مشخصات کلی و قیمت حفاظ بوته ای

 

 مشخصات کلی و قیمت حفاظ بوته ای : حفاظ شاخ گوزنی مدل بوته ای یکی از انواع نرده حفاظ روی دیوار است . این نوع از حفاظ روی دیوار را میتوان حفاظ شاخ گوزنی باز طراحی شده نامید . تغییراتی که در طراحی حفاظ بوته ای در نظر گرفته شده است بیشتر در راستای نظرات خریداران حفاظ های نسل جدید به خصوص حفاظ شاخ گوزنی بوده است . در این نوشته از  2sazeh.ir ما شما را بیشتر با این نرده حفاظ دور دیوار آشنا خواهیم کرد .

 

حفاظ بوته ای و ساختار

 

همان طور که اشاره شد حفاظ بوته ای شکل به روز تر نسل جدید نرده حفاظ روی دیوار است . ساختار اصلی حفاظ بوته ای همانند سایر نرده حفاظ ها از میل گرد ساده است . در این محصول بر خلاف حفاظ شاخگوزنی دیگر خبری از تراکم نیست و به صورت کلی در یک تیپ ساخته میشود. حفاظ بوته ای در قواره های 2 متری ساخته میشود .دو ردیف موازی کنار هم با ارتفاع همسان سبب شده است تا عرضی مناسب حدود 15 سانت در راس نرده حفاظ بوته ای داشته باشیم . این عرض در بالاترین قسمت حفاظ سبب شده است تا امنیت حفاظ بوته ای به صورت قابل ملاحظه ای افزایش داشته باشد .

در تولید این محصول از 7 ردیف استفاده شده است . افزایش یک ردیف میلگرد ، عرض این نرده را تا 70 سانت افزایش داده است که این عرض مناسب ، ایستادن سارقان بر روی لبه دیوار .را عملا به صفر رسانده است .

 

 مشخصات کلی حفاظ بوته ای

 

قیمت حفاظ بوته ای

 

ارتفاع حفاظ بوته ای (cm) قیمت به تومان
70 149.000
80 162.000
90 179.000
100 192.000

 

ظاهر حفاظ بوته ای

 

همچنین که در بالا گفتیم دارا بودن عرضی حدود 70 سانت علاوه بر افزایش امنیت ، سبب شده تا حجم بیشتری از میل گرد برای پر کردن بین حفاظ بوته ای استفاده شود . این افزایش استفاده از میلگرد در حفاظ بوته ای زیبائی این نرده حفاظ رو دو چندان کرده است . شکل خم نیم دایره مانند و استفاده از قطعات ریز 10 سانتی نوک تیز که برای بازدارندگی بر روی میله های اصلی جوش شده است ، ظاهری بسیار زیبا به این نرده حفاظ فلزی داده است .

از حفاظ بوته ای با توجه به شکل و ظاهر زیبا در منازل مسکونی داخل شهر ، باغ ویلا ها ، ساختمان های اداری دارای محوطه ، که زیبائی را در کنار امنیت همزمان میخواهند استفاده میشود.

 

 مشخصات کلی حفاظ بوته ای

 

 

حفاظ بوته ای و دلیل محبوبیت آن

 

محبوبیت حفاظ بوته ای به دلیل استفاده اصولی و صحیح منطبق بر نیاز امنیت ساختمان و طراحی زیبا به دست آمده است . اشخاصی هستند که با شکل و طراحی شاخ گوزنی موافق نبوده و این حفاظ را ،نرده ای غیر اصولی میدانند. حفاظ بوته ای و سایر مدل های نرده حفاظ روی دیوار مانند حفاظ نیزار ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نخل مرداب با توجه به طراحی های انجام گرفته نظر مخالفان استفاده از نرده حفاظ نسل جدید را نیز به خود جلب کرده است. از عناوینی مانند حفاظ بوته خواری ،حفاظ خار دار نیز برای حفاظ بوته ای در مناطق مختلف استفاده میشود.