ساخت درب آکاردئونی؛ خرید حفاظ

 

درب آکاردئونی

ساخت درب آکاردئونی؛ خرید حفاظ: اگر به دنبال ایجاد فضایی امن در خانه و محل کار خود می باشید بهترین وسیله برای ایجاد این فضا ساخت درب آکاردئونی می باشد. یکی از بهترین و مقاوم ترین نوع حفاظ ها برای درب ها استفاده از این نوع محافظ ها می باشد که به آن ها درب های کشویی، ریلی، کرکره ای و یا تاشو می گویند.

 

به علت مزایا و ویژگی های بارزی که درب آکاردئونی دارد امروزه طرفدار زیادی در واحدهای مسکونی، ادارات، پارکینگ ها، مغازه ها، فروشگاه ها و … دارد که در ادامه به مزایای استفاده از این نوع حفاظ درب، محاسبه قیمت ها و همچنین انواع آن ها اشاره خواهیم کرد.با 2sazeh.ir همراه باشید.

ساخت درب آکاردئونی؛ خرید حفاظ

انواع درب آکاردئونی:

درب آکاردئونی مدل چهار لوزی

درب آکاردئونی سه لوزی ۲ خم

درب آکاردئونی مدل پیچ شکلاتی

درب آکاردئونی مدل دوبل

درب آکاردئونی مدل دوجداره سفارشی

درب آکاردئونی سه لوزی تسمه نقش دار

و...

 

به طور کلی درب آکاردئونی از سه جنس مختلف آهنی، mdf، و pvc ساخته می شوند که بنا بر نوع نیاز مصرف کننده ساخته و استفاده می شوند.

در این صفحه در مورد حفاظ آکاردئونی آهنی که در آهنگری با حفظ استانداردها و مراحل مختلف ساخته می شود، صحبت خواهیم کرد که خود دارای طرح های مختلفی می باشد:

 

درب آکاردئونی دو جداره و ساده

 

توجه داشته باشید که استادکاران و بازاریان به طرح های دو لوزی و سه لوزی حفاظ درب، به ترتیب دو گل و سه گل نیز می گویند.

 

مزایای استفاده از حفاظ آکاردئونی آهنی:

درب آکاردئونی علاوه بر ظاهر موجهی که به ساختمان می دهد ویژگی های قابل قبول دیگری نیز دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کیفیت بالا: درب های تاشو در برابر شرایط جوی فرسوده نمی شود و مقاومت بالایی دارد. همچنین به دلیل کیفیت بالا تابع شرایط نبوده و استحکام و ماندگاری زیادی در طول چندین سال خواهند داشت.

 

امنیت: از دیگر مواردی که جزو مزایای حفاظ آکاردئونی به حساب می آید، ایجاد امنیت بالا برای کاربران آن است قابلیت نصب قفل های مخفی ضامن امنیت بالای این نوع حفاظ درب آهنی می باشد.

 

سهولت نصب: برای نصب حفاظ های آکاردئونی نیازی به کنده کاری دیوار نیست و جایی را کثیف نمی کند. همچنین موجب اذیت سایر ساکنین و افراد نمی شود چرا که تنها در قسمت قاب درب نیاز به جوشکاری است، که به سرعت و به بهترین شکل انجام می گیرد.

 

سبک بودن و کم جا بودن: با اینکه این نوع حفاظ درب از جنس آهن می باشد اما به دلیل ساختار آن وزن سبکی دارد و در طرح های ساده تر این سبک بودن بیشتر حس می شود و به دلیل ریلی بودن آن ها و ساختار جمع شونده، فضایی را اشغال نمی کند.

 

قیمت سفارش و ساخت حفاظ درب آکاردئونی:

نصابان برای تعیین قیمت درب آکاردئونی موارد شفافی را در نظر خواهند گرفت که با گرفتن اندازه درب ها از شما و همچنین طرح درخواستی قیمت حفاظ درب را به شما می گویند.

لیست قیمت درب آکاردئونی
نوع ارتفاع قیمت (تومان)
درب آکاردئونی سه لوزی ۲ خم از بالای چهارچوب (بیرون) تا کف راه پله 750.000
درب آکاردئونی سه لوزی // 800.000
درب آکاردئونی سه لوزی تسمه نقش دار از بالای چهارچوب (بیرون) تا کف راه پله 1.500.000
درب آکاردئونی مدل پیچ شکلاتی // 900.000
درب آکاردئونی مدل دوجداره سفارشی از بالای چهارچوب (بیرون) تا کف راه پله 2.200.000
درب آکاردئونی مدل دوبل // 1.800.000

ساخت درب آکاردئونی؛ خرید حفاظ

 
اگر بخواهیم دقیق تر شویم می توانیم به موارد زیر در تعیین قیمت ساخت حفاظ آکاردئونی اشاره نماییم:

طول و عرض درب ها که هر چه کمتر باشند هزینه کمتری پرداخت می کنید.
اگر از طرح های پیچیده تری استفاده کنید به طبع هزینه ساخت حفاظ درب بیشتر خواهد شد زیرا از آهن بیشتری برای ساخت و همچنین مدت زمات بیشتری برای طرح شما صرف شده است.
ایجاد قفل های روکار یا توکار نیز به ترتیب در کاهش و افزایش هزینه ها دخیل می باشند.