دیوار انتخاب کنید می توانند به زیباتر شدن دیوار هم کمک کنند. حتی می توانید در پای دیوار گیاه های خودرو بکارید تا به روی این حفاظ ها کشیده شوند و زیبایی خاصی به دیوار و کل فضای اطراف بدهند.

 

دزدهایی که با نرده های قدیمی مواجه می شوند نه تنها زخمی نمی شوند بلکه می توانند از میله های آنها برای بالا رفتن از دیوار هم استفاده کنند. معمولا دیوار ها 30 سانتی متر ضخامت دارند اما نرده های قدیمی و سنتی فقط 4 سانتی متر عرض دارند پس قادر به پوشاندن کل عرض دیوار نیستند. با این حال دزدها به راحتی می توانند روی لبه دیوار بایستند و از آن عبور کنند اما این اتفاق هرگز برای حفاظ های شاخ گوزنی نمی افتد زیرا عرض آنها حداقل 50 سانتی متر است و می تواند تا 80 سانتی متر هم افزایش پیدا کند.

 

در این صورت نرده کل روی لبه دیوار را پوشش می دهند و حتی ممکن است از لبه های دیوار بیرون تر هم بیایند پس هیچ دزدی نمی تواند از آن عبور کند و اگر هم بخواهد چنین کاری انجام دهد قطعا زخمی می شود و آسیب جدی می بیند. اما نرده های سنتی از پروفیل هستند و نمی توانند مانع پر دردسری برای سارقان باشند. اگر دزدها ببینند که روی لبه دیوار خانه ای حفاظ شاخ گوزنی نصب شده به هیچ وجه تلاشی برای ورود به آن انجام نمی دهند.

 

مطمئنا دزدها به سراغ خانه هایی می روند که محافظ ندارند یا حفاظ آنها از نوع قدیمی و سنتی است و به هیچ وجه فکر عبور از دیوار خانه ای که حفاظ شاخ گوزنی دارد به سرشان نمی زند. بگذارید با یک مثال دیگر این قضیه را ملموس تر کنیم. دیواری که نرده شاخ گوزنی نداشته باشد مانند ماشینی است که دزدگیر و قفل فرمان نداشته باشد. مطمئنا سارقان به فکر دزدیدن ماشینی که چند نوع دزدگیر و قفل دارد نمی افتند و ماشینی را هدف می گیرند که هیچ گونه سیستم امنیتی و حفاظتی ندارد.

 

انواع حفاظ ها خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال

 

نوع رنگ و روش رنگ کردن حفاظ های شاخ گوزنی

 

به 2 دلیل باید حفاظ های شاخ گوزنی را رنگ کرد. اولین دلیل این است که این کار باعث زیباتر شدن آن می شود و جلوه بهتری به حفاظ می دهد. دلیل دوم هم محافظت از میله های حفاظ است زیرا رنگ پودری که برای رنگ کردن این حفاظ ها از آن استفاده می شود مانع از زنگ زدن میلگرد های به کار رفته در آن می شود.

قبل از اینکه رنگ آمیزی حفاظ های شاخ گوزنی انجام شود اول باید بررسی های لازم روی آن صورت بگیرد تا رنگ آمیزی با کیفیت بیشتری انجام شود. بهترین نوع پوشش در رنگ آمیزی این حفاظ ها فام درجه 1 است که تاثیر بسیار زیادی در محصول نهایی دارد.

 

با دو روش می توان این حفاظ ها را رنگ کرد. یکی روش رنگ الکترواستاتیک کوره ای و دیگری هم با روش معمولی و استفاده از پیستوله و رنگ مایع. کیفیت رنگ و حتی روش رنگ آمیزی هم در قیمت نهایی حفاظ ها تاثیر دارند. رنگ مدل هایی که قیمت بسیار پایینی دارند رنگ مایع است که کیفیت بسیار پایینی دارد. اگر قرار باشد که نرده ها با رنگ مایع رنگ شود این کار باید در سه مرحله انجام شود. این سه مرحله به ترتیب زدزنگ، آستر و رنگ اصلی نام دارند و بعد از اجرای هر کدام باید منتظر بمانیم تا رنگ کاملا خشک شود و سپس مرحله بعدی را شروع کنیم.

 

در هوای سرد و زمستانی معمولا زمان خشک شدن رنگ طولانی تر است و باید بیشتر صبر کرد. به این دلایل بعضی اوقات برای صرفه جویی در وقت و هزینه مراحل اول و دوم رنگ آمیزی حذف می شوند که با این کار رنگ به خوبی روی میله های حفاظ نمی نشیند و در اثر تابش آفتاب و به مرور زمان از بین می رود و به علت تعداد زیاد شاخه رنگ زدن دوباره ی میله ها هم کار دشواری است.

 

به خاطر این مشکلاتی که رنگ مایع دارد معمولا برای رنگ زدن حفاظ های شاخ گوزنی از رنگ های کوره ای استفاده می کنند و با روش رنگ الکترواستاتیک اقدام به رنگ زدن حفاظ می کنند. در این روش رنگ آمیزی رنگ را به صورت پودر جامد در می آورند و سپس روی حفاظ می پاشند و برای ثابت نگه داشتن رنگ روی میله ها حفاظ را در دمای بالا می پزند تا دوام زیادی داشته باشد. این روش رنگ آمیزی به هیچ وجه با روش رنگ مایع قابل مقایسه نیست.

 

انواع حفاظ ها

خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال

 

 

چه عواملی روی قیمت حفاظ های شاخ گوزنی موثر هستند؟

 

 

خلاصه

 

حفاظ های شاخ گوزنی ویژگی هایی دارند که معمولا با آنها شناخته می شوند. کیفیت بالا، زیبا و خوش فرم بودن، قیمت مناسب و کارایی بالا را می توان جزو این ویژگی ها به حساب آورد. به هیچ وجه نمی توانیم این ها را از هم جدا کنیم و مثلا بگوییم در یک جا فقط کارایی مهم است و در جایی دیگر زیبایی، در صورت تحلیل تکی این عوامل دلیل آن واضح تر رساندن مفهوم و فهم بیشتر است و به همین دلیل ما هم آنها را از همدیگر جدا می کنیم.

 

می خواهیم با قیمت حفاظ شاخ گوزنی شروع کنیم. باید توجه داشته باشیم که برای تعیین قیمت و ارزش هر کالایی باید ببینیم که آن کالا چه سودی برای ما دارد و برای رفع چه مشکلی ساخته شده است. با کمی تفکر هم به راحتی می توان فهمید که دلیل اصلی ساخته شدن حفاظ های شاخ گوزنی برقراری و حفظ امنیت است. این امنیت ابعاد زیادی می تواند داشته باشد و در جنبه های مختلفی به آن پرداخته می شود. امنیت مال و جان، خانواده، شهر، کشور و … از جمله مواردی هستند که به آنها توجه می شود. کلمه «حفاظ» معانی مختلف و زیادی دارد که صحبت کردن درباره آن هدف اصلی این مقاله نیست.

 

نوشتن این مقاله به دلیل وجود یک محدوده گسترده از قیمت حفاظ شاخ گوزنی در بازار است. شما به عنوان یک مشتری برای خرید این حفاظ ها باید بعضی عوامل را در نظر بگیرید. تیم صنایع فلزی کاوه با تحقیقاتی که انجام داده به این نتیجه رسیده که در این باره 4 عامل از بقیه مهم ترند که آنها را با همدیگر بررسی می کنیم.

 

 

 خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی : در صورتی که نرده حفاظ شاخ گوزنی را از تولید کننده خریداری کنید 2 نوع لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به شما ارائه می دهند . لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی درجه یک با جوش co2 و رنگ الکترو استاتیک و دوم : لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی درجه 2 که جوش الکترود و رنگ معمولی است ،که در ادامه به تفاوت نرده حفاظ شاخ گوزنی درجه یک و دو خواهیم پرداخت .

 

 

حفاظ شاخ گوزنی در شمال  : همچمن گیلان : رشت/ انزلی/  شفت / فومن/ صومعه سرا/ آستانه اشرفیه / لاهیجان /لنگرود/ سیاهکل/ رودسر و ...  همینطور مازندران  به خصوص شهر بابل /ساری/ آمل /منطقه بابلسر / قائم‌شهر/ چالوس و …    دارای ساختمان هایی هستند که نیاز به نصب نرده حفاظ روی دیوار به شدت احساس میشود . نرده حفاظ شاخ گوزنی یک مانع فیزیکی بی نظیر برای ایجاد امنیت روی دیوار است . قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان  همانند نرده حفاظ شاخ گوزنی مدل بوته ای با تراکم بالا و ارتفاع 100 تا 120 سانت بیشترین سفارش را درشمال کشور  دارد. ارتفاع مناسب با عرض قابل توجه  اطمینان خاطر را برای خریداران به همراه دارد.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

 

در یک نگاه سریع این 4 عامل زیبایی، کیفیت، کارایی و قیمت هستند. همانطور که گفتیم این عوامل به هیچ وجه از یکدیگر جدا نیستند و کاملا به همدیگر وابسته اند. ما این موارد را جداگانه تحلیل می کنیم زیرا می خواهیم بهتر مفهوم را برسانیم و در حالت کلی این کارایی، زیبایی و کیفیت هستند که بر روی قیمت این حفاظ های شاخ گوزنی تاثیر می گذارند.

 

 

کارایی حفاظ شاخ گوزنی:

 

مهم ترین کاری که یک حفاظ باید انجام دهد برقراری و حفظ امنیت است. عواملی که بر کارایی حفاظ موثر هستند ابعاد و تراکم و طراحی آن هستند. برای مثال بازدارندگی حفاظ های شاخ گوزنی از حفاظ های سر نیزه ای خیلی بیشتر است. زیرا حفاظ های شاخ گوزنی دقیقا از سطح دیوار نوک های تیزی دارند که باعث بازدارندگی بیشتر می شود اما در حفاظ های سر نیزه ای نوک های تیز آن حدود یک متر بالاتر از سطح دیوار قرار دارند. از دیگر عوامل موثر در افزایش امنیت حفاظ ها عرض آنها است و هر چه عرض حفاظ ها بیشتر باشد حرکت کردن روی دیوار سخت تر است. دو عامل مهم دیگر برای بیشتر شدن امنیت هم افزایش تراکم و ارتفاع حفاظ ها است.

 

افزایش هر کدام از عواملی که به آنها اشاره شد باعث بالاتر رفتن امنیت حفاظ می شود و می دانیم که کارایی و قیمت حفاظ های شاخ گوزنی با یکدیگر رابطه مستقیم دارند. پس قاعدتا با بالارفتن کارایی حفاظ قیمت آن هم بیشتر می شود.

 

زیبایی حفاظ شاخ گوزنی :

 

قیمت حفاظ های شاخ گوزنی به زیبایی آن هم بستگی دارد. مثلا مدل های جدیدتری از حفاظ وجود دارند که به آنها حفاظ لاله ای یا لیلیوم می گویند و از حفاظ های شاخ گوزنی زیباتر هستند. از طرفی دیگر معمولا حفاظ لیلیوم را با دو رنگ تولید می کنند که همین عامل با زیباتر کردن آن قیمتش را هم بالاتر می برد. اما برای بسیاری از خریداران زیبایی فاکتور خیلی مهمی است. همانطور که موقع خرید یک لباس علاوه بر جنس به زیبایی آن هم توجه می کنیم، در خرید حفاظ هم زیبایی فاکتور بسیار مهمی است.

 

 

کیفیت حفاظ شاخ گوزنی :

 

کیفیت حفاظ های شاخ گوزنی در تعیین قیمت آنها تاثیر بسیار زیادی دارد. کیفیت این حفاظ ها را می توان با عوامل زیادی مثل جنس، رنگ، نوع جوش، روند رنگ آمیزی، میزان تجربه و مهارت کارکنان و … سنجید. هیچ استانداردی وجود ندارد که کارخانه های تولید حفاظ در ساخت محصولاتشان آن را رعایت کنند و این قضیه بسیار مایه تاسف است. کارشناسان و متخصصان داخلی باید برای استاندارد مخصوص تولیدکنندگان حفاظ فکری بکنند زیرا مثلا استانداردهای شرکت های خودروسازی ایرانی با خودروسازان آلمانی کاملا تفاوت دارد و دلیل آن هم تفاوت مسیرها و جاده های این دو کشور، اقلیم حاکم بر آنها و آب و هوای شان است.

 

بعضی از موارد استاندارد هم کاملا مشخص هستند. سایت دوسازه به همراه تولیدکنندگان به این نتیجه رسیدند که مثلا جوش CO2 کیفیت بیشتری از جوش الکترودی دارد یا اگر حفاظ ها با روش رنگ پودری الکترواستاتیک رنگ آمیزی شوند کیفیت بالاتری خواهند داشت. این موارد همگی بر قیمت حفاظ های شاخ گوزنی موثر هستند.

با توجه به نکاتی که ذکر شد باید این را بگوییم که دوسازه روند تولید حفاظ های شاخ گوزنی خود را بر اساس مواردی که به آنها اشاره کردیم ( کارایی، زیبایی، کیفیت و قیمت) برنامه ریزی می کند.

 

 خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال

 

 

 

خط تولید حفاظ شاخ گوزنی :

 

در تولید حفاظ شاخ گوزنی ابتدا میلگرد وارد خط تولید حفاظ شاخ گوزنی میشود . در این مرحله با توجه به تراکم حفاظ شاخ گوزنی و ارتفاع میله ها به صورت اریب برش داده میشوند. برش میله ها باید حدود 2 الی 3 سانت تیز باشند. بعد از این مرحله میله ها ی حفاظ شاخ گوزنی به قسمت خم کاری برده میشوند تا هر کدام به فراخور کارایی نورد شوند. خم کاری با دستگاه های هیدرولیک انجام میشود تا شکل حفاظ هم زیبا و هم ایمن باشد .

در مرحله بعدی خط تولید حفاظ شاخ گوزنی ، میله ها به قسمت جوشکاری برده میشوند. در سایت دوسازه کلیه مراحل توسط دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته انجام میشود. دستگاه جوش co2 یکی از پیشرفته ترین دستگاه های جوش است . مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار و جوش نفوذی از مزایای جوش کاری در حفاظ شاخ گوزنی است .

 

بعد از جوشکاری مرحله رنگ حفاظ شاخ گوزنی است که با توجه به مناطق مختلف ما از رنگ های کوره ای (پودری) متفاوت استفاده میکنیم . رنگ حفاظ شاخ گوزنی در مناطق شمالی کشور مانند گیلان و مازندران میبایست از نوع اپوکسی باشد تا حفاظ شاخ گوزنی بتواند در برابر رطوبت بالا و هوای شرجی مقاوم باشد . در مناطق گرم سیری هم استفاده از رنگ های پودری هیبرید توصیه میشود . بعد از رنگ آمیزی کار تولید حفاظ شاخ گوزنی در خط تولید حفاظ شاخ گوزنی به پایان رسیده و محصول جهت نصب و ارسال قسمت انبار منتقل میشود. ارسال میشود

 

 

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی:

 

همچنین یکی دیگر از عواملی که کیفیت حفاظ شاخ گوزنی را تعیین می کند قطر و اندازه ی میلگرد هایی است که در ساخت این نوع حفاظ استفاده می شوند. این میلگرد ها معمولا با قطری بین 8 الی 10 سانتی متر عرضه می شوند اما همانطور که می شود حدس زد هرچه قطر این میلگرد ها بیشتر باشد، استحکام آن ها نیز بیشتر می شود. میلگرد های 8 سانتی متری قیمت کمتری نسبت به سایز های بزرگتر دارد اما این را در نظر داشته باشید که در ازای مبلغی که پرداخت می کنید، چه چیزی دریافت می کنید.

 

بدیهی است که میلگردهایی با قطر 10 سانت علاوه بر استحکام و کیفیت بیشتر در زیبایی نیز تاثیر مثبتی دارند زیرا در فضاهایی که تراکم کم است اگر از میلگردهای نازک استفاده کنید بسیار خلوت می شود و زیبایی بصری خود را از دست می دهد. از سوی دیگر میلگردهای سایز 8 سطح مقطع کمتری برای جوشکاری دارند و همین امر منجر به برقراری اتصال هایی ضعیف و شکننده خواهد شد. با توجه به نکات گفته شده با شما پیشنهاد می دهیم از میلگردهایی استفاده کنید که 10 سانتی متر قطر دارند.

 

مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی

 

نحوه ساخت حفاظ شاخ گوزنی : برای ساخت این حفاظ معمولا از میلگردهایی با قطر 8 تا 10 میلی متر استفاده می شود. ابتدا این میلگردها را از کارخانه خریده و سپس به محل تولید حفاظ می برند. در آنجا میلگرد ها در اندازه های مناسب و مورد نظر برش زده می شود. قطعاتی که به شاخه ها و شاخک های کوتاه تبدیل می شوند باید به صورت زاویه دار و با گیوتین مخصوص برش زده شوند. قطعاتی که برش زده می شوند باید طوری تیز شوند که با کمی فشار باعث ایجاد آسیب دیدگی شوند. در مرحله بعد این قطعات را با دستگاه پرس و در قالب های متفاوت خم می کنند و به جوشکارها تحویل می دهند. در کارگاه جوشکاری مدل ها طبق الگو و سفارش مورد نظر ساخته می شوند. بعد از اینکه مدل ها ساخته شد، با دستگاه های مخصوص آن ها را رنگ می کنند.

 

این حفاظ ها که مدت زمان مشخصی در کوره پخته می شوند، پس از آنکه رنگ شدند به انبار حمل می شوند و آماده ارسال و نصب می شوند.

 

 

حفاظ شاخ گوزنی در چه ابعاد و اندازه هایی تولید می شود؟

 

اندازه های تولیدی این نرده به نیاز و سفارش مشتری بستگی دارد ولی ابعاد معمول و رایجی هم دارد که در زیر اشاره می شود. معمولا طول متعارف این نرده ها 2 متر است و با ارتفاع 70 تا 100 سانتی متری ساخته می شوند. عرض این نرده ها متناسب با ارتفاع و بین 50 تا 70 سانتی متر است. در مورد تراکم باید گفت معمولا در هر دو متر بین 7 تا 13 شاخه اصلی می تواند وجود داشته باشد.

 

 

ساخت حفاظ شاخ گوزنی

 

وقتی می خواهید حصار بخرید، ارزانی را به عنوان یک معیار در نظر نگیرید زیرا هیچ ارزانی بی دلیل نیست و حفاظ هایی که گران تر هستند قطعا از جنس بهتر و مرغوب تری ساخته شده اند و مقاومت بالاتری دارند. نحوه نصب حفاظ ها به این صورت است که ابتدا سوراخ هایی روی سطح صاف دیوار ایجاد می کنند و با استفاده از پین حفاظ را روی دیوار نصب می کنند. در پایان نیز حفاظ ها را به هم متصل می کنند تا استحکام بیشتری داشته باشند. برای بهتر شدن نمای کار و رضایت مشتری از کیفیت حفاظ ها، باید محل جوشکاری ها را لکه گیری و رنگ آمیزی کرد.

 

از آنجایی که رضایت مشتری برای تیم ما بسیار ارزشمند است همواره تلاش می کنیم تا کوچک ترین عیب و ایرادی در کار نباشد و کار با کیفیت بالا به مشتری ارائه شود. برای نصب حفاظ ها نیز نیازی به تغییر ظاهر دیوار و آسیب رساندن به آن نیست و می توان در زمان کمی حفاظ ها را روی دیوار نصب کرد. برای نصب حفاظ نیز توصیه ما این است که از متخصصان مجرب کمک بگیرید زیرا اگر حفاظ به درستی نصب نشوند ممکن است با کوچکترین فشاری، پین ها از سوراخ خای ایجاد شده خارج شوند و حفاظ از محل خود خارج شود و مشکلات ایمنی ایجاد کند. هزینه نصب حفاظ به صورت جداگانه از مشتری دریافت می شود زیرا بعضی مشتریان می خواهند خودشان کار نصب را انجام دهند. اما همانطور که گفته شد توصیه ما استفاده از متخصصان مجرب است.

 

امروزه معمولا برای دیوارهایی که ارتفاعشان کوتاه است از حفاظ ها استفاده می شود زیرا بیشتر کردن ارتفاع دیوار با استفاده از مصالح بنایی مانند آجر و سیمان و … هزینه زیادی دارد و حفاظ زدن ارزان تر تمام می شود و در عین حال زیبایی بهتری هم دارد. این نوع حفاظ ها را می توان با شاسی کشی روی درب فلزی نیز نصب کرد.

 

 

کیفیت حفاظ شاخ گوزن

خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال

 

 

منظور از تراکم در این نوع حفاظ چیست؟

 

نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی

 

به تعداد شاخه های اصلی که در طول دو متر از نرده قرار دارند تراکم گفته می شود و هرچه تراکم بالاتر باشد یعنی فاصله بین شاخه ها کمتر است و نرده کیفیت بهتری دارد. شاخه های اصلی بلندتر از بقیه شاخه ها هستند و ارتفاع نرده با آن ها سنجیده می شود. فاصله تقرببی شاخه ها از تقسیم طول نرده بر ترکم نرده به دست می آید. مثلا اگر طول نرده 2 متر باشد و تراکمش 13 باشد فاصله تقریبی شاخه ها 15 سانتی متر می شود. شاخه های اصلی مستقیما به شاسی جوش می شوند و ارتفاعشان برابر با ارتفاع نرده است. شاخک های فرعی به آن ها جوش می شوند.

 

تراکم نرده در واقع همانی است که گفته شد اما برخی تولید کنندگان شخه های فرعی را هم جزو تراکم حساب می کنند. معمولا اگر تراکم بیشتر از 13 باشد شاخه های فرعی هم حساب شده است. گاهی تراکم به 200 هم می رسد که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و در واقع تمام قطعات ریز و درشت را شمرده اند. خلاصه اینکه تراکم معمول بین 7 تا 13 است. مثلا تراکم 14 احتمالا همان تراکم 7 است که شاخه های کوچک میان شاخه های اصلی را هم شمرده اند. شاخه های اصلی که جزو تراکم حساب میشوند باید مستقیما به شاسی جوش شده باشند و سایر شاخه ها به آن ها متصل باشد، و نیز ارتفاعشان برابر با ارتفاع نرده باشد.

 

حفاظ شاخ گوزنی و نحوه خرید

 

ابتدا یک کارشناس به محل پروژه اعزام می شود تا نسبت به پروژه شناخت پیدا کند سپس محل نصب حفاظ را اندازه گرفته و با توجه به نوع ساختمان، حفاظ هایی به کارفرما معرفی می کند. نهایتا کارفرما طبق سلیقه و بودجه ای که دارد، یکی از آن ها را انتخاب می کند. در صورتی که پس از ساخت و در هنگام نصب، اندازه حفاظ بزرگتر از طول دیوار باشد با دستگاه سنگ فرز آن را برش می زنند و به اندازه دیوار در می آورند. برای جوشکاری و ساخت این نوع حفاظ می توان از روش جوشکاری با الکترود و یا جوشکاری با co2 استفاده کرد. هر کدام از این روش ها ویژگی های خاص خود را دارند و البته هزینه آن ها هم متفاوت است و در قیمت تمام شده موثر هستند.

 

جوش CO2 نسبت به جوش الکترود مقاومت بالاتری دارد. در جوشکاری با الکترود، مقاومت جوش پایین تر است و احتمال شکستنش بیشتر، علاوه بر این به دلیل وجود گل جوش کیفیت رنگ آمیزی نیز پایین تر می آید. در حالی که در جوشکاری با روش CO2 کیفیت و مقاومت جوش بهتر است. به همین خاطر اگر کیفیت کار برایتان مهم است حتما از جوش CO2 استفاده کنید.در دیوارهای پلکانی رعایت نکات امنیتی از اهمیت دو چندانی برخوردار است. برای حفظ امنیت در این دیوارها که با دیوار مجاور اختلاف ارتفاع دارند، معمولا در محل شیب دیوار ارتفاع حفاظ را بلندتر در نظر می گیرند ( بین 1 تا 2 متر).

 

 خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال

خرید حفاظ شاخ گوزنی در شمال

 

 

 

نصب حفاظ روی دیوارهای غیرممتد

 

گاهی لازم است حفاظ شاخ گوزنی را روی دیوار های غیرممتد لغاز دار نصب کرد. در چنین مواردی بخش حفاظ لغاز بر روی دیوار با ارتفاع کمی بلند تر ساخته شده و در آن قسمت قرار می گیرد تا حفاظ در بخش تو رفتگی دیوار نیز قرار گیرد.ما معمولا بسیاری از سفارش هایی که بر روی دیوارهای غیرممتد هستند را از نوع لغاز دار انجام می دهیم.

 

 

هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی به چه مواردی باید توجه کنیم؟

 

اغلب کسانی که نیاز به افزایش امنیت خانه و نصب حفاظ شاخ گوزنی دارند، نمی دانند که چگونه می توان حفاظی خرید که علاوه بر قیمت مناسب با گذشت زمان آسیب نبیند و دوام بالایی داشته باشد. در ادامه به شما نکات مهمی را می گوییم که این نگرانی را برطرف خواهد کرد. با حفاظ برتر همراه باشید.

 

 

همانطور که گفتیم در ارزش گذاری و تعیین قیمت این نوع حفاظ پارامتر های زیادی دخیل هستند. به طور خلاصه می توانیم بگوییم که در هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی حتما به نکات زیر توجه کنید :

 

– کیفیت میلگرد

– ضخامت میلگرد های به کار رفته

– نحوه ی جوشکاری

– شیوه ی رنگ کردن

– کیفیت رنگ استفاده شده

– نحوه ی ارسال محصول

– مدت زمان ثبت سفارش تا تحویل محصول

 

 

علاوه بر موارد بالا به نکات کلی در هنگام خرید مانند دقت در تحویل گرفتن محصول، بررسی محصول و تطبیق آن با سفارش خود را هم در نظر داشته باشید.

 

 

راه شناخت یک حافظ با کیفیت از یک حفاظ بی کیفیت

 

زمانی که قصد خرید یک حفاظ با کیفیت را دارید مطمئنا به دنبال تشخیص کیفیت آن هم می باشید. کارشناسان و متخصصان حفاظ برتر به خریداران این پیشنهاد را می دهند که حتما هنگام خرید به وزن حفاظ شاخ گوزنی یا هر نوع نرده آهنی دیگر همانند طلا توجه داشته باشید.

 

همچنین از دیگر مسائلی که باید به آن توجه کنید حفاظ های روی دیواری چون حفاظ شاخ گوزنی از تعداد زیادی شاخه های میلگردی ساخته شده‌اند و بدیهی است که مشتری در طراحی یا ساخت حفاظ هیچ‌ گونه شناخت و یا مهارتی ندارد و این امر می تواند منجر شود تا افراد سودجو از عدم اطلاعات خریداران استفاده نموده و تنها کافی است که کمی از حجم میلگرد مصرفی در ساخت حفاظ را کم کنند یا از میلگرد ضعیف‌ تر و یا از میلگردی با کیفیت درجه پایین تر استفاده کنند، مطمئن باشید که شما به عنوان مشتری تفاوت را احساس خواهید نکرد مگر این که از وزن آن آگاه شوید.